commodore.gen.tr

Genel Kategori => Genel Sohbet => Konuyu başlatan: euklides üzerinde Temmuz 30, 2015, 20:17:17 ÖS



Konu Başlığı: E-book paylaşmak telif sıkıntısı yaratır mı?
Gönderen: euklides üzerinde Temmuz 30, 2015, 20:17:17 ÖS
Arkadaşlar Merhaba,

Sitede e-book (pdf türünde) kitaplar paylaşmamız telif sıkıntısı yaratır mı? Bazı konuları araştırırken güzel kaynaklar buluyorum. Burada paylaşmak isterim.


Konu Başlığı: Ynt: E-book paylaşmak telif sıkıntısı yaratır mı?
Gönderen: june8efe üzerinde Temmuz 31, 2015, 06:54:07 ÖÖ
http://www.telifhaklari.gov.tr/ana/default.asp (http://www.telifhaklari.gov.tr/ana/default.asp)

sorularınıza cevap burada bulabilirsiniz diye düşünüyorum.


Konu Başlığı: Ynt: E-book paylaşmak telif sıkıntısı yaratır mı?
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Temmuz 31, 2015, 14:34:31 ÖS
Benim gibi yap. Burada paylaşma, özel mesaj ile isteyenle paylaş :)