|
Konu Başlığı: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: DevilisH üzerinde Kasım 05, 2006, 22:33:44 ÖS Merhaba Arkadaşlar
Benim bir önerim var ve sizlere sunmak istedim. Her hafta bir AmigA programı ve oyununun tanıtımını yapalım diyorum.Elimizdeki tüm dökümanları tüm bilgilerimizi dökelim diyorum. Misal hangi amiga modeli için olduğu farketmeden program ve oyun tanıtalım.Program tanıtırken hangi sistemde çalışabileceği ,amacı,kurulumu,kullanımı gibi detaylardan bahsedebiliriz.Yada çok derine inmeden yüzeysel olarakta anlatabiliriz.Gerekirse resimli açıklamalarda da bulunabiliriz. Oyunlarda ise yine hangi amiga sisteminde çalışabileceğini,hilelerini,tuş fonksiyonlarını ve bunun gibi şeyleri paylaşabiliriz. Özel isteklerede açık olmalıyız.Misal bi arkadaşımız foruma mesaj atıp şu işe yarayan bir program arıyorum isimi nedir nasıl kullanabilirim dediğinde ya da şu programı nasıl kullanabilirim dediğinde gerekli yardımı gösterebiliriz.Bunun için özel istekler adı altında bir başlık atıp istekleri düzenli sıraya koyabiliriz. Her oyun ve program için ayrı bir başlık altında konu açıp gelen sorularada yardımcı olabiliriz. Forum güzel bir şekilde yayın hayatına girdi.Bunu devam ettirmek foruma üye olan tüm kullanıcıların elindedir.Sadece alım-satım yapmak ya da gereksiz tartışmalara girmektense faydalı işler yapma taraftarıyım. Tabii bu benim önerim.Önerimi doğru bulmayabilirsiniz , eksik ve gereksiz de bulabilirsiniz.Her türlü düşüncenize saygım sonsuzdur.Sizde düşüncelerinizi bu başlık altına yazarsanız memnun olurum. Eğer bu öneri kabul edilirse benim herkesden ricam LW3D 'nin ilk programı tanıtmasıdır.Tanıtacağı programın adı da LightWave3D :) Hoşça kalın Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: DevilisH üzerinde Kasım 06, 2006, 06:11:46 ÖÖ Kimseden ses soluk çıkmıyor.Arkadaşlar canlanın :)
Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: LW3D üzerinde Kasım 06, 2006, 10:46:37 ÖÖ Dur yahu :) gece yarısı mesajı attın, sabah cevap bekliyorsun :)
Ben bu aralar bayağ meşgulum. Ama bu tür bir projede yardımcı olabilirim. Müzik programlarında uzman arkadaşlarımız var. Onlarda kendi alanlarını anlatırlar. Eski yazılımları, başarılı olanlarını böylece bir kez daha hatırlarız.. Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: DevilisH üzerinde Kasım 06, 2006, 15:42:14 ÖS Güzel olur LW3D.Canlılığa her zaman açığız sonuçta :)
Konu Başlığı: BEn Varim Gönderen: MYTH üzerinde Kasım 07, 2006, 16:27:36 ÖS Soz konusu Amiga olunca bende biseyler yapmak isterim :D
Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: LW3D üzerinde Kasım 07, 2006, 19:03:24 ÖS Ben memnuniyetle sıramı veririm. Belirttiğim gibi bu aralar oldukça yoğunum. Diğer arkadaşlardan bu konuya ilgi göstermeleri bekliyorum..
MYTH forumun tanışma (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?board=4.0) kısmından kendinizi tanıtırsanız, ne şekilde yardımcı olabileceğiniz konusunda fikirler oluşur ve sizi tüm üyelerimiz daha yakından tanıma fırsatı bulurlar. katkı ve görüşleriniz için teşekkürler. Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: DevilisH üzerinde Kasım 07, 2006, 21:13:22 ÖS MYTH Öncelikle hoşgeldin.Çok güzel paylaşımlar yaşayacağız her beraber.Aramıza bir AmigA dostunun katılması güzel bir olay. Bu arada LW3D ben senin sıranı savmanı kabul etmiyorum :) ilk sıra senin.
