|
Konu Başlığı: C16/+4 ve C64 utility ve Oyunları Gönderen: LW3D üzerinde Ağustos 16, 2007, 12:37:20 ÖS (http://home.pages.at/mombasajoe/c64/gs/ccs3.gif)
C16, Plus4 ve C64 için çeşitli utility ve oyunların bulunduğu güzel bir site buldum. Sitede C64 için site sahibinin yazdığı oyunlarda mevcut. Lamerler için Demomaker bile var :) http://www.mombasajoe.de.vu/ |