|
Konu Başlığı: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: rtuk üzerinde Temmuz 28, 2007, 23:36:37 ÖS MERHABA ARKADAŞLAR BİR SORU OLACAK COMMODORE 64TE UZUN ARA YÜKLEMELİ DİSKET
OYUNLARINI YİNE ARA YÜKLEMELİ OLARAK KASETE NASIL ATABİLİRİZ BİLEN VARSA BİR YARDIM LÜTFEN COPY 190 PROGRAMI BUNU YAPABİLİRMİ VEYA LOCKY JUNİOR VEYA MULTİ İCE 3 BUNLAR DIŞINDA ELİMDE BAŞKA UTİLİTY YOK YARDIM LÜTFEN Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: AmigAmigA üzerinde Temmuz 29, 2007, 09:25:38 ÖÖ Zannımca böyle bişey olamaz.Ara yüklemeli oyunlarda mesela oyun 'game over' oldu ve başa dönecek.Bunun içinde ara yükleme yapması lazım diyelim,o zamanda senin kaseti sarman gerekecek.Malum kaset rastgele erişimli bellek değil.
Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: rtuk üzerinde Temmuz 29, 2007, 17:57:28 ÖS pekei zamanında kasetten alıyorduk bu ara yüklemeli oyunları
bilgisayarcılar disketten çekiliyor ama nasıl çekildigini sorma meslek sırrı demişlerdi hala ögrenemedik gitti şı meslek sırrını ne meslekmiş be bilen varsa bizede söyleyiversin bi zahmet aranızda eski crackerlerden kimse yokmu? Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: coze üzerinde Temmuz 29, 2007, 18:04:34 ÖS cracker yok ama kraker var veriyim istersen eti cubuklu ... ?
Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: mybee üzerinde Temmuz 29, 2007, 18:18:40 ÖS bir adet baharatlı rica edicem :)
Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: rtuk üzerinde Temmuz 29, 2007, 18:32:59 ÖS eti crax acılı olsun
Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: mybee üzerinde Temmuz 29, 2007, 18:38:59 ÖS pekei zamanında kasetten alıyorduk bu ara yüklemeli oyunları bilgisayarcılar disketten çekiliyor ama nasıl çekildigini sorma meslek sırrı demişlerdi hala ögrenemedik gitti şı meslek sırrını ne meslekmiş be bilen varsa bizede söyleyiversin bi zahmet aranızda eski crackerlerden kimse yokmu? ne yani elvira yı kasette oynayabiliyormuydun Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: CommodoreFan ® üzerinde Temmuz 29, 2007, 18:40:52 ÖS Final fight'ı sabaha kadar oynadığımızı çok net hatırlıyorum,o da ara yüklemeliydi.
Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: kaplan135 üzerinde Temmuz 29, 2007, 19:54:30 ÖS kaset ve disk versiyonu iki türlüdür.mesela bazı disk oyunları kasette bulunmamaktır.final fight disk versiyonu ve kaset versiyonunu bitirdim ama derimki tabi disk versiyonu süper..neyse bende oynadım sabaha kadar..hatırladığım kadarıyla clıgoe bazı disk versiyonları kasette çekti.the last ninja back to the ficture sleppwalker,first samurai
daha niceleri ... Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: rtuk üzerinde Temmuz 29, 2007, 23:35:06 ÖS demek istedigim şu bunu yababilecegim utility mevcutmu multi ice 3 bu işi yaparmı
Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: kaplan135 üzerinde Temmuz 30, 2007, 08:54:48 ÖÖ multi ice 3 kullanmadım kopyalama işinde hiç yapmadım..
Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: LW3D üzerinde Temmuz 30, 2007, 11:33:34 ÖÖ rtuk: bu dediğin çok zor bişey...Dikkat edersen, ara yüklemeli oyunları 1541-II'yi simule eden sistemlerde bile yükleyemiyorlar (MMC karttan vs.). Teyp için ise hiç mümkün değil. LockyJr vs. tek parça oyunları tubolu atmak içindi. MultiIce vs'de de böyle bir özellik yok. Parçalı oyunların özel kaset versiyonları vardı. Ancak onlardan bulup kopyalama olur. Mesela Bende TheLastNinja I ve II, Defender of The Crown hala öyle durur..