MYTH önerimi kabul etmene sevindim.Diğer dostlardanda ses bekliyorum. Mathman , Juda , ozkano , coze , DarkAngel , kaplan 135 , kurzon , serge , silencer , Tular , Vigo , WitchDoktor , Xanu , Zombi ve nicklerini sayamadığım AmigA 'ya gönül vermiş dostlardan ses bekliyorum.Önerimi kabul ederseniz bilgileriniz paylaşmaya davet ediyorum. Hoşça kalın Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: vigo üzerinde Kasım 08, 2006, 23:27:23 ÖS selam... ben vigo... tanımayanlar için kısaca kendimi tanıtiim.
neredeyse ilk amiga gruplarından Zombie Boys üyesi, BRONX'un kurucularındanım. Commodore Dergisi, Amiga Dünyası'nda yazılar yadım. En son MegAmiga'yı çıkarmıştık. Şu an, Bronx ve Zombie Boys'un haricinde, Tri Star Red Sector (TRSI) , Titan ve Deviance gruplarındayım. 2006 başından beri, PC WORLD'de Demoscene ve Retroloji adlı iki köşe yazıyorum ve her ay bolcana amiga, c64 , atari , amstrad , sinclair, msx oyunları tanıtıyorum. Bir yıl oldu, sadece 1 kişi'den email geldi... :) 2002 yılından beri, DEMOSCENE partileri düzenliyoruz. 2002 -> 7d2 bronx demo party 2003 -> 7d3 bronx demo party 2004 -> 7d4 bronx demo party 2005 -> 7d5 demoscene party 2006 -> nightshift'06 - kayıp uygarlık ve aralık'da ( 2-3 aralık 2006 ) 7d6 demo party olacak. amiga'yı commodore'u yaşatmak için önerilerim 1 - grup kurun. illa demo release etmeniz gerekmiyor. utility pack çıkarabilirsiniz, disk mag olabilir... mutlaka yapacak bişi bulunur. illa amiga yada c64 grubu demiyorum. sadece "scene" ve "grup" hissini yakalayın. 2 - partilere gelin, diğer amiga - commodore sevenlerle tanışın. 3 - buluşmalara , meetinglere gelin 4 - yurt dışındaki partilere gidin muhakkak. 5 - makinenizle bişiler üretin. amiga'nın sadece "eski oyunların oynandığı" bir makine olarak görülmesine içerliyorum. forumdaki arkadaşlar, iyi niyetli bir şekilde, bi aktivite, bişi yapmak istiyor. destekliyorum. ama şunu bilinki, grup olmasanız bile, demoscene aktivitelerini kaçırmayın. çünki herşey paylaşınca güzel oluyor. günümüzde internet gibi bi araç var. bunu kullanarak herkes herşeyi çok kolay öğrenebilir ve hatta her tür yazılımı anında elde edebilir. bu avantajları kullanmak lazım. en basit olay şu; ben şahsen, etrafta sebil gibi bulunan bu "free" yada "open source" forum / bulletin olayına süper kıl oluyorum. en az 4-5 tane forum sitesi var türk. amiga ve c64 le ilgili... merakım şu ki bi Allah'ın kuluda yok mu PHP yada ASP bilen ve basit bile olsa bi forum kodu yazabilen? 3-4 yıldır bakıyorum kimseden tık yok... bunuda mı ben yapiim yani?... tüketmek yerine üretelim... herkes amiga yı commodore u seviyor burada... bundan şüphem yok. ama hiç bir forumda da bi kişi "ya ben amiga da kod yazıyorum şurda takıldım" yada "ben amiga coder olmak istiyorum ne yapabilirim" gibisinden bişi görmedim... herkeste bi a1200 alma sevdası var... merak ediyorum ne yapılıyor bu a1200 le? alım-satım sitelerinde görüyorum, 400 ytl'den a1200 gidiyor... bu makineleri alanlar ne yapıyor acaba? 060 kartı takıp TBL demosu mu izliyolar bunun içinmi alıyolar? yada emülasyonla uğraşan bi ton insan var. onlarda naapıyo merak ediyorum. bi arkadaşlar vardı, amigart dı galba sinan gürkan filan... nooldu o arkadaşlar? workbench için türkçe locale filan yapıyolardı dimi? ama hiç kimsede "ya beyler, hep beraber bi browser yazalım amiga için, tcp'den anlayan varmı? c'de mi yazalım yoksa javada mı yada 68000 demi?" hiç duymadım bunu... herkes bayılıyor eski sid'leri mod'ları dinlemeyi, ama neden kimse "ulan acaba bende yapabilirmiyim bu müzikleri? naapmam lazım nasıl yazarım?" filan diye soran hiç ama hiç görmedim. 6 tane büyük parti hatta 7 tane, 99 summer assembly (izmir) i de sayarsak, bi tane amiga introsu demosu çıkmadı? bilmiyorum biraz hard-core mu giriştim ama... yada ben yanlış bi yerdemiyim? onuda bilemiyorum. Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: Mathman üzerinde Kasım 09, 2006, 02:23:13 ÖÖ sevgili vigo... hiç boşuna kendini üzme...
