commodore.gen.tr

Arcade Sistemler ve Oyun Konsolları => Arcade Sistemler => Konuyu başlatan: yavuzg üzerinde Temmuz 01, 2015, 00:19:35 ÖÖ



Konu Başlığı: Game Room Projesi
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 01, 2015, 00:19:35 ÖÖ
Bir haftadır canım çıktı ama hayalimdeki "game room/man cave" konseptine elden geldiğince ve lojistik imkanlar çerçevesinde biraz daha yaklaştım. Tatile çıkmadan önce de son bir dokunuşla ancak bu gece bitirebildim...

Önce odada hedeflediklerimi anlatayım:

1) Tüm konsollar çalışır durumda olmalı (Henüz daha o aşamaya tam olarak gelemedim)
2) Duvarları efektif kullanıp yer kazanmalı
3) Merkezi kontrollü özel elektrik dağıtım şebekesi olmalı. Bu sayede arcade kabinler ve ışıklandırmayı tek yerden kontrol edebilmeli.
4) İzbe yüklük havasından kurtulup yeniden bir "game room" havasına girmeli.

İşe elektrik şebekesinden başladım. Önce kablo kanallarını hazırlıyorum. Kesmek için metal testeresi kullandım.

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6806_zpsbbj4mrgt.jpg)

Kesilen kablo kanallarını silikonluyorum. Ayrıca soğuk silikon hemen kurumadığı için kablo kanallarını duvara geçici olarak sabitlemek için maskeleme bandı kullandım. Maskeleme bandı hem iş bitince duvarın boyasını kaldırmayacak kadar zayıf hem de hafif kablo kanalını yerinde tutacak kadar güçlü bir yapıştırıcı...

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6802_zpsuz60w69w.jpg)

Sonra sırayla kablo kanallarını yerlerine yerleştiriyorum. Odanın lojistiğinden kimi yerde tavandan ...

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6803_zpszagpodo2.jpg)

kimi yerde de süpürgelik seviyesinden döşüyorum...

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6811_zpsu5k9csqh.jpg)

Ve hepsi merkezi bir yerde, odanın girişinde birleşiyor...

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6804_zps2i8jdhdo.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: AmigaMan üzerinde Temmuz 01, 2015, 00:22:30 ÖÖ
Üstad gene güzel bi proje bulmuşsun


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 01, 2015, 00:27:55 ÖÖ
Oda bir hafta boyunca bu mezbelelik halindeydi, e tabi hanımın yokluğunda ancak böyle bir işe girişebildim zira şantiye aşamasında sanırım kalp krizi geçirebilirdi :P

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6813_zpszjap6gap.jpg)

Neyse, kablo kanalları döşendikten ve silikon 1 gün kuruduktan sonra sıra kabloları döşemeye geldi.

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6823_zpsqsargu1f.jpg)

Yani hanım perde astırsa bin dereden su getirip oflaya puflaya yaparım ama olay retro game room olunca nedense bir motivasyon geliyor işte :)

Tüm kabloların döşenmesi sanırım 2 günümü aldı. Yani aslında profesyonel bir elektrikçinin 2-3 saatte tamamlayacağı işi ben tabii ki akşam işten eve dönüp takılabildiğim saatlerde tamamlayabildim. Tabi bir de amatörlük var, hani ölçüp biçip hiza mesafe derken saatler geçiyor...

Neyse tüm kablolar sonunda ana dağıtıp panosuna gelebildi...

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6824_zpsnsn5d3yg.jpg)

Termik manyetik sigortalarımızı da panoya monte ediyorum...

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6825_zpsg8lbni01.jpg)

Ve panomuz tamamlandı...

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6826_zpsosnbomtd.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 01, 2015, 00:28:27 ÖÖ
Üstad gene güzel bi proje bulmuşsun

Evet, bu sefer odanın kendisi proje ;)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 01, 2015, 00:31:45 ÖÖ
Sonra duvarlara kitaplık ve rafları yerleştirdim. İKEA sağolsun :)

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6810_zpsgqgs99aq.jpg)

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6820_zpskfut6ggw.jpg)

Kitaplık kolaydı ama duvar raflarını tek başına monte etmek biraz zorladı. Bileğimi incitmişim sanırım hala hafif hafif ağrıyor  :-\



Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 01, 2015, 00:36:48 ÖÖ
Sıra raflara LED spotları yerleştirmeye geldi. Bunun için ince spot aradım elektrikçilerde ama pek içime sinen şık bir şeyler bulamadım. Yine İKEA ve bu sefer elektrik reyonu...

