|
Konu Başlığı: Commodore ailesine selamlar Gönderen: sozkara üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:05:03 ÖS Birkaç gündür fırsat bulup tanışma köşesine yazamadım.
Küçükken arkadaşlarım vasıtasıyla tanıştığım C64 ve Amiga 500 macerama şans eseri yeni edindiğim 500+ ile devam ediyorum. O zamanlar Mega Drive'ım olmasına rağmen, Amiga sahibi olmak nedense hep hayalimdeydi :) Arada liseye giderken elime bir Commodore 128D geçmişti fakat onunla beraberliğimiz benim cehaletim yüzünden sona erdi. Monitör, yazıcısı ve kullanım kılavuzları dahil olan tam seti yok pahasına lise zamanımda sattım. Hala içimde uktedir. 33 yaşındayım, İstanbul'da yaşıyorum. Drupal üzerinde geliştiricilik yapıyorum ve evde hobi olarak arduino, raspberry pi gibi geliştirme platformlarıyla uğraşıyorum vaktim oldukça. Ayrıca açık kaynak sever bir insanım. Şimdilik aklıma gelenler bu kadar:) Herkese selamlar, Serhat Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: atlantis üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:07:47 ÖS Aramıza hoşgeldin.
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:08:56 ÖS Hoşgeldiniz ;)
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: Murat Çileli üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:09:34 ÖS Hoşgeldin öyleyse.
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: Agony üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:18:47 ÖS Hoşgeldin aramıza adaş :)
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: Sensation üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:32:19 ÖS Arcade var mı kanda arcade... :D
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: izmirmaster üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:34:27 ÖS hoş geldin
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: Cimihendriks üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:41:00 ÖS Hoşgeldiniz :)
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: Jester üzerinde Mayıs 18, 2016, 14:44:10 ÖS Sozkara hoşgeldin, burası bir harika dostum. :)
Hoşgeldin aramıza adaş :) Agony bende tam aynısını yazacaktım ::) Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: evreno üzerinde Mayıs 18, 2016, 15:09:56 ÖS Hoşgeldin aramıza
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: yucelbilik üzerinde Mayıs 18, 2016, 15:51:44 ÖS Hiç bulaşmasaydın, bu hastalık kronikleşiyor. Hoşgeldin :D
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: sozkara üzerinde Mayıs 18, 2016, 18:22:26 ÖS Sozkara hoşgeldin, burası bir harika dostum. :) Hoşbuldukk :)Hoşgeldin aramıza adaş :) Agony bende tam aynısını yazacaktım ::) 3 Serhat mı oldu şimdi? :) Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: Agony üzerinde Mayıs 18, 2016, 19:33:45 ÖS Sozkara hoşgeldin, burası bir harika dostum. :) Hoşbuldukk :)Hoşgeldin aramıza adaş :) Agony bende tam aynısını yazacaktım ::) 3 Serhat mı oldu şimdi? :) Serhat'lar 3 oldu. Yok mu arttıran? :D Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: Jester üzerinde Mayıs 18, 2016, 20:30:35 ÖS Genelde çok da rastlamam ismime ama hakkaten su thread'de 3 kişi olduk :)
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: pofpor üzerinde Mayıs 18, 2016, 21:50:42 ÖS Hoşgeldin.
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: Olcay ANAÇ üzerinde Mayıs 18, 2016, 22:42:00 ÖS Hoşgeldin ...
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: rom üzerinde Mayıs 19, 2016, 01:00:44 ÖÖ Hoşgeldin.
Konu konuyu açacak, merak başka bir meraka çıkacak ve forumun müdavimi olacaksın büyük ihtimalle :) Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Mayıs 19, 2016, 12:38:51 ÖS Aramıza hoş geldin Serhat kardeş. Burası almasını bilen için büyük bir hazine!
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: zangief_34 üzerinde Mayıs 19, 2016, 13:00:02 ÖS va aleykum selam..
Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Mayıs 19, 2016, 13:03:49 ÖS Hoş geldin bu güzel ortama
|