|
Konu Başlığı: Merhaba Commodore Dünyası Gönderen: Texas üzerinde Haziran 11, 2015, 15:31:14 ÖS Retroyu derinliklerinde yasayan değerli güzel insanlar herkese merhaba..
Commodore 64 de Last Ninja oyununda mumları yakan Commodore 64 de Samantha Fox ile sabahlayan Amiga 500 de Shadow of the Beast ile kendinden geçen.... Bir retro sever... Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Commodore Dünyası Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 11, 2015, 15:51:35 ÖS Hoş geldin :)
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Commodore Dünyası Gönderen: asit üzerinde Haziran 11, 2015, 17:06:03 ÖS Hoş geldin
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Commodore Dünyası Gönderen: evreno üzerinde Haziran 11, 2015, 19:05:03 ÖS Merhaba;
Hoş geldin. Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Commodore Dünyası Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Haziran 11, 2015, 20:44:51 ÖS Hoşgeldiniz ;)
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Commodore Dünyası Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Haziran 11, 2015, 22:44:28 ÖS Foruma Hoş Geldin.
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Commodore Dünyası Gönderen: Texas üzerinde Haziran 11, 2015, 22:49:40 ÖS Herkese çok teşekkürlerimi sunuyorum hosbulduk
|