commodore.gen.tr

Genel Kategori => Genel Sohbet => Konuyu başlatan: brkemreoglu üzerinde Ocak 12, 2016, 22:08:15 ÖS



Konu Başlığı: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: brkemreoglu üzerinde Ocak 12, 2016, 22:08:15 ÖS
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-oyun-konsol-konsol-cok-uygun-verilecek-231199945/detay/ (http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-oyun-konsol-konsol-cok-uygun-verilecek-231199945/detay/)

Sahibinden de bu ilan var uzun zamandır var illaki görmüşsünüzdür. Adamla uzunca msjlaştıktan sonra içinin fotolarını istedim ne işe yaradığını bilmiyor adam içini görsem ne işe yaradığını bilirim belki dedim ama abuk sabuk yerlerini çekmiş. Telefonlada görüştüm televizyon atarisi diolar bunlara ben bilmiom bıraktılar gittiler satıyom dio adam :)
Yakın mesafe olsa cıkcam gitcemde tee seferihisarda :) arcade kartlarından dönüştürülmüş bi sistem falan olabilir mi diye düşündüm de sanırım değil. Var mı bilen gören böyle birşey aydınlatacak


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: varol üzerinde Ocak 12, 2016, 22:12:54 ÖS
Çok çok çok büyük ihtimalle Ps2 ya da kuvvetle muhtemel Ps3 bir lira ile belli dakika oynatma makinesi.

Cihazda bir oyun sürekli çalışır vaziyette, para atılınca kontrolcü aktif hale geliyor ve belirlenen dakika kadar oyun oynanıyor.


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: brkemreoglu üzerinde Ocak 12, 2016, 22:14:14 ÖS
Çok çok çok büyük ihtimalle Ps2 ya da kuvvetl muhtemel Ps3 bir lira ile belli dakika oynatma makinesi.

Cihazda bir oyun sürekli çalışır vaziyette, Para atılınca kontrolcü aktif hale geliyor ve belirlenen dakika kadar oyun oynanıyor.
çalışıyor die adam konuştum ayrıca playstationları biliyormuş görse tanırdı heralde :)


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: izmirmaster üzerinde Ocak 12, 2016, 22:14:43 ÖS
%99 playstation 2 jetonlu oynatma kabinleri ama tüplü tv mantığını çözemedim?


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: cengizermis üzerinde Ocak 12, 2016, 22:15:09 ÖS
varol +1


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: brkemreoglu üzerinde Ocak 12, 2016, 22:18:57 ÖS
%99 playstation 2 jetonlu oynatma kabinleri ama tüplü tv mantığını çözemedim?
jetonlu ps oynatma kabini bende ilk öyle düşündüm ama tüp mantıgında bende tıkandım


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: cengizermis üzerinde Ocak 12, 2016, 22:20:14 ÖS
%99 playstation 2 jetonlu oynatma kabinleri ama tüplü tv mantığını çözemedim?
jetonlu ps oynatma kabini bende ilk öyle düşündüm ama tüp mantıgında bende tıkandım
ilk ps2 kafeler çıktığında tüplü vardı ki hep. Bence kabin de arcade geleneğinden kalma :)


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: izmirmaster üzerinde Ocak 12, 2016, 22:23:51 ÖS
ps2 tüplü tvde ferrari kasaya şahin 1.6 motor takma gibi olmuş

%99 playstation 2 jetonlu oynatma kabinleri ama tüplü tv mantığını çözemedim?
jetonlu ps oynatma kabini bende ilk öyle düşündüm ama tüp mantıgında bende tıkandım
ilk ps2 kafeler çıktığında tüplü vardı ki hep. Bence kabin de arcade geleneğinden kalma :)


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: gergozen üzerinde Ocak 12, 2016, 22:25:25 ÖS
Bildiğim kadarıyla PS3 cafelerde lcd oluyordu.

Çalışır dediği kontorland kolun analoğu şaşmış. Muhtemelen eski ps2 internet cafe makineleri. Bunları bıraktığını söylediği şahıs da cihazları satmış olabilir. Mekanizma olmadığından da saçma sapan yerlerini çekmiştir.

Her ne ise içinin boş olduğu kesin.


