commodore.gen.tr

Genel Kategori => Genel Sohbet => Konuyu başlatan: pofpor üzerinde Ocak 12, 2016, 16:19:17 ÖS



Konu Başlığı: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: pofpor üzerinde Ocak 12, 2016, 16:19:17 ÖS
öğrenciler ile Gameboyları kestik, katladık ve astık. Süleyman'ın Gameboyları kadar olmasa da bunlar da fena değil. ::)
(http://i.hizliresim.com/28rJ1d.jpg)
(http://i.hizliresim.com/E5gP8B.jpg)
(http://i.hizliresim.com/jV8y3D.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: arkas üzerinde Ocak 12, 2016, 16:21:54 ÖS
Bazıları güzel olmuş :)


Konu Başlığı: Ynt: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: Sensation üzerinde Ocak 12, 2016, 16:43:29 ÖS
İşçilik güzelmiş. :D


Konu Başlığı: Ynt: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: Retroman üzerinde Ocak 12, 2016, 17:24:07 ÖS
Oğuz Hocam Minik Yüreklerin Hepsinin Eline Sağlık.

Nintendocu Yetişen Aynı Sınıfa Devam mı Yoksa Yeni Nintendocular mı Bunlar ? :)


Konu Başlığı: Ynt: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: gergozen üzerinde Ocak 12, 2016, 17:48:50 ÖS
Bir bölümü çok başarılı. Bir çok yetişkinin bile üstesinden gelemeyeceği ürünler çıkmış ortaya...Yaş aralığı nedir bu arkadaşların?


Konu Başlığı: Ynt: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: pofpor üzerinde Ocak 12, 2016, 19:03:50 ÖS
İşçilik fena değil. Bazıları baştan savma oldu ama olsun, duvarda güzel bir süsleme oldu 😊
"Nintendocu öğretmenin Nintendocu öğrencileri" liseye geçtiler. Şaka gibi 4 sene geçmiş. Bunlar 2012'de aldığım yeni sınıf.4. Sınıflar seneye 5. Sınıf ( ortaokul) olacaklar.
4. Sınıftalar. Sınıf kalabalık olmasa (40) daha iyisini yaparlar da kalabalık,gürültü patırtıda ancak bu kadar.
Bir dahaki sefere iphone yapalım dediler,"ne iphone'u dedim!" Ortalığı dağıttım 😜 nes,gamecube ya da dreamcast yapacağız


Konu Başlığı: Ynt: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: pofpor üzerinde Ocak 12, 2016, 22:54:35 ÖS
Harika bir çalışma, feyste paylaştım , hepinizin emeğine sağlık
Beğendiğinize sevindim


Konu Başlığı: Ynt: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: izmirmaster üzerinde Ocak 12, 2016, 22:57:03 ÖS
Ne kadar şanslı bir nesil biz kuş böcek çicek yapardık cocuklar bu yaşta nostalji yaşıyor

Harika bir çalışma, feyste paylaştım , hepinizin emeğine sağlık
Beğendiğinize sevindim


Konu Başlığı: Ynt: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: gergozen üzerinde Ocak 12, 2016, 23:29:39 ÖS
Ne kadar şanslı bir nesil biz kuş böcek çicek yapardık cocuklar bu yaşta nostalji yaşıyor

Harika bir çalışma, feyste paylaştım , hepinizin emeğine sağlık
Beğendiğinize sevindim

Hocam bence biz daha şanslı bir nesildik, bizim o cihazlardan aldığımız keyfi yaşayamayacaklar.

Doyumsuz ve mutlu olmayı başaramayan bir nesil geliyor :(


Konu Başlığı: Ynt: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: izmirmaster üzerinde Ocak 13, 2016, 00:13:11 ÖÖ
aynen katılıyorum yerinde söz


Hocam bence biz daha şanslı bir nesildik, bizim o cihazlardan aldığımız keyfi yaşayamayacaklar.

Doyumsuz ve mutlu olmayı başaramayan bir nesil geliyor :(


Konu Başlığı: Ynt: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: pofpor üzerinde Ocak 13, 2016, 12:13:03 ÖS
Şimdikiler büyüdüğü zaman aralarında konuşurken "Susam Sokağı, taso, futbolcu kartları, çift kale maç, tek kale maç, komşu mahalle ile maç, şaşı bakıp 3 boyutlu resim görme, teyp kaseti, oyun kaseti, kaset değiştirme, harika çizgi filmler" muhabbetleri yapamayacaklar.
Varsa yoksa tablet. Oyunlar da dijital oldu artık, değiş tokuş nedir bilmeyecekler. Atari salonuna giderken harika muhabbetler, dönerken üzüntü ile birbirine bakmalar... Ne eğlence ama arkadaşlığın dibine vururduk. Şimdikiler evden çıkamıyor, internet kafeye gidenler de bireysel tek başına makineye oturuyor...


Konu Başlığı: Ynt: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: dvdhacker üzerinde Ocak 13, 2016, 12:41:19 ÖS
Emeğinize sağlık hocam.


Konu Başlığı: Ynt: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: rccinar üzerinde Ocak 13, 2016, 12:46:01 ÖS
elinize sağlık. bi dahakine karakutu atari yapın :)


Konu Başlığı: Ynt: Her Çeşit Renkte Gameboy
Gönderen: eiji üzerinde Ocak 14, 2016, 00:59:35 ÖÖ
Ben ilkokuldayken herkeste standart konfigirasyonlu commodore veya amiga olurdu,  oyunları konuşur yardımlaşır değiş tokuş yapardık . Oğlumlar ise kapitalist düzene uymuş hangisinin telefonu kaç gb , hangisinin bilgisayarının ekran kartı daha hızlı diye afedersiniz sidik yarıştırıyorlar . Yani konu sadece nostalji değil , yeni nesil arasında dostluktan çok bir rekabet , yarış , hava atma var .

şimdi yine kötü adamı oynayacağım ama; sidik yarıştırma konusu retro camiasında da hayli mevcut hatta bazen yüksek dozajda. koleksiyonculuğun temel prensibi zaten sidik yarıştırmak. kimsede olmasın bende olsun, en ucuza ben alayım, en ölücü ben olayım, en pahallı ben vereyim, en çok konsolu ben toplayayım.

yani dediğin yeni nesile özgü değil, koca koca adamlarda da var bu.. yadırganmamalı da.