commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: sozkara üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:05:03 ÖS



Konu Başlığı: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: sozkara üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:05:03 ÖS
Birkaç gündür fırsat bulup tanışma köşesine yazamadım.
Küçükken arkadaşlarım vasıtasıyla tanıştığım C64 ve Amiga 500 macerama şans eseri yeni edindiğim 500+ ile devam ediyorum. O zamanlar Mega Drive'ım olmasına rağmen, Amiga sahibi olmak nedense hep hayalimdeydi :) Arada liseye giderken elime bir Commodore 128D geçmişti fakat onunla beraberliğimiz benim cehaletim yüzünden sona erdi. Monitör, yazıcısı ve kullanım kılavuzları dahil olan tam seti yok pahasına lise zamanımda sattım. Hala içimde uktedir.
33 yaşındayım, İstanbul'da yaşıyorum. Drupal üzerinde geliştiricilik yapıyorum ve evde hobi olarak arduino, raspberry pi gibi geliştirme platformlarıyla uğraşıyorum vaktim oldukça.  Ayrıca açık kaynak sever bir insanım. Şimdilik aklıma gelenler bu kadar:)
Herkese selamlar,
Serhat


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: atlantis üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:07:47 ÖS
Aramıza hoşgeldin.


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:08:56 ÖS
Hoşgeldiniz ;)


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: Murat Çileli üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:09:34 ÖS
Hoşgeldin öyleyse.


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: Agony üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:18:47 ÖS
Hoşgeldin aramıza adaş :)


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: Sensation üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:32:19 ÖS
Arcade var mı kanda arcade... :D


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: izmirmaster üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:34:27 ÖS
hoş geldin


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: Cimihendriks üzerinde Mayıs 18, 2016, 13:41:00 ÖS
Hoşgeldiniz :)


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: Jester üzerinde Mayıs 18, 2016, 14:44:10 ÖS
Sozkara hoşgeldin, burası bir harika dostum. :)

Hoşgeldin aramıza adaş :)

Agony bende tam aynısını yazacaktım ::)



Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: evreno üzerinde Mayıs 18, 2016, 15:09:56 ÖS
Hoşgeldin aramıza


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: yucelbilik üzerinde Mayıs 18, 2016, 15:51:44 ÖS
Hiç bulaşmasaydın, bu hastalık kronikleşiyor. Hoşgeldin :D


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: sozkara üzerinde Mayıs 18, 2016, 18:22:26 ÖS
Sozkara hoşgeldin, burası bir harika dostum. :)

Hoşgeldin aramıza adaş :)

Agony bende tam aynısını yazacaktım ::)


Hoşbuldukk :)
3 Serhat mı oldu şimdi? :)


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: Agony üzerinde Mayıs 18, 2016, 19:33:45 ÖS
Sozkara hoşgeldin, burası bir harika dostum. :)

Hoşgeldin aramıza adaş :)

Agony bende tam aynısını yazacaktım ::)


Hoşbuldukk :)
3 Serhat mı oldu şimdi? :)

Serhat'lar 3 oldu. Yok mu arttıran? :D


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: Jester üzerinde Mayıs 18, 2016, 20:30:35 ÖS
Genelde çok da rastlamam ismime ama hakkaten su thread'de 3 kişi olduk :)


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: pofpor üzerinde Mayıs 18, 2016, 21:50:42 ÖS
Hoşgeldin.


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: Olcay ANAÇ üzerinde Mayıs 18, 2016, 22:42:00 ÖS
Hoşgeldin ...


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: rom üzerinde Mayıs 19, 2016, 01:00:44 ÖÖ
Hoşgeldin.
Konu konuyu açacak, merak başka bir meraka çıkacak ve forumun müdavimi olacaksın büyük ihtimalle :)


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Mayıs 19, 2016, 12:38:51 ÖS
Aramıza hoş geldin Serhat kardeş. Burası almasını bilen için büyük bir hazine!


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: zangief_34 üzerinde Mayıs 19, 2016, 13:00:02 ÖS
va aleykum selam..


Konu Başlığı: Ynt: Commodore ailesine selamlar
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Mayıs 19, 2016, 13:03:49 ÖS
Hoş geldin bu güzel ortama