|
Konu Başlığı: Şimdiye kadarki en kötü konsollar (mış) Gönderen: rccinar üzerinde Aralık 24, 2015, 21:51:30 ÖS Oddyssey ebayda 1000$ lar civarında :D Bu arada bunların herhangi birinden elinde olan varmı ?
o7XfaVkIlqo Konu Başlığı: Ynt: Şimdiye kadarki en kötü konsollar (mış) Gönderen: tombraks1978 üzerinde Aralık 25, 2015, 03:17:10 ÖÖ halt etmişler :) keşke hepsinden birer tane olsa..Ama n-gage hala duruyor her ne kadar artık çalışmasa da :)
Konu Başlığı: Ynt: Şimdiye kadarki en kötü konsollar (mış) Gönderen: LW3D üzerinde Aralık 25, 2015, 13:54:03 ÖS Herkes kasafına göre bu tür videoları yapıyor...
Odyssey o kadar ediyor mu? sanmam... Ama ilk oyun konsolu...Öncü...nasıl en kötü derler anlam veremiyorum...Olmayan bir sektörde, nasıl olur ki... Laseractive bence süper bir sistem :P Pahalı olması sorun...Ama aynı anda birden çok konsol... Pippin, tutmayan bir proje...Yani kötü sayılabilir. Hayallerini yerine getiremediler o kadar.. Herhangi birinden değil, hepsinden olan vardır :) Bende Gizmodo ve NGage yok. En kötüleri toplamaya çalışıyorum :P Konu Başlığı: Ynt: Şimdiye kadarki en kötü konsollar (mış) Gönderen: witchdoktor üzerinde Aralık 25, 2015, 14:12:14 ÖS Böyle rezalet liste mi olur, PSVita yok listede...
Konu Başlığı: Ynt: Şimdiye kadarki en kötü konsollar (mış) Gönderen: Sensation üzerinde Aralık 25, 2015, 15:51:26 ÖS N-Gage full kutulu durur hala elimde tam retroluk kullanmıyorum garantisi 2004'de başlamıştı hatta tam nostalji ✌
Kişisel listeler umrumda değil açıkcası. Çöp. Konu Başlığı: Ynt: Şimdiye kadarki en kötü konsollar (mış) Gönderen: segaa üzerinde Aralık 25, 2015, 23:29:15 ÖS Ben listeyi olumlu buldum ama en kötü konsollar anlamında değilde zamanında başarısızlığa uğramış ve çok satış yapamamış olmalarından dolayı liste normal.
Dikkat ederseniz video da Mega Drive'da var ama Sega CD den bahsediyor yani Sega/Mega CD gerçekten tutmadı ve satış yapamadı. Atari Jaguar'ın Jaguar CD aparatı da öyle. Şimdiye bakılırsa listedeki en az 6 konsol en nadir ve fiyatı en pahalı konsollar arasına giriyor. Özellikle Pioneer Laser Active alabilmek için minimum 1000 lirayı gözden çıkarmanız gerekiyor. Sega ve Pc Engine Control Pack ler de eklenirse bu rakam 2000-3000 lirayı da bulur. Jaguar CD de en pahalı ve nadir konsollar arasında. Özellikle benim edinmek istediğim 2 konsol diyebilirim. :) Ngage ve bir kaçı falan hikaye ama diğerleri çok nadir sayılan konsollar arasında. Konu Başlığı: Ynt: Şimdiye kadarki en kötü konsollar (mış) Gönderen: Samurai üzerinde Aralık 26, 2015, 15:56:55 ÖS Jaguar CD tam bir bas belasidir dunyada sadece bir oyun oynadiktan sonra lensi bozulan tek konsoldur herhalde yada bana oyle gelmisti
Ayrica o listeye Xbox 360 i da koymak gerekli dunyanin uretimi en berbat konsolu her makinesi 3 kirmizi verirdi sonradan duzelttiler ama hikaye berbat ve Sony korkusuyla acele cikmis balon konsol tabiki bunlar benim goruslerimdir |