commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: Texas üzerinde Haziran 11, 2015, 15:31:14 ÖS



Konu Başlığı: Merhaba Commodore Dünyası
Gönderen: Texas üzerinde Haziran 11, 2015, 15:31:14 ÖS
Retroyu derinliklerinde yasayan değerli güzel insanlar herkese merhaba..

Commodore 64 de Last Ninja oyununda mumları yakan
Commodore 64 de Samantha Fox ile sabahlayan
Amiga 500 de Shadow of the Beast ile kendinden geçen....

Bir retro sever...


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Commodore Dünyası
Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Haziran 11, 2015, 15:51:35 ÖS
Hoş geldin :)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Commodore Dünyası
Gönderen: asit üzerinde Haziran 11, 2015, 17:06:03 ÖS
Hoş geldin


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Commodore Dünyası
Gönderen: evreno üzerinde Haziran 11, 2015, 19:05:03 ÖS
Merhaba;
Hoş geldin.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Commodore Dünyası
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Haziran 11, 2015, 20:44:51 ÖS
Hoşgeldiniz ;)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Commodore Dünyası
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Haziran 11, 2015, 22:44:28 ÖS
Foruma Hoş Geldin.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Commodore Dünyası
Gönderen: Texas üzerinde Haziran 11, 2015, 22:49:40 ÖS
Herkese çok teşekkürlerimi sunuyorum hosbulduk