commodore.gen.tr

Genel Kategori => Genel Sohbet => Konuyu başlatan: emarti üzerinde Ocak 04, 2016, 14:23:04 ÖS



Konu Başlığı: Retro Telefon Kılıfı
Gönderen: emarti üzerinde Ocak 04, 2016, 14:23:04 ÖS
Belki üyelerden biri daha önceleri bahsetmiş olabilir. Kusura bakmasın. Ebayda görünce yayınlamak istedim.

Linkten hangi telefon için istediğinize dair seçim yapılabiliyor.

Telefonda kılıf kullanmayı sevmem ama C64'ü görünce işler değişti.

http://www.ebay.co.uk/itm/231742337545 (http://www.ebay.co.uk/itm/231742337545)

(http://i.ebayimg.com/00/s/NTc2WDMzOA==/z/lWgAAOSwu-BWOmR~/$_57.JPG)

(http://i.ebayimg.com/00/s/NTc2WDMzOA==/z/IJUAAOSwhcJWOmm9/$_57.JPG)

(http://i.ebayimg.com/00/s/NTc2WDMzOA==/z/l4oAAOSwu-BWOmSQ/$_57.JPG)

(http://i.ebayimg.com/00/s/NTc2WDMzOA==/z/eckAAOSwhcJWOmRq/$_57.JPG)



Konu Başlığı: Ynt: Retro Telefon Kılıfı
Gönderen: Agony üzerinde Ocak 04, 2016, 15:33:47 ÖS
A1200 olmamış, ama diğerleri harika duruyor. Hele Commodore64...


Konu Başlığı: Ynt: Retro Telefon Kılıfı
Gönderen: emarti üzerinde Ocak 04, 2016, 15:47:15 ÖS
çok hoş , resimler 2D değil mi?
Baskılar sanırım 2d boyut. Yani kabartma falan yok.

Manyetik flip (mıknatıslı) olması beni düşündürüyor; çünkü denediğim çoğu kapakta (bunlar hariç) mıknatısa yakın dokunmatik ekranın bu özelliği kalmıyor :)

A1200 olmamış, ama diğerleri harika duruyor. Hele Commodore64...

Aynen katılıyorum. C64! Nasıl bi aşktır bilmem.