commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: Agony üzerinde Nisan 21, 2016, 19:55:26 ÖS



Konu Başlığı: A500'e Iphone Bağlamak
Gönderen: Agony üzerinde Nisan 21, 2016, 19:55:26 ÖS
Yok manyak değilim, ama mümkün :) Sound Sampler ile, Iphone bağlanıp, Amiga üzerinden müzik dinleyip kaydetmek keyifliymiş doğrusu. :) Ses mono tabi ama olsun farklı bir deneyim oldu benim için. Emektar Sound Sampler yıllardır duruyordu, hala iş var cihazda.

Acep, daha böyle enteresan neler yapılabilir Amiga'yla diye düşünür oldum?