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6828_zpsesxxnxrg.jpg)

Spotlar neredeyse mobilyaya sıfır incelikte, tam istediğim gibi...

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6827_zpsipvgbfr2.jpg)

Son olarak yine İKEA'da dikkatimi çeken kaydırmaz silikon kesip raflara yerleştiriyorum. Gameboy v.s gibi minik retroları dik veya eğimli rahatça raflara yerleştirebilmeme yardımcı oluyor.

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6832_zps71rqmtwz.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: hasimayaz üzerinde Temmuz 01, 2015, 00:38:19 ÖÖ
"Test your wife".. yok yanlış oldu"Mortal Kombat - Test your might".. :)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: brkemreoglu üzerinde Temmuz 01, 2015, 00:40:33 ÖÖ
şu sıva üstü kablo kanllarına bi türlü ısınamıyorum ya ama ek aparatı kullanmanız şık olmuş :)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 01, 2015, 00:41:00 ÖÖ
Ve sonunda şalterleri kaldırıyorum  :D

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6833_zpswpxgcz7j.jpg)

Ağlamak istiyorum sayın seyirciler  :D  :D  :D (Genç nesil bu repliği hatırlarmı bilemedim :P )

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6834_zpssqxayv4u.jpg)

Arcade kartlar etiketlendi ve raflara dizildi...

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6835_zpsmmtbxtqv.jpg)

Oda (şimdilik) bitti ama ben de bittim :)

(http://www.yavuzg.com/images/gameroom/IMG_6836_zpsakryyjal.jpg)




Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: commander64 üzerinde Temmuz 01, 2015, 00:46:47 ÖÖ
 :D :D :D :D :D :D :D
 :o :o :o :o :o :o :o


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: asit üzerinde Temmuz 01, 2015, 00:53:04 ÖÖ
Süper gözüküyor abi güle güle kullan


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: byeni üzerinde Temmuz 01, 2015, 01:00:47 ÖÖ
Allah güle güle kullanmayı nasip etsin, darısı benim odanın başına inşallah. ;D


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: evreno üzerinde Temmuz 01, 2015, 01:05:19 ÖÖ
harika görünüyor
güle güle keyifle çalışmalar ve oyunlar oynaman dileğiyle
:D:D:D


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: ozkano üzerinde Temmuz 01, 2015, 01:09:11 ÖÖ
yine çok iyi iş çıkarmışsın


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 01, 2015, 01:21:17 ÖÖ
Teşekkürler arkadaşlar, daha katedilecek çok yol var. Mesela şu konsollardan çıkan kablo yumağını bir derleyip toparlamam lazım...

Tabi en önce şu yarım kalan kabini bitirmem lazım. Odanın utanç kaynağı :P şu an boş koli deposu olarak kullanılmakta :)



Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: Texas üzerinde Temmuz 01, 2015, 01:40:27 ÖÖ
Gerçekten çok güzel bir proje olmuş mükemmel gözüküyor....

Ancak efsane Commodore 64 çok karanlıkta kalmis onuda şöyle ışıkların altında yildiz gibi parlatmanizi isterdim  :)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: AmigaMan üzerinde Temmuz 01, 2015, 01:41:47 ÖÖ
Benimde dikkatimi cekti efsane nasum bir sekilde bekliyor oracikta


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Temmuz 01, 2015, 01:50:59 ÖÖ
Ooooo çok güzel görünüyor oda.
Eline sağlık üstad :)



Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: eemiroglu84 üzerinde Temmuz 01, 2015, 02:17:15 ÖÖ
Hayaller , hayaller :D Eline sağlık üstat oda yakıyor.


