|
Konu Başlığı: A500'e Iphone Bağlamak Gönderen: Agony üzerinde Nisan 21, 2016, 19:55:26 ÖS Yok manyak değilim, ama mümkün :) Sound Sampler ile, Iphone bağlanıp, Amiga üzerinden müzik dinleyip kaydetmek keyifliymiş doğrusu. :) Ses mono tabi ama olsun farklı bir deneyim oldu benim için. Emektar Sound Sampler yıllardır duruyordu, hala iş var cihazda.
Acep, daha böyle enteresan neler yapılabilir Amiga'yla diye düşünür oldum? |