Türkiyedeki Amigacılar maalesef böyle.. anlık gaza gelip yapalım edelim heyyo heyyo deriz.. ama iş icraata gelince "fısss".. işin özü bu birbirimizin kuyusunu kazmaktan bir şey üretmeye vakit bulamıyoruz . . . çok değil 2 ay evveline kadar bir kaç sayı da olsa pdf formatlı olarak dağıtılan "pozitifpc" dergisinde (bknz: http://www.pozitifpc.com/pdf_dergiler.html ) düzenli amiga yazıları hazırlıyorduk ama çok yakın çevremiz dışında kimseden bırak desteği.. tepki dahi almadık... donanım çözümlerimizi web sitelerinde insanların bilgisine açtık ... bi Allahın kulu da çıkıp şurasını nasıl yapıcas demedi.. Bazı web sitelerinde bilgimizi paylaşmak istedikçe adminler tarafından engellendik, banlandık... kıçıkırık bi IRC odamız vardı.. sabote edildi . . . hakarete uğradık tehdit yedik kendimizi bitirdik sitede amigart'ın adı anıldı diye adminler tarafından söylenmeyen kalmadı.. sevgili Sinan Gürkan gibi bir değeri hepimize küstürdük . . . yastık altında amigalarımızın durması bizi Amigacı yapmıyor malesef. Ben hala oturup amiga basicde menu komutları nasıl işliyor diye merak edip bakıyorsam, nasıl ki Bakkada arkadaşımızla amosda demo yapalım diye az koşturmadıysak.. gaddar arkadaşımız ile amikit i classic amigaya adapte etmeye uğraşıyorsak... kurzon arkadaşımız ile amigada cdromdan nasıl boot edilir, ethernet ile nasıl boot edilir bunları araştırıp, çözüp sitelerde paylaşıyorsak... juda arkadaşımız ile oturup a3000 de superkickstart ile nasıl harddiskten boot ettirilir diye uğraşıp, çözüp bunları insanlara öğretmeye çalışıyorsak... hele hele yılda birkaç kes haydi amigacılar özledim sizleri diyerekten toplantılar tertipleyip 3-5... 8-10 kişi toplaşıp sohbet edip bir kaç saatlik amiga sohbetleri yapıyorsak... MSN ortamlarında bir araya gelip, hatta birbirimizi telefonlarla arayıp halimiz hatırımızı soruyorsak... bunu çekemeyen Amigacılar da var... nedense birşeyler yapmak isteyenleri çabuk yargılayıp asıyoruz ... evet belki elimizin altında internet denen muamma var ve binlerce dökümanı dosyayı scripti "arasak" buluruz.. ama nasılsa onlar elimizin altında her an "arasak" buluruz... bunu bilmek bile birşeyler yapmamıza engel oluyor.. çünkü aramıyoruz... eskiden yoktu bööle şeyler.. tırım tırım bilgiyi bulmaya çalışırdık... bi dergi ek bi utility disketi dağıttı mı saatlerce incelerdik çözmeye öğrenmeye çalışırdık... manyetik paket disketlerini hala saklarım... Sinan'ın organize ettiği disket dergileri hala saklarım ... BBSlerde mesajlaşarak, chat yaparak birşeyler öğrenmeye çalışırdık.. nasılsa şimdi elimin altında.. istediğim zaman girerin internete bakarım diyoruz... bunun rahatlığı içerisinde bakmıyoruz... ama kazın ayağı öyle değil.. bakın şu an bi "back2roots" sitesi yok .. daha bir sürü site pıtır pıtır kapandı... Amiga hakkında birsürü bilgileri bilen, birsürü insan yaşlandı, amigayı bıraktı, paylaşmaya paylaşmaya bildiklerini unuttu.. yeni nesil Amigacılar ellerinde workbench disketi naapçam ben bu nuhneviden kalma makineyle diye ööle bakakalıyor Amigalarına... neler yapabileceklerinden bi-haber üç beş kurcalayıp sonra bir kenara koyveriyor Amigayı.. Onlarda kime danışacaklarını bilemiyor ya da şaşırıyor olabilirler.. Bizim misyonumuz bu bilgileri bir araya getirmek kalıcı olmasını sağlamak, ihtiyacı olanlara yol göstermek, yardımcı olmaktır diye düşünüyorum artık ... konuşacak o kadar çok şeyim var ki... Arkadaşlar ne olur.. her takıldığınız konuda irtibat kurun bizlerle.. muhakkak bilen birileri vardır ve muhakkak bizlerden birileri bu kişileri de tanıyordur.. teşekkür ederim Mathman Haldun ARIK Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: LW3D üzerinde Kasım 09, 2006, 03:02:43 ÖÖ öncelikle..Vigo sen doğru yerdesin..hardcore ya da değil (bu hardcore kötü bişey değil dimi :D) görüşlerin bizim için önemli ve değerli. Görüşlerini paylaştığın için kendi adıma teşekkür ederim.
