commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: silencer üzerinde Kasım 03, 2006, 23:40:32 ÖS



Konu Başlığı: 1200 > CD32 olurmu?
Gönderen: silencer üzerinde Kasım 03, 2006, 23:40:32 ÖS
selamlar;

Amiga 1200 extra cdrom bağlantısı ile cd32 olabiliyormu acaba?
Cd32 iso'dan >cdrom haline getirip oyunlar daha temiz oynanmaz mı?
Cd32 Amiga 1200 olarak işlev görüyormuş diye duydum.

saygılar.


Konu Başlığı: Ynt: 1200 > CD32 olurmu?
Gönderen: ozkano üzerinde Kasım 04, 2006, 01:32:19 ÖÖ
elbette oluyor cd32 emulator programı var idefix ile beraber geliyor bunun yardımı ile cd32 yaparsın ama en az extra 2mb ram gerekli


Konu Başlığı: Ynt: 1200 > CD32 olurmu?
Gönderen: silencer üzerinde Kasım 04, 2006, 09:06:16 ÖÖ
boş 2mb gerekli.Sanırım düz 1200'de olmuyor bu ram işinden dolayı


Konu Başlığı: Ynt: 1200 > CD32 olurmu?
Gönderen: ozkano üzerinde Kasım 04, 2006, 09:36:46 ÖÖ
malesef, tavsiye eger turbo kartın yoksa, pcmcia dan takılan SRAM lar var, amiga sınırlı markalara destek veriyor ama 4mb ram a kadar desteği var, bunlar pcmcia flash disk lere benzer ama flash disk değildir ram dir.


Konu Başlığı: Ynt: 1200 > CD32 olurmu?
Gönderen: silencer üzerinde Kasım 04, 2006, 09:38:28 ÖÖ
düz 1200...olsun şu adf > DD olayını yapsak yeter zaten :)


Konu Başlığı: Ynt: 1200 > CD32 olurmu?
Gönderen: gaddar üzerinde Ocak 14, 2007, 00:46:44 ÖÖ
İdeefixe programını CD32 emulasyonunda çok başarılı

Şöyle bir sorun var, programın yıllardır elde dolaşan crack versiyonu emulator kurulumunda hata verdiği için %95'te falan cancel diyerek devam etmek gerekiyordu. Dolayısıyla bu emulatörü birçok kişi geç keşfetti.

Bendeki orijinal sürümde kurulumda sorun çıkmıyor. Kısayol atamasıyla boot'ta mesela F10'a basıyorsun hopp cd32 menüsüne geçiyorsun.

Çok ileride şöyle sorunlar yaşayabilirsin...mesela bende bir cd var, cd32 hardware'ini kasarak rad açıyor ona göre mount ediyor falan...o tarz kasıcı bir cd'in varsa sorun yaşayabilirsin onu da okuyarak deneyerek çözersin ama oyunlarda sorun olmaz. Audio track'leri de dinlediğimi hatırlıyorum Banshee'de. Onun için de Cdrom'a kulaklık takmayı unutma..sonra nerede bunun sesi gaddar yemiş bizi dersin:)

Kolay gelsin,


Konu Başlığı: Ynt: 1200 > CD32 olurmu?
Gönderen: silencer üzerinde Ocak 14, 2007, 00:51:58 ÖÖ
yani cd32 almayı kasmayalımmı? demek bu sizce

bende disk bağlantısı yok 1200 için sadece floppy var
WinUAE de uğraştım biraz ama sevemedim emulayonu bir türlü Amiga'da. :)



Konu Başlığı: Ynt: 1200 > CD32 olurmu?
Gönderen: ozkano üzerinde Ocak 14, 2007, 01:17:50 ÖÖ
birde cd32 de akiko çip i var bu çip 1200 de yok benim bildiğim bir kaçtane oyun var yani bunları oynuyamassın ama %90 CD32 oyunları çalışır.


Konu Başlığı: Ynt: 1200 > CD32 olurmu?
Gönderen: silencer üzerinde Ocak 14, 2007, 01:20:48 ÖÖ
o zaman ide çevirici ve cdrom ile emülatör disketi ile direk
bende şu an olan Skeleton Krew'i oynayabilirim demek kısaca bu anladığım
kadarıyla öyle değil mi ozkano...?

akiko emulator'u da var PC'de ama full'unu bulamıştım


Konu Başlığı: Ynt: 1200 > CD32 olurmu?
Gönderen: ozkano üzerinde Ocak 14, 2007, 01:31:33 ÖÖ
kendisi oldugu için emulator olayı ile hiç ilgilenmedim bir kaç tane oyun oynamıştım başarılıydı, pc deki akiko yu duydum onu hiç denemedim