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Temmuz 01, 2015, 03:45:31 ÖÖ
Abi çok güzel olmuş. Bir an kendimi IKEA'nın sponsorluğunda Evim Şahane seyrediyor gibi hissettim. :)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: mesa üzerinde Temmuz 01, 2015, 04:00:45 ÖÖ
Ustam izindeyiz ;) 


Konu Başlığı: Ynt: .
Gönderen: scorpion üzerinde Temmuz 01, 2015, 08:35:26 ÖÖ
Yavuz hocam kolay gelsin,içeriye giriş kaç jeton olcak :-)) :)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: witchdoktor üzerinde Temmuz 01, 2015, 09:08:06 ÖÖ
Atari salonu yapmışsın yaw, burayı saatlik kiralamak mümkün müdür? ;)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: burcincerci üzerinde Temmuz 01, 2015, 09:18:33 ÖÖ
tavandan kanal döşemek hiç aklıma gelmemişti. çok iyi fikir oldu.


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: Agony üzerinde Temmuz 01, 2015, 09:41:58 ÖÖ
Hayalimdeki mekan gibi olmuş. Orada bir ömür yaşarım. :) Eline, emeğine sağlık. Harika olmuş.


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: Lionheart üzerinde Temmuz 01, 2015, 09:47:05 ÖÖ
Güle güle kullan abi.Odan çok güzel olmuş.Bende yeni geçtiğim evde oda kuruyorum.En büyük dezavantajım ise alanımın küçük olması. :(


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: izmirmaster üzerinde Temmuz 01, 2015, 09:55:41 ÖÖ
Ustam beni DREAMLAND moduna soktun ellerine kollarına sağlık
BU yoğunlukta tatil çok iyi gelir güle güle gidip güle güle gelin

Tatile çıkmadan önce de son bir dokunuşla ancak bu gece bitirebildim...




Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: commander64 üzerinde Temmuz 01, 2015, 10:03:31 ÖÖ
Ankara ekibi olarak hayırlı olsun'a gitmemiz lazım, kurdele kesip açılış da yaparız :)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: merlininkazani üzerinde Temmuz 01, 2015, 10:18:34 ÖÖ
Abi süppper olmuş. Eline sağlık.


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: atlantis üzerinde Temmuz 01, 2015, 10:36:03 ÖÖ
Hayırlı olsun. Güle güle kullan odanı. Benim de oda dolu ama düzenek kuracak durum yok daha :D


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: ozgur106 üzerinde Temmuz 01, 2015, 11:23:46 ÖÖ
evli !! ve bu proje !! eli öpülecek adamsın


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: atlantis üzerinde Temmuz 01, 2015, 11:24:57 ÖÖ
Yenge eve dönmemiştir belki daha. Dönünce belli olur :D


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: ozgur106 üzerinde Temmuz 01, 2015, 11:26:57 ÖÖ
yenge bir şey demiyorsa onunda heykeli dikilmeli bence... ps4 ü aldığım gün müdahale oldu fazla oynama geç yatma diye :D


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: atlantis üzerinde Temmuz 01, 2015, 11:28:10 ÖÖ
Senin hanım yine iyimiş. Benim ki "ne gerek var buna oynamayacaksın alıyorsun" dan başlar gerisini sen düşün :D


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: supremenothing üzerinde Temmuz 01, 2015, 11:41:01 ÖÖ
-


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Temmuz 01, 2015, 11:50:38 ÖÖ
Eline sağlık Yavuz hoca, çok sağlam operasyon olmuş. Ben de kendi odamın fotosunu koyacaktım. Biraz tırstım :)

Ankara ekibi olarak hayırlı olsun'a gitmemiz lazım, kurdele kesip açılış da yaparız :)
Ankara ekibi olarak her türlü operasyona hazırım :)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: witchdoktor üzerinde Temmuz 01, 2015, 14:10:16 ÖS
Hayırlı olsun. Güle güle kullan odanı.

@yavuzg
'Güle güle' oynayabilecek zaman bulabiliyor musun projelerle uğraşmaktan? ;)
Bence projeyi bitirdikten sonra bitkinlikten 'horlaya horlaya' uyuyorsundur ;)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: Agony üzerinde Temmuz 01, 2015, 15:58:34 ÖS
Evlenince böyle odalar yapıyorsa insan, evleneyim bende :D


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: witchdoktor üzerinde Temmuz 01, 2015, 16:18:32 ÖS
Evlenince böyle odalar yapıyorsa insan, evleneyim bende :D

Bekarın böyle odalara ihtiyacı olmuyor zaten ;)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: wolfiem üzerinde Temmuz 01, 2015, 16:21:03 ÖS
Ellerine sağlık üstadım, çok güzel gözüküyor.

