|
Konu Başlığı: Amigascene - LogoMedley Gönderen: Uzay üzerinde Ocak 26, 2016, 11:12:34 ÖÖ Amiga scene group logoları poster haline getirilmiş.
http://demoscene-amiga.deviantart.com/art/Amigascene-LogoMedley-202900140 (http://demoscene-amiga.deviantart.com/art/Amigascene-LogoMedley-202900140) Konu Başlığı: Ynt: Amigascene - LogoMedley Gönderen: Alpyre üzerinde Ocak 26, 2016, 11:29:58 ÖÖ Fairlight (http://3.bp.blogspot.com/-yH4Y8RvQvqc/TvjOQgHW6eI/AAAAAAAAAic/X5vEH21CXEA/s400/heart%2Bemoticon.png)
Konu Başlığı: Ynt: Amigascene - LogoMedley Gönderen: Agony üzerinde Ocak 26, 2016, 11:31:17 ÖÖ Ya ben o zamanları gördüğüm için ya da gerçekten çok kaliteli olduğu için olsa gerek; logolardaki renk tonları, kıvrımlar, kalite... şahane gerçekten.
Konu Başlığı: Ynt: Amigascene - LogoMedley Gönderen: joker_ üzerinde Ocak 26, 2016, 12:00:29 ÖS @agony; gerçekten çok kaliteli olduğu için öyle geliyor ;)
Amiga'da, Rebels logoları herzaman favorim olmuştur ;) Konu Başlığı: Ynt: Amigascene - LogoMedley Gönderen: Agony üzerinde Ocak 26, 2016, 13:27:25 ÖS @joker_ sanırım öyle abi.
Bu arada, Unit A grubunun logosunu ilk gördüğümde tırsmıştım baya. :) Konu Başlığı: Ynt: Amigascene - LogoMedley Gönderen: witchdoktor üzerinde Ocak 26, 2016, 13:32:43 ÖS @Agony
Unit A deyince grubun klasikleşmiş intro müziği geldi aklıma. Klasik Karsten Obarski enstrümanlarıyla hazırlanmış bir dönem müziği... http://www.youtube.com/watch?v=h5GRh4HgsAE (http://www.youtube.com/watch?v=h5GRh4HgsAE) Konu Başlığı: Ynt: Amigascene - LogoMedley Gönderen: Agony üzerinde Ocak 26, 2016, 14:59:18 ÖS @witchdoktor, harika. Bir demolarında, logodaki o eller ekran gelip parlıyordu diye hatırlıyorum.
|