|
Konu Başlığı: Amiga 500 de Cdrom çalıştırmak Gönderen: Def Leppard üzerinde Nisan 14, 2016, 15:47:12 ÖS Amiga 1200 de bayağı cdrom çalıştırma deneyimlerim olmuştu ama amiga 500 de bunu hiç denememiştim. Alfa power hard disk üzerinden slim ide cdrom çalıştırmayı başardım. Alfa power ın ide kontrolcüsü farklı birşey olduğu için bayağı uğraşmam gerekti. uyumlu hdd ve cdrom ile ancak çalışabildi. hdd tanıtmak için hdinstools , cdrom içinse idefix 97 programları ile tanıtabildim. CF kart kullanarak slim cdrom çalışabilirmi bunu deneyeceğim, A1200 de bu olmuyordu read error hataları veriyordu. CF kart tek olarak çalışıyor ve denedim maalesef cf kart cdrom read error veriyor. 2.5" ve 3.5" hdd ler sorunsuz çalışıyor...
Konu Başlığı: Ynt: Amiga 500 de Cdrom çalıştırmak Gönderen: izmirmaster üzerinde Nisan 14, 2016, 18:17:43 ÖS ustam tebrikler bu şahin kasasına ferrari motoru takmak gibi olmuş ellerine sağlık
Konu Başlığı: Ynt: Amiga 500 de Cdrom çalıştırmak Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Nisan 14, 2016, 19:07:28 ÖS Sen Amiga 1200 kasasına CDROM gömmüş adamsın, dahili CD'li Amiga 500 projesi mi geliyor yoksa. :)
Konu Başlığı: Ynt: Amiga 500 de Cdrom çalıştırmak Gönderen: Alpyre üzerinde Nisan 14, 2016, 19:12:03 ÖS 2MB Ram'i, 3.1 Rom'u, HardDiski ve CDROM sürücüsü olan A500... :D
Başımıza daş yağacak daş! :D Konu Başlığı: Ynt: Amiga 500 de Cdrom çalıştırmak Gönderen: Def Leppard üzerinde Nisan 14, 2016, 21:00:04 ÖS Maalesef eski Amiga çalışmalarından uzak kalmıştım. Bu aralar yine birşeyler yapmaya başladım ve vakitte ayırabiliyorum. Aklımda bazı projelerde var :) A500 ü düşünürken niyetim içine monte bir cdrom du. Elimde işlemci üzerine takılan ide kontrolcusu olan kartlardan olsaydı sanırım çok rahat bunu yapabilirdim. alfa power elime geçti ve bununla denemeye karar verdim. doğrusu alfa power la bu işi yapmak kolay değilmiş. Elimde 2mb graphics + 4 mb other ramli bir A500 var. 2 mb graphics ram yapmak zor bir olay değil biraz bilgisi olan rahatlıkla yapabilir diye düşünüyorum. Bakalım zaman ne gösterecek ama aklımda çılgın projelerde var :)
|