Bir ara bize gelsen de benim çalışma odasına girişsek beraber  :P


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: Commandate üzerinde Temmuz 01, 2015, 21:24:08 ÖS
çok güzel olmuş. o küçük "snoopy " kabinler yapmamı hazır mı ?


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: euklides üzerinde Temmuz 01, 2015, 21:41:44 ÖS
Ustad eline saglık cok guzel olmuş, bende ozendim sana valla, bu arada oda kac metrekare?


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: cengizermis üzerinde Temmuz 01, 2015, 22:35:35 ÖS
Kolay gelsin, devamını bekliyoruz.


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: segaa üzerinde Temmuz 01, 2015, 22:39:35 ÖS
Çok güzel olmuş abi paylaşım için teşekkürler. :)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: Retroman üzerinde Temmuz 02, 2015, 10:10:44 ÖÖ
Yeni Düzenlemeler Süper Olmuş Yavuz Abi :) Özellikle Tabletopları Görünce Alıntı Foto Sandım Hayallerimi Çaldın :D Bunların Tedarigi Yurt Dışından mı Yurt içi mi? Bu arada TR de ilk defa başkasından Konami Hyperboy görüyorum.


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 03, 2015, 00:59:58 ÖÖ
Güzel cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar. Tatil modunda olduğumdan bir süredir cevap yazamadım...

Oda bir süredir hengameydi ve malzemeler üst üste dizilmeye başlayınca, nasıl ifade etsem, "gezilesi görülesi" bir hali kalmamıştı. Bana da darallar gelince bi düzenleme yapmanın zamanı gelmişti...

Püf noktası her zaman söylediğim gibi "duvarlara çalışmak". Hele de kabinlerin arkasında kalan duvarlara raf yaparak odanın yüzölçümünden en çok faydayı sağlayarak retrolara ve diğer malzemelere yer açmış oldum.

Yeni Düzenlemeler Süper Olmuş Yavuz Abi :) Özellikle Tabletopları Görünce Alıntı Foto Sandım Hayallerimi Çaldın :D Bunların Tedarigi Yurt Dışından mı Yurt içi mi? Bu arada TR de ilk defa başkasından Konami Hyperboy görüyorum.

@retroman, nintendo tabletopları Türkiye'de toplamanın neredeyse imkasız olduğunu farkederek 6 ay kadar önce ebay'i takip etmeye başladım. Bazı abartılı fiyatlı olanlar dışında arada uygun fiyatlı olanlar düşüyordu, kimi zaman da düpedüz pazarlığa tutuştum elin gavuruyla :P. Konami hyperboy da aynı şekilde ispanya'da "yeni" satan birisinden aldım. Pilleri bile hala kutusunda açılmadan duruyordu (o pilleri kullanmadım tabii).


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: cengizermis üzerinde Temmuz 03, 2015, 07:13:03 ÖÖ
O hyperboy bizim reklamlar yuzunden alinmis olabilir mi :D pocket simon gibi?


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 03, 2015, 14:11:19 ÖS
O hyperboy bizim reklamlar yuzunden alinmis olabilir mi :D pocket simon gibi?

Kesinlikle ;)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: Texas üzerinde Temmuz 03, 2015, 14:21:48 ÖS
@Yavuzg

Konu ile alakasi yok ama sizi burada yakalamisken sorayim  :)  Odanizdaki Japon arcade kabini sizmi yaptiniz yoksa satinmi aldiniz ?

Saygilarimla


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: cloud. üzerinde Temmuz 03, 2015, 14:36:30 ÖS
çok yakışıklı.eline sağlık.


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: cengizermis üzerinde Temmuz 03, 2015, 14:39:54 ÖS
@texas
satın alındı. pek mümkün değil böyle birşey üretmek. eski konularda bir takım detaylar olması lazım ama yavuz zaten yanıtlayacaktır.


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: redfett üzerinde Temmuz 03, 2015, 15:31:31 ÖS
Oyy oyyy Negzel! Ben orada yaşarım ki. :P


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 03, 2015, 19:06:25 ÖS
@Yavuzg

Konu ile alakasi yok ama sizi burada yakalamisken sorayim  :)  Odanizdaki Japon arcade kabini sizmi yaptiniz yoksa satinmi aldiniz ?

