commodore.gen.tr

Genel Kategori => DemoScene => Konuyu başlatan: Uzay üzerinde Aralık 07, 2015, 20:25:50 ÖS



Konu Başlığı: Amiga Oldschool ansi ascii art
Gönderen: Uzay üzerinde Aralık 07, 2015, 20:25:50 ÖS
Merhaba,
Amiga oldschool ansi ve ascii art ile ilgilenen varmı acaba birkaç sorum olacaktı,hazırlanmış çalışmaların tek dosya haline gelmesi ve amiga da kullandığınız çizim ve pack programları hakkında.
tşkler.