commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: Snesciii üzerinde Mayıs 24, 2016, 12:37:08 ÖS



Konu Başlığı: Merhaba
Gönderen: Snesciii üzerinde Mayıs 24, 2016, 12:37:08 ÖS
Selam adım Ali, Aydından katılıyorum. Küçüklükten beri oyun konsolları meraklısı ve hayranı bir kişiyim. 😀
Böyle güzel bir foruma gelmekten dolayı mutluyum. Uzun yıllar hep birlikte kalıcı olur foruma da katkımız olur inşallah. 😊


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: arkas üzerinde Mayıs 24, 2016, 12:53:43 ÖS
Hoş geldin.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: Snesciii üzerinde Mayıs 24, 2016, 12:56:40 ÖS
Hoş bulduk teşekkürler. 😊


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Mayıs 24, 2016, 12:57:04 ÖS
Hoş geldin Ali kardeş. Aydın güzel memleket. Görüşmek dileğiyle.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: Snesciii üzerinde Mayıs 24, 2016, 12:58:18 ÖS
Hoşbulduk. Teşekkür ederim 😊


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: Cimihendriks üzerinde Mayıs 24, 2016, 17:07:24 ÖS
Hoş geldiniz hemşehriyiz demek :)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba
Gönderen: izmirmaster üzerinde Mayıs 24, 2016, 17:10:07 ÖS
HOŞ geldiniz