|
Konu Başlığı: Merhaba Gönderen: Cimihendriks üzerinde Mayıs 03, 2016, 01:21:13 ÖÖ Yeni üye değilim ama tanışma mesajımın olmadığını ve herkesin olduğunu farkedince yazma gereği duydum.
Forum la ilk 2015 yılında bir alım satım işi için tanışmıştım. Sonra sık kullanılanlara eklesem de çok giremedim. Bir kaç hafta önce bir gireyim dedim o zamandan beri her gün uğruyorum. Ufak ve güzel bir ortamın olması çok iyi olmuş. Ortam gerçekten oturmuş ve kendini belli ediyor... Ben çoğunuzdan gencim... :) o yüzden çoğu retro cihaz benim zamanıma denk gelmedi. Ama çoğumuz gibi bir C64 ile başladım her şeye :) o günden beridir ilgim tavandır. Elektronik ile ilgilenirim. Müzik ile ilgilenirim. Pc oyunları ile de ilgilenirim. Ama bir kere retro oyun tadına bakınca sadece çok sevdiğim ve gençliğimde önemli yer tutmuş anısı olan oyunlara geri dönüyorum. Adım nazım. Böyle de hitap edebilir isteyen. Başka ne yazılır bilmiyorum :) Şimdilik aydındayım. Herkese selamlar :D Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: pspsexer üzerinde Mayıs 03, 2016, 02:24:06 ÖÖ Dogru yere geldin.
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: jazz45 üzerinde Mayıs 03, 2016, 07:49:46 ÖÖ Hoşgeldiniz
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Mayıs 03, 2016, 08:03:33 ÖÖ Hoşgeldiniz :)
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: AmigaMan üzerinde Mayıs 03, 2016, 08:13:16 ÖÖ HoÅŸ geldin aramıza
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Mayıs 03, 2016, 20:42:54 ÖS Hoşgeldin bu güzel ortama.
|