Dipnot: LockyJR'ı foruma yüklemen mümkün mü? Aradım ama bende yok :) Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: rtuk üzerinde Temmuz 30, 2007, 14:23:21 ÖS selamlar arkadaşlar malessef evimde pc yok halen mecburen kafeden
giriş yapıyorum.valla bu programlar nasıl bilgisayara atılır nasıl paylaşılır bu konulardan hiç ama hiç anlamam.anlasam elimden geldigince elimde olan programları sizlerle paylaşmaktan şeref duyarım biraz çagı geriden takip ediyoruz.napalım kader Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: Bakkada üzerinde Temmuz 31, 2007, 09:27:26 ÖÖ Valla ben cocuk aklimla denemistim ole bisey zamaninda her bolumu ayri ayri cekip kasete linklemeye calistim ama olmamisti :) Genede biraz para kazanmistim bu isten :)
Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: LW3D üzerinde Temmuz 31, 2007, 10:26:02 ÖÖ LockyJR olan bir arkadaş bir ara diskette ya da internet üzerinden dosya olarak bu küçük utility'i yollarsa memnun olurum. Aradım ama bulamadım :(
Not: Birde UnlockyJR vardır. Bu şekilde kasete kayıt edilen oyunları kıran :) Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: kaplan135 üzerinde Temmuz 31, 2007, 12:40:01 ÖS AFTERFLAME YOLLAYIM locky jr var bulmam zaman alacak..biliyon 4000 diskete tek tek bakacam...hepsi varda nerede...
daha çok kıran proğram var biliyon... Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: AmigAmigA üzerinde Temmuz 31, 2007, 14:41:00 ÖS kaplan hocam dvdleri yollamıştım epey oldu,aldın mı acaba?
Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: kaplan135 üzerinde Temmuz 31, 2007, 15:35:19 ÖS ok aldım hocam..sağol...tatilden dönmüşsün hayırlısı olsun...
saygılarımla.... Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: rtuk üzerinde Ağustos 01, 2007, 14:07:16 ÖS zannedersem disketteki oyunları kasete şöyle atabiliriz ara yüklemeli olanları
her bölümün sonuna "program ismi":load:run:return yapsak yer mi acaba hiç denemedim tabi bölümleri multi ice 3 le control+f2 yapacagız save"progarm veya level":load:run:return acaba olurmu Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: nightlord üzerinde Ağustos 03, 2007, 22:01:37 ÖS selam rtuk,
disketteki bir ara yuklemeli oyunun kasette calisabilmesi oyunun yapisina bagli. Teypteki kaset sarma hikayesi yuzunden pekcok disket oyunun kasette oynanmasi cok zor olacagi icin firmalara cogu zaman kaset ve disket ara yuklemeli versiyonlarda farkliliklar uygulamistir. Mesela pirates disket versiyonunda resimli kaset versiyonunda resimsizdir cunku resimler disketten kolayca yuklenebilirken kasette oyuncunun sarmasi gerekirdi. Eger oyun sadece her bir levelda yeni yukleme yapan shootem up/ beat em up gibi birsey ise kasete atilmaya daha uygundur. Fakat yapimci firmanin kaset versiyonunu cikarmadigi bir disket oyununu kasetten tumuyle calisir hale getirmek icin programci olmak ve oyunun kodlarini inceleyip yamamak gerekir. Bunun icin hazir bir utility yoktur. Bunun yerine daha kolay olarak kimi insanlar sunu yapmistir gecmiste: Eger oyun basta acilis ve ayar ekranlarindan sonra bir yukleme yapip oyuna giriyorsa, tam oyuna girdiginde multi ice 3 gibi bir kartusla freeze edilip tek parca dosya olarak kasete atilabilir. Tabi oyunda olur veya bitirir isen ana menuyu veya sonraki bolumu yuklemeye calisirken oyun takilacaktir. Ama zamaninda pekcok oyun bu sekilde bir miktar oynanabilmisti. Konu Başlığı: Ynt: DİSKETTEN KASETE OYUN ÇEKİMİ Gönderen: rtuk üzerinde Ağustos 04, 2007, 12:06:44 ÖS erdemden aldıgım 300 tane commodore 64 diskinde utilty copya programı olan 5-6 disket elime geçti ama almanca deneme yanılma yöntemiyle çözüp sizlerlede paylaşacahım
saygılarımla rtuk |