Bu forumun ya da sitenin amacı mesajında belirttiğin ve Amiga'dan commodore'dan ya da diğer eski sistemlerden uzaklaşmış arkadaşları yeniden kazanmak, birşeyler paylaşmak. Bu saaten sonra Amiga ya da commodore'u ayağa kaldıramayız. Ama toprağada gömemeyiz. yani isteyen sadece oyun oynayacak, isteyen, mod dinleyecek...Ama bazılarımız kod'da yazacak. Birşeylerde üretecek. Ama bunun için biraz zamana ihtiyacımız var. ve özellikle sizler gibi deneyimli ve bilgili arkadaşların yardımına ihtiyaç var (tabii diğerlerininde isteği olması gerekiyor). zamanı gelince sizlerden yardım isteyeceğiz. mathman sana gelince, söylediklerin türkiyedeki Amigacıların ortak özelliği değil. Bu Türk insanının genel özelliği. Vigo 1 yıldır yazıyorum ama 1 mesaj aldım demiş. Siz ilgi görmemişsiniz :) ben 1995'den 2004'e kadar 5-6 farklı dergide yaklaşık 100 civarı yazı yazdım :) çok farklı değildi..Ayda 2-3 epostayı geçemedik. Ama fuarlarda ve anketlerde çok seviliyordum. Eminim yüzyüze gelseniz, sizin içinde aynısı olur. mesela ben vigonun yazılarını okuyordum:) hatta en son mesaj atacaktım, sonra MSN'den yazdım :P Ama sonuç şu.. biz ne takdir etmesini, ne eleştirmesini beceremiyoruz. Daha doğrusu çoğu zaman onu bunu eleştiriyoruz, ama bizde farklı değiliz..malzeme bu. Bugun bize düşen, elimizden gelenin en iyisini yapmak. Ama ayrımcılıktan kaçınmak. Birilerini suçlamaktan uzak durmak. Eğer birilerini suçlar, birilerine laf atarsak, onlardan farkımız kalmaz. Bu forum ve site yeni bir sayfa açmak için kurulmuştur. Eskide ne varsa yaşandı bitti. Bizim geleceğe bakmamız gerekiyor. Neler yapabiliriz, birbirimizle neler paylaşabiliriz? bunların yollarını aramamız lazım. Forumu ve siteyi olabildiğince duyurup, katılımı arttırmak bence birincil önceliğimiz. C64, Amiga ve diğer gruplardaki arkadaşlar katıldıkça sanırım daha iyi olacak, farklı projeler çıkacaktır. - kendi adıma, ölmeden C64'de assemblerla bir intro benzeri yapacağım Insallah..coming soon..Lamer is back :D sanırım önümüzde 7D6 demo partisi olacak. Ona nasıl katkıda bulunabiliriz, düzenleyen arkadaşlara nasıl destek olabiliriz buna bakmalıyız. Katılmamızın bile destek olduğunu unutmayalım. Bir yandan da C64 ve Amiga için projeler geliştirebiliriz. Sorunları olan arkadaşlar çekinmeden yollasınlar. Amiga ve C64 transferlerini en azından, sistem kurulumlarını ve güzel bir workbench için gerekli olanları toparlayalım derim. son bir şey daha..saat 12.00'den sonra mesaj atıp adamı ayar etmeyin :D yazdıklarımı okuyorumda, ben bile bişey anlamadım..silsem bir türlü..yollasam başka türlü :) yarın devam ederim..saat 03.00 olmuş :) hoşça kalın :) Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: Mathman üzerinde Kasım 09, 2006, 03:18:29 ÖÖ Sevgili Vigo.. cidden "7d6 demo party" için nasıl bir yardımımız dokunabilir ? bilgisayar filan lazımsa yardımcı olurum... denişik kombinasyonlarda Amigalarım mevcut . . . hatta hiç kullanmaya başlayamadığım c64 filan da mevcut.. yani kısacası orda amigalarımızı getirip süs gibi onnarı gösterebiliriz.. "Baaaaaak cicci" formatında... ne biliyim Amigalarda demolar göstertip millete "vay beah gavur yapmış" dedirtebiliriz.. sen tecrübelisin bi iş bulursun bize orda... çırak lazımsa geliyim valla
Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: vigo üzerinde Kasım 09, 2006, 10:43:22 ÖÖ abi, bizim demoları göstermek bile yeterli.. "bak türkler yapmış" hesabı... ben orgalarla konuşiim sana haber veririm kardeşim. keza l3wd, madem beraber bişiler yapmak istiyen insanlarız, bi meeting yapalım commodore.gen.tr meetingi.. gelsin herkes "brain storming" yapalım. ya şu forumlardaki insanların yarısı partilere gelse hem gücümüz artar, hem sponsor buluruz hemde kitle olarak bi gücümüz olur. kaç kişi dtv aldı commodore türkiyeden? yani biz maddi olarakda çeşitli olaylara destek olursak, bu sevdiğimiz, bizim için ölümsüz birer efsane olan tüm makineleri sonsuza kadar yaşatırız.
Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: LW3D üzerinde Kasım 09, 2006, 10:49:00 ÖÖ :) mathman sanırım sen demo partileri karıştırdın.. Bildiğim kadarıyla vigo 7D6 (http://www.7dx-party.org)'nın organizasyonunda direkt yer almıyor. vigo'nun organizasyonunda yer aldığı parti nightshift (http://nightshift.untergrund.net/).
Sonuçta her ikiside ülkemizde düzenlenen başarılı organizasyonlar. Kısacası bizim toplantı mekanlarımız. Her ikisinede elimizden geldiğince yardımcı olmak, destek vermek boynumuzun borcu... Bu bağlamda mathman'ide düşüncesinden dolayı kutlarım.. Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: MYTH üzerinde Kasım 09, 2006, 11:02:32 ÖÖ Başlangıç için ufakta olsa bir mekan belirleyelim görüşelim derim.
Bronx!!! Vay beee, en çok DELUXE PAINT IV yuklerken gordugumu hatıladım Red Sector ile az demo yapmamıştım... Ben istanbuldayım kadıkoy yakasında olanlar ile görüşmeyi teklif ediyorum.En aızndan birbirmizi tanırız.Daha sonra yapabileceklerimizi konusur yeniden PC ortamından sıyrılıp Commodore ve amiganın o eski zamanlarına döneriz diyorum. Not:Aklıma gelmişken Commodore 64 tanıtım kasetleri vardı onları cok aradım ama bulamadım Basic anlatan muzik yapımı poke vs vs.. d64 or t64 olan yada link verebilecek kimse var mı acaba? Sevgilerimle MyTH Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: Mathman üzerinde Kasım 09, 2006, 11:14:23 ÖÖ mekan belli işte yaw.. 2 aralıkta yapılacak olan partiye gidip orda buluşalım
Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: MYTH üzerinde Kasım 09, 2006, 11:28:49 ÖÖ what bagrıyon leg kadar çocuğa :)
Detaylar nerde yazıyor ben kör müyüm ??? Mekan neresi? Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: zıpzıp üzerinde Kasım 09, 2006, 13:55:01 ÖS yok kör değilsin. Henüz sitelerinden bir açıklama yapılmadı. Vigo partiyi düzenleyen arkadaşlarla dost olduğundan henüz resmi olarak açıklanmayan bilgiyi bizlerle paylaştı.
http://www.7dx-party.org/ Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: vigo üzerinde Kasım 09, 2006, 14:52:39 ÖS şuan bu forumda 69 kişi kayıtlı... hepsini bekliyoruz partilere... katılımlar ne kadar çok yüksek olursa, daha iyi şeyler yapma şansımız olur...
Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: zombi üzerinde Kasım 09, 2006, 15:41:29 ÖS Merhaba Arkadaşlar Benim bir önerim var ve sizlere sunmak istedim. Her hafta bir AmigA programı ve oyununun tanıtımını yapalım diyorum.Elimizdeki tüm dökümanları tüm bilgilerimizi dökelim diyorum. Misal hangi amiga modeli için olduğu farketmeden program ve oyun tanıtalım.Program tanıtırken hangi sistemde çalışabileceği ,amacı,kurulumu,kullanımı gibi detaylardan bahsedebiliriz.Yada çok derine inmeden yüzeysel olarakta anlatabiliriz.Gerekirse resimli açıklamalarda da bulunabiliriz. Oyunlarda ise yine hangi amiga sisteminde çalışabileceğini,hilelerini,tuş fonksiyonlarını ve bunun gibi şeyleri paylaşabiliriz. Özel isteklerede açık olmalıyız.Misal bi arkadaşımız foruma mesaj atıp şu işe yarayan bir program arıyorum isimi nedir nasıl kullanabilirim dediğinde ya da şu programı nasıl kullanabilirim dediğinde gerekli yardımı gösterebiliriz.Bunun için özel istekler adı altında bir başlık atıp istekleri düzenli sıraya koyabiliriz. Her oyun ve program için ayrı bir başlık altında konu açıp gelen sorularada yardımcı olabiliriz. Forum güzel bir şekilde yayın hayatına girdi.Bunu devam ettirmek foruma üye olan tüm kullanıcıların elindedir.Sadece alım-satım yapmak ya da gereksiz tartışmalara girmektense faydalı işler yapma taraftarıyım. Tabii bu benim önerim.Önerimi doğru bulmayabilirsiniz , eksik ve gereksiz de bulabilirsiniz.Her türlü düşüncenize saygım sonsuzdur.Sizde düşüncelerinizi bu başlık altına yazarsanız memnun olurum. Eğer bu öneri kabul edilirse benim herkesden ricam LW3D 'nin ilk programı tanıtmasıdır.Tanıtacağı programın adı da LightWave3D :) Hoşça kalın Fikrin çok güzel. Sanıyorum LW3D kısa zaman içinde siteye bir portal veya makale sistemi ekleyecektir. Ben de retroreplay.org domaini ve bu domaine bağlı 100 GB hosting satın aldım. Uğraşacak çok fazla vaktim olmuyor ama aklımda gerçekleştirmek istediğim bir proje var. Hakkında tanıtım yazısı yazıdığınız her türlü oyun program vs. ne olursa bu adrese dosyalarını koyabiliriz. Tanıtım yazısının sonunda da link veririz ilgili dosylara. Video dosyları pdf'ler olabilir, adf'ler whdload install'lar olabilir. Problem yaratabilecek workbench/kickstart/keygen vs. olmayacak. Abondonware oyunlar olabilir. Hakkında tanıtım yazısı yazılmamış olan dosyaları da toplu upload yapmayacağım. Güzel bir amiga download sitesi oluşturabiliriz diye umuyorum. Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: LW3D üzerinde Kasım 09, 2006, 16:11:24 ÖS güzel bir düşünce zombi. güzelde domain almışsın. Elimizden geldiğince destek olmaya çalışırız..
Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: ozkano üzerinde Kasım 09, 2006, 16:33:22 ÖS benim de aklımda şöle bir proje var, elimde 1TB den fazla oyun mevcut bunları bi hosting de saklamak, bunların hepsi retro oyunlar ve cd iso ları
Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: MYTH üzerinde Kasım 09, 2006, 16:41:26 ÖS bende amiga ve commodore arsivimi seve seve paylaşırım :)
Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: zombi üzerinde Kasım 10, 2006, 08:24:19 ÖÖ benim de aklımda şöle bir proje var, elimde 1TB den fazla oyun mevcut bunları bi hosting de saklamak, bunların hepsi retro oyunlar ve cd iso ları Bu kadar büyük bir arşiv için dedicated server gerekliyor sanıyorum. Konu Başlığı: Ynt: Program ve Oyun Tanıtımı (Mutlaka Okuyun) Gönderen: DevilisH üzerinde Aralık 23, 2006, 03:28:28 ÖÖ LW3D yavaştan projeye başlayalım mı? Diğer dostlarda aynı şekilde
Ne dersiniz? |