commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: AmigAmigA üzerinde Mart 06, 2015, 20:35:48 ÖS



Konu Başlığı: A500 adaptörü...
Gönderen: AmigAmigA üzerinde Mart 06, 2015, 20:35:48 ÖS
A500 adaptörü A600'e uyarmı?Uymazsa elinde a600 adaptörü olan varmı?


Konu Başlığı: Ynt: A500 adaptörü...
Gönderen: BlitzBasic üzerinde Mart 06, 2015, 20:42:26 ÖS
Uyar ama neredeyse 30 kusur yaşında olan PS'leri kullanmak akıllıcamı? Bence PC PS devşirme olayına gir :)


Konu Başlığı: Ynt: A500 adaptörü...
Gönderen: AmigAmigA üzerinde Mart 06, 2015, 20:45:17 ÖS
Onlarda çok gürültü yapıyor be,ben sessiz çalışmasını seviyorum.


Konu Başlığı: Ynt: A500 adaptörü...
Gönderen: AmigAmigA üzerinde Mart 07, 2015, 09:58:20 ÖÖ
Aslında elimde a600'de yok acaba a600mü alsam yoksa elimdeki 500'e ram kart ve hdd takabileceğim bir donanımmı alsam diye düşünüyorum,sizce hangisi?


Konu Başlığı: Ynt: A500 adaptörü...
Gönderen: wolfiem üzerinde Mart 07, 2015, 12:22:22 ÖS
A600 tavsiye ederim ancak pek kolay bulunmuyor. Bulabilirseniz A600, 500'e accelerator kart takmaktan daha ucuza gelir ve masa üstünde çok daha az yer kaplar :)


Konu Başlığı: Ynt: A500 adaptörü...
Gönderen: Gökçe Bozkurt üzerinde Mart 07, 2015, 13:51:20 ÖS
Kesinlikle a600 derim.
A500 daha nostaljik gibi gözksede hakkaten çok yer kaplıyor.
A500 için turbolar eski.
A600 sıfır bir Aca kart ile çok çok güzel hızlı ve compact oluyor.
Pcmcia yuva ile pc dosya transferi çok kolay.
Istersen internete kas..
Yani daha fazla günümüzde olanak tanıyor.

Haaa ilerde A1200 atlamak isterseniz onu bilmem :)


Konu Başlığı: Ynt: A500 adaptörü...
Gönderen: AmigAmigA üzerinde Mart 07, 2015, 14:05:49 ÖS
1200de çok kullandım ama 500 programlarıyla çok uyumsuz,herhalde 600 daha uyumludur diye düşünüyorum.