|
Konu Başlığı: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: ilkerficicilar üzerinde Ocak 08, 2016, 13:42:19 ÖS Yağmur arkadaşımızın Doktora Semineri birazdan (8.1.2016 14:00)...
Şimdiden tebrikler Dr. Commander64 :) Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Ocak 08, 2016, 13:44:08 ÖS Allah profesörlüğünü de göstersin. :)
Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: AmigaFUN üzerinde Ocak 08, 2016, 13:44:42 ÖS Hayırlı olsun...
Uzmanlığı ne alanda? Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: atlantis üzerinde Ocak 08, 2016, 13:45:16 ÖS Hayırlısı bakalım.
Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: ilkerficicilar üzerinde Ocak 08, 2016, 13:51:15 ÖS Uzmanlığı "Drift Tespit ve Tahmin Yöntemleri". Anlamını sormamız lazım.
Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Ocak 08, 2016, 13:56:46 ÖS "Drift Tespit ve Tahmin Yöntemleri" Çok pis drift atarım NFS'de. :DKonu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: AmigaFUN üzerinde Ocak 08, 2016, 14:14:00 ÖS Mühendislik Doktorası mı?
Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: joker_ üzerinde Ocak 08, 2016, 14:19:45 ÖS Hayırlısı olsun. Şimdiden başarılar kardeşime. ;)
"Drift Tespit ve Tahmin Yöntemleri" Çok pis drift atarım NFS'de. :Dbirde kabinli Outrun'da çok pis oluyor bu drift olayı :D Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: eins üzerinde Ocak 08, 2016, 14:24:50 ÖS Hayırlı olsun...
Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: commander64 üzerinde Ocak 08, 2016, 14:45:19 ÖS :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Seminer haftaya ertelendi. Drift: tarım ilacı damlalarının havada sürüklenmesi :) Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: commander64 üzerinde Ocak 08, 2016, 14:49:15 ÖS Tek tek alıntı yapmak zor olacağından hepinize iyi dilekleriniz için teşekkür ederim
Mühendislik Doktorası mı? Evet :)Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: AmigaFUN üzerinde Ocak 08, 2016, 15:02:09 ÖS Allah kolaylık versin:)
Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Ocak 08, 2016, 15:51:38 ÖS Şimdiden hayırlı olsun.
Daha nice başarılar dilerim. Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: brkemreoglu üzerinde Ocak 08, 2016, 22:42:03 ÖS Başarılar şimdiden hayırlı olsun darısı başımıza :)
Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: KNG üzerinde Ocak 09, 2016, 17:13:44 ÖS Başarılar Commander64, aynı şeyle ben de uğraşıyorum, bitse artık diyor insan.
Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: commander64 üzerinde Ocak 09, 2016, 17:20:29 ÖS Allah kolaylık versin:) Şimdiden hayırlı olsun. Daha nice başarılar dilerim. Başarılar şimdiden hayırlı olsun darısı başımıza :) Başarılar Commander64, aynı şeyle ben de uğraşıyorum, bitse artık diyor insan. Çok teşekkür ederim arkadaşlarım, eksik olmayın :) İnşallah haftaya kazasız belasız sunarım (sırada yeterlik sınavı var :D )Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: commander64 üzerinde Ocak 13, 2016, 00:26:39 ÖÖ Pazartesi itibariyle sunmuş bulunmaktayım, teşekkür ederim arkadaşlar :)
(http://www.yoyowall.com/wallpapers/2013/02/Infiniti-G35-Drift-Smoke-485x728.jpg) Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: commander64 üzerinde Ocak 13, 2016, 00:47:50 ÖÖ Merak edenler için;
İlaçlama yapılırken Tarım ilacı damlacıklarının hedef bitkiye ulaşamayarak hava hareketleriyle başka alanlara giden miktarının tespiti ve tahmini ile ilgiliydi. 1-2 metreden 100'lerce kilometreye kadar havada hareket edebiliyorlar, çevreye ve insanlara zarar veriyorlar. (http://sprayers101.com/wp-content/uploads/2015/05/Figure_156.jpg) Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: brkemreoglu üzerinde Ocak 13, 2016, 02:02:20 ÖÖ merak ettim bu durum nasıl engellenebiliyor veya ne yapılmalı
Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: LW3D üzerinde Ocak 13, 2016, 09:36:49 ÖÖ Tebrikler Commander64. Hayırlı uğurlu olsun.
Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: izmirmaster üzerinde Ocak 13, 2016, 09:49:57 ÖÖ Rabbim hayırlısı ile sonuçlandırmayı nasip etsin.
Pazartesi itibariyle sunmuş bulunmaktayım, teşekkür ederim arkadaşlar :) (http://www.yoyowall.com/wallpapers/2013/02/Infiniti-G35-Drift-Smoke-485x728.jpg) Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: MeG üzerinde Ocak 13, 2016, 12:41:08 ÖS Havada dağıldığı için çevreye ve insanlara zarar veren ilaçları gıda bitkilerimizin üzerine sıkıyoruz. Çok değişik yaratık şu insanlar...
Bu arada doktora şeyiniz için de başarılar ve tebrikler :D Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: commander64 üzerinde Ocak 13, 2016, 13:07:04 ÖS merak ettim bu durum nasıl engellenebiliyor veya ne yapılmalı Engellemenin tek yolu ilaç kullanımını azaltmak, o zaman birileri çok para kazanamayacak, sizlerde fabrikadan çıkmış gibi meyve sebze alamayacaksınız, elmayı kurduyla yiyeceksiniz, kış ortasında domates alamayacaksınız :)Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: commander64 üzerinde Ocak 13, 2016, 13:09:47 ÖS Tebrikler Commander64. Hayırlı uğurlu olsun. Rabbim hayırlısı ile sonuçlandırmayı nasip etsin. Pazartesi itibariyle sunmuş bulunmaktayım, teşekkür ederim arkadaşlar :) (http://www.yoyowall.com/wallpapers/2013/02/Infiniti-G35-Drift-Smoke-485x728.jpg) Havada dağıldığı için çevreye ve insanlara zarar veren ilaçları gıda bitkilerimizin üzerine sıkıyoruz. Çok değişik yaratık şu insanlar... Çok teşekkürler arkadaşlar.Bu arada doktora şeyiniz için de başarılar ve tebrikler :D Aslında seminerin kapağını aşağıdaki gibi yapacaktım ama hocalarım beni öldürmesin diye koymadım :) (https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e7/Umut_Tarlalar%C4%B1_Coverart.png) Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: commander64 üzerinde Ocak 13, 2016, 13:14:44 ÖS Birde PSP'de Daxter oynadım kafayı dağıtmak için Böcükleri ilaçlıyıp öldürüyoruz, harika bir oyun oynamayanlara tavsiye ederim, içerisinde geçmeniz gereken mini oyunlar ve rüyada film kahramınan dönüşüp öyle oynadığınız bölümler var (cesur yürek, matrix ...) :D
(https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/c/c9/Daxter_with_rating.jpg) NmY3VtNzNsk Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: commander64 üzerinde Ocak 13, 2016, 14:41:37 ÖS Tebrik ederim , ben de uzun süre düşündüm doktora yapmayı , maalesef çok uzun düşünmüşüm ki yaş oldu 40 , şimdi de geç oldu diyorum.. Çok geç değil :) Tarım Konulu Bilgisayar Oyunları diye makele yapcam, bi ara gel beraber yazalım :P Konu Başlığı: Ynt: Commander64'ün Doktora Semineri Gönderen: commander64 üzerinde Ocak 13, 2016, 15:47:13 ÖS Tarım pek anladığım konu değil maalesef , ancak marketten domates alırken aşina oluyorum sebzelerle . Önlisans Dış ticaret , Lisans Makine , Yüksek Lisans İşletme . Sana uygun konuda buldum hocam :)Büyük firmalar doktora yapmış adayları tercih ediyorlar yönetici olarak bu bakımdan sadece kariyer olarak düşündüm doktora yapmayı.. Ülkemizdeki Tarım İşletmelerinin mevcut Makine Parkının Dış Ticarette rekabet etme gücünü arttıracak şekilde geliştirilmesi için alınacak önlemler hakkında bir araştırma" :D :D :D ;D ;D ;D ;D ;D |