commodore.gen.tr

Commodore => Commodore Yazılım => Konuyu başlatan: gyneco üzerinde Mayıs 29, 2016, 14:49:54 ÖS



Konu Başlığı: d64 ve t64 dosyalarını prg ye çevirmek
Gönderen: gyneco üzerinde Mayıs 29, 2016, 14:49:54 ÖS
Elimdeki oyunların çoğu bu formatlarda.  Bunları IRQhack ile kullanmak üzere prg formatına dönüştürmem mümküm mü?
Bunun için en uygun program hangisidir?


Konu Başlığı: Ynt: d64 ve t64 dosyalarını prg ye çevirmek
Gönderen: i_r_on üzerinde Mayıs 29, 2016, 15:38:10 ÖS
Ben DirMaster programını kullanıyorum.
http://style64.org/dirmaster (http://style64.org/dirmaster)

D64'e çift tık yapınca DirMaster açılıyor. Esas çalıştırılacak şey genelde en büyük blok sayılı prg uzantılı olan dosya oluyor. Dosya üzerinde sağ tık ile gelen menüden run in vice seçeneği ile deniyorum. Ok ise sürükle bırak yaparak dosyayı bir klasöre kopyalıyorum.


Konu Başlığı: Ynt: d64 ve t64 dosyalarını prg ye çevirmek
Gönderen: gyneco üzerinde Mayıs 29, 2016, 21:39:35 ÖS
Sağol. Hallettim.


Konu Başlığı: Ynt: d64 ve t64 dosyalarını prg ye çevirmek
Gönderen: gyneco üzerinde Mayıs 29, 2016, 21:55:20 ÖS
Anladığım kadarıyla sadece tek parça prg dosyalarını kullanabiliyoruz.
Mesala GEOS içinde bir çok dosya var. Bunun için bir çözüm var mı?


Konu Başlığı: Ynt: d64 ve t64 dosyalarını prg ye çevirmek
Gönderen: i_r_on üzerinde Mayıs 29, 2016, 22:28:18 ÖS
Maalesef IRQHack64'ün sadece tek parça prg desteği var. Açılan program / oyun disketten yüklemeye devam edecekse gerçek bir 1541 yahut emülasyonunu yapan bir cihaz (örneğin sd2iec) lazım.

Özay Sd2iec üretip sipariş almıştı, belki elinde hala vardır bir sor istersen.
http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=11561.0 (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=11561.0)

Sd2iec ile çalışıyor Geos, ilk yüklemeyi de hızlı olsun diye IRQHack64 ile yaptırabilirsin.

Hepsi bir arada çözüm ise şurada : http://www.1541ultimate.net/content/index.php (http://www.1541ultimate.net/content/index.php)



Konu Başlığı: Ynt: d64 ve t64 dosyalarını prg ye çevirmek
Gönderen: gyneco üzerinde Mayıs 29, 2016, 22:57:22 ÖS
Anladım. Öğrenme ye devam, sabrınıza teşekkür ederim.
Belki Dirmaster ın böyle bir paketleme özelliği vardır demiştim:)