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: izmirmaster üzerinde Ocak 12, 2016, 22:27:41 ÖS
mantıklı ve yakın tespit
Bunları bıraktığını söylediği şahıs da cihazları satmış olabilir. Mekanizma olmadığından da saçma sapan yerlerini çekmiştir.

Her ne ise içinin boş olduğu kesin.


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: brkemreoglu üzerinde Ocak 12, 2016, 22:29:22 ÖS
kabinlerdeki tüpler aracede makinelerinden çıkmaysa ki öylede durmuyor onun dışında parasını hakedicek birşey yok sanırım


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: wizofwor üzerinde Ocak 13, 2016, 11:45:36 ÖÖ
PS2'nun hakkı tüplü TV değil mi zaten? Ben mi yanlış biliyorum. LCD TV aldığımda bir hevesle PS2'yu bağlamıştım. Ancak görüntü pek de tatmin edici değildi. 1084'e bağladığımda aldığım sonuç çok daha iyiydi.

Bunlar Playstation kafe kabinleri. Eğer koltuklu yarış kabini falan yapmayacaksan sadece içindeki TV işe yarar. Ancak bu TV'ler hem modifiye edilmiş hem de kafede sürekli açık kalmışlar. Aynı TV'yi üzerinde oynanmamış orjinal halinde, çok daha az yıpranmış olarak maksimum 100-150TL'ye bulabilirsin. Kısaca beş para etmez.


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: cengizermis üzerinde Ocak 13, 2016, 13:20:09 ÖS
PS2'nun hakkı tüplü TV değil mi zaten? Ben mi yanlış biliyorum. LCD TV aldığımda bir hevesle PS2'yu bağlamıştım. Ancak görüntü pek de tatmin edici değildi. 1084'e bağladığımda aldığım sonuç çok daha iyiydi.
Ps2nin maximum performansini bana kalirsa tuplu ve rgb kablo ikilisi veriyor. Ama bazi oyunlarda komponent kablo ve lcd de harika oluyor.
Tuplu ekranimiz
37ekran boyutlarinda falansa konsolla gelen dandik kompozitler de kullanilabilir.


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: cengizermis üzerinde Ocak 13, 2016, 15:23:28 ÖS
@ricktehlikeli kompozit komponent karışmış olacak :D


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Ocak 13, 2016, 16:08:34 ÖS
@ricktehlikeli kompozit komponent karışmış olacak :D

Cengiz; mesajını görünce aklıma kompozit üzerindeki çamur görüntü ve senin bu konuda daha önce yazdıkların geldi... Ben de bu vesile ile komponent kabloyu sipariş verdim: 2,72$
http://www.aliexpress.com/item/1pcs-Component-AV-Audio-Video-HDTV-Cable-Cord-for-Sony-for-PS2-for-PS3-Free-Drop/1687973357.html (http://www.aliexpress.com/item/1pcs-Component-AV-Audio-Video-HDTV-Cable-Cord-for-Sony-for-PS2-for-PS3-Free-Drop/1687973357.html)
(http://i.hizliresim.com/GoB69Z.png)

30 gün sonra kablo gelsin, iki kablo arasındaki fark ile ilgili bir mini doküman hazırlayacağım :)


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: cengizermis üzerinde Ocak 13, 2016, 16:11:30 ÖS
@ricktehlikeli kompozit komponent karışmış olacak :D
30 gün sonra kablo gelsin, iki kablo arasındaki fark ile ilgili bir mini doküman hazırlayacağım :)
Abi umarım uyum sorunu çıkmaz. BEnim TV ps2nin kompenentine süper uyumsağlarkn Wiininkini hiç beğenmedi, dışladı onu hor gördü :)


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Ocak 13, 2016, 16:29:25 ÖS
:) bakalım. Şansımızı deneyeceğiz.


Konu Başlığı: Ynt: Bunun hakkında bilgisi olan var mıdır?
Gönderen: wizofwor üzerinde Ocak 13, 2016, 17:27:30 ÖS
Forumda componenet kablo hakkında açılmış çok başlık var. PS2 üzerine de ayrı bir başlık açılarak konuşulmuş.
http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=10944.5 (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=10944.5)