Saygilarimla

Yok o kabini formundaki bir başka üye geçenlerde çok uygun fiyata satışa çıkarmıştı ben de almıştım. Ahşap her türlü kabini yapabilirim ancak yapamayacağım tek kabin türü bu plastik Japon kabinler :)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 03, 2015, 19:07:17 ÖS
Oyy oyyy Negzel! Ben orada yaşarım ki. :P

Ben de :D


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: Texas üzerinde Temmuz 03, 2015, 19:43:07 ÖS
@Yavuzg

Konu ile alakasi yok ama sizi burada yakalamisken sorayim  :)  Odanizdaki Japon arcade kabini sizmi yaptiniz yoksa satinmi aldiniz ?

Saygilarimla

Yok o kabini formundaki bir başka üye geçenlerde çok uygun fiyata satışa çıkarmıştı ben de almıştım. Ahşap her türlü kabini yapabilirim ancak yapamayacağım tek kabin türü bu plastik Japon kabinler :)

Anladım tesekkur ettim cevap için ben Japon arcade kabinleri çok seviyorum sizin odanızda da görünce bir sorayim dedim..


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: scorpion üzerinde Temmuz 04, 2015, 13:14:47 ÖS
@Yavuzg

Konu ile alakasi yok ama sizi burada yakalamisken sorayim  :)  Odanizdaki Japon arcade kabini sizmi yaptiniz yoksa satinmi aldiniz ?

Saygilarimla

Yok o kabini formundaki bir başka üye geçenlerde çok uygun fiyata satışa çıkarmıştı ben de almıştım. Ahşap her türlü kabini yapabilirim ancak yapamayacağım tek kabin türü bu plastik Japon kabinler :)

Anladım tesekkur ettim cevap için ben Japon arcade kabinleri çok seviyorum sizin odanızda da görünce bir sorayim dedim..
Texas o kabinler candy cab ,okbaby diye isimlerle adı anılıyo gerçekten güzel kabinler pek fazla rastlamadım ama onune sandalye çekilerek oynanılıyor,cigaralığıda var :))
geçenlerde paylaşmıştım  durumuyo bilmem ama bak istersen
http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=10560.0 (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=10560.0)


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: Texas üzerinde Temmuz 04, 2015, 13:34:25 ÖS
@Scorpion

Bilgilendirme icin tesekkur ederim

Ben aslinda zorlugunu biliyorum ama @YAVUZG gibi elektronik bilgisi cok ust duzeyde olan ve yetenekleri sinirsiz olan brisi belki dedittiriyor


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 05, 2015, 13:27:23 ÖS
@Scorpion

Bilgilendirme icin tesekkur ederim

Ben aslinda zorlugunu biliyorum ama @YAVUZG gibi elektronik bilgisi cok ust duzeyde olan ve yetenekleri sinirsiz olan brisi belki dedittiriyor

Aslında bu "candy cab" tabir edilen plastik japon kabinlerden Sega'nın biraz daha köşeli türde olanlarının suntadan kopyaları da proje olarak yapılıyor. Ben de zamanında bir ara böyle bir şey yapsam mı acaba diye düşünmüştüm. Tabi bu tarz bir kabini ahşaptan yapmak çok daha zahmetli. Bir çok minik parça çıkartmak ve bolca zımpara işi yapmak lazımdı. Ne yalan söyliyeyim üşendim :P

Ancak kısmet bu OK Baby Kore yapımı kabindeymiş. İstanbul'dan getirmesi de aslında mini bir proje oldu. Sağolsun forumdan bir çok arkadaş da yardıma geldi, mini bir buluşma oldu...


Konu Başlığı: Ynt: Game Room Projesi
Gönderen: yavuzg üzerinde Temmuz 05, 2015, 13:31:13 ÖS
çok güzel olmuş. o küçük "snoopy " kabinler yapmamı hazır mı ?

@Commandate, onlar Nintendo'nun Game & Watch serisinden tabletop modelleri. Ben yapmadım yani. Ancak ne yalan söyliyeyim, tasarımları o kadar çekici ki, birini model alıp plexiglassdan mini arcade kabinler yapmak için ideal...

Kimbilir belki ilerde niyetlenebilirim.