|
Konu Başlığı: E-book paylaşmak telif sıkıntısı yaratır mı? Gönderen: euklides üzerinde Temmuz 30, 2015, 20:17:17 ÖS Arkadaşlar Merhaba,
Sitede e-book (pdf türünde) kitaplar paylaşmamız telif sıkıntısı yaratır mı? Bazı konuları araştırırken güzel kaynaklar buluyorum. Burada paylaşmak isterim. Konu Başlığı: Ynt: E-book paylaşmak telif sıkıntısı yaratır mı? Gönderen: june8efe üzerinde Temmuz 31, 2015, 06:54:07 ÖÖ http://www.telifhaklari.gov.tr/ana/default.asp (http://www.telifhaklari.gov.tr/ana/default.asp)
sorularınıza cevap burada bulabilirsiniz diye düşünüyorum. Konu Başlığı: Ynt: E-book paylaşmak telif sıkıntısı yaratır mı? Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Temmuz 31, 2015, 14:34:31 ÖS Benim gibi yap. Burada paylaşma, özel mesaj ile isteyenle paylaş :)
|