commodore.gen.tr

Genel Kategori => Genel Sohbet => Konuyu başlatan: arkas üzerinde Temmuz 26, 2015, 20:57:46 ÖS



Konu Başlığı: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: arkas üzerinde Temmuz 26, 2015, 20:57:46 ÖS
Evet arkadaşlar. Başlıktaki soruya cevap arıyorum.


Konu Başlığı: Ynt: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: izmirmaster üzerinde Temmuz 26, 2015, 21:16:43 ÖS
Bana göre p4 işlemciye denk sanırım


Konu Başlığı: Ynt: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: commander64 üzerinde Temmuz 26, 2015, 21:25:14 ÖS
Bana göre p4 işlemciye denk sanırım
Apple'ın reklamlarına inanıyorsan 2 katı hızlı diyor p4 2,5 GHZ falan'a denk olur, ama 2.0 GHZ P4'le eşdeğer bence :) 2005'de kullandım, o zaman hızı yeterli geliyordu.. 2004'de de çalıştığım T.V.'ye g5 satmaya çalışıyorlardı diye hatırlıyorum.


Konu Başlığı: Ynt: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: izmirmaster üzerinde Temmuz 26, 2015, 21:34:52 ÖS
apple da inandığından sonradan intel işlemciye geçmiş


Bana göre p4 işlemciye denk sanırım
Apple'ın reklamlarına inanıyorsan 2 katı hızlı diyor p4 2,5 GHZ falan'a denk olur, ama 2.0 GHZ P4'le eşdeğer bence :) 2005'de kullandım, o zaman hızı yeterli geliyordu.. 2004'de de çalıştığım T.V.'ye g5 satmaya çalışıyorlardı diye hatırlıyorum.


Konu Başlığı: Ynt: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: commander64 üzerinde Temmuz 26, 2015, 23:56:27 ÖS
apple da inandığından sonradan intel işlemciye geçmiş
;D ;D ;D ;D ;D ;D


Konu Başlığı: Ynt: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: Blasterreal üzerinde Temmuz 27, 2015, 09:56:24 ÖÖ
Ortalama p4 2-2.5 GHZ geldiği doğru ancak matematik işlemcisi p4 prescotların 128 bit iken G4 işlemcilerin matematik işlemcisi 4096 bit, yani bir hesaplama işlemi yapacak iseniz durum ozaman değişiyor bu durumda hangi işlemciye denk gelir bilmiyorum


Konu Başlığı: Ynt: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: arkas üzerinde Temmuz 27, 2015, 12:29:39 ÖS
İnternet surf amaçlı kullanımda P4 2.8'le kıyaslayacak olursak nasıl bir sonuç olur dersiniz? P4 2.8'de Sata 1 mevcut ve disk okuma yazmalar bayağı bi zaman alıyor. İşletim sistemi Linux.


Konu Başlığı: Ynt: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: commander64 üzerinde Temmuz 27, 2015, 14:42:52 ÖS
Hocam RAM takviyesi ve uyumlu ekran kartı takarsan İnternet surf'e yeter bence, çok istiyorsan pci-sata bir kart al sata disk tak gitsin (tanıtılabiliyorsa tabi :)

http://www.everymac.com/systems/apple/powermac_g4/specs/powermac_g4_1.25_dp_mdd.html (http://www.everymac.com/systems/apple/powermac_g4/specs/powermac_g4_1.25_dp_mdd.html)


Konu Başlığı: Ynt: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: witchdoktor üzerinde Temmuz 27, 2015, 16:11:46 ÖS
@Arkas
Bu tarz cihazlar artık günümüzün internet ihtiyaçlarına bile doğru dürüst yanıt veremiyor. En basitinden benim 3-4 yıl önce aldığım Atom 330 CPU bile bu G4'den neredeyse 2 kat hızlı ama birkaç tab açtığınızda çuvallamaya başlıyor. Tek pencere ve tab'da, fazla görsel ağırlıklı olmayan siteleri gezerim diyorsanız o başka...


Konu Başlığı: Ynt: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: commander64 üzerinde Temmuz 27, 2015, 16:33:39 ÖS
En son tecrübelerime dayanarak söylüyorum. Win7, PentiumD 2.4 işlemcili, 1 GB DDR-2 ramli sistemle, internete girmek işkence, Rami 1024+256 modülle anca iş görür hale geliyor :) Windows update'i de kapatmak lazım.


Konu Başlığı: Ynt: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: witchdoktor üzerinde Temmuz 27, 2015, 16:36:10 ÖS
En son tecrübelerime dayanarak söylüyorum. Win7, PentiumD 2.4 işlemcili, 1 GB DDR-2 ramli sistemle, internete girmek işkence, Rami 1024+256 modülle anca iş görür hale geliyor :) Windows update'i de kapatmak lazım.

XP'ye göre nasıl? SP3'lü bir XP kurup bir daha güncelleme yapmadan kullanacaksın. Ama o zaman da yeni framework'ler çalışmadığı için buna bağlı birçok program kullanılamayacak. Ulan Microsoft!


Konu Başlığı: Ynt: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: brkemreoglu üzerinde Temmuz 27, 2015, 17:12:48 ÖS
En son tecrübelerime dayanarak söylüyorum. Win7, PentiumD 2.4 işlemcili, 1 GB DDR-2 ramli sistemle, internete girmek işkence, Rami 1024+256 modülle anca iş görür hale geliyor :) Windows update'i de kapatmak lazım.
+256 kurtarıyorsa yine iyi :)


Konu Başlığı: Ynt: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: hakanzade üzerinde Temmuz 27, 2015, 21:52:23 ÖS
Geçen sene Amithlon'la uğraşmak için GittiG'den P4 hızı 2.8 idi sanırım 2 gb ddr ramlı kasa almıştım, internette  çuvalladığı tek şey bildiğin flash, iki üç tane flashlı reklam yada video olan sayfa yada açtınmı makina sürünme moduna geçiyordu. üstelik videolar minnacık 360p falandı. Ama 720p mp4 ü media player classic ile takılmadan oynatıyordu. sattım gitti günümüzde bişeye yaramıyor.


Konu Başlığı: Ynt: Power Mac G4 1.25 Ghz kabaca Intel'in neyine denk gelir?
Gönderen: commander64 üzerinde Temmuz 28, 2015, 00:00:30 ÖÖ
Windows FLP kurup WindowsXP-KB958255-ENU güncellemesi yapılan PC baya rahat çalışıyor bu arada :)