commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Genel => Konuyu başlatan: fst üzerinde Temmuz 05, 2016, 19:15:14 ÖS



Konu Başlığı: A1200 arıyorum.
Gönderen: fst üzerinde Temmuz 05, 2016, 19:15:14 ÖS
Standart bir Amiga 1200 arıyorum. Aşağıdaki durumlara göre fiyat teklifleri kabul edebilirim.
1- Temiz ve sorunsuz çalışan, adaptörü ile birlikte.
2- Temiz ancak kusurlu ya da çalışmayan.
3- Board yok ama temiz boş kasası olan.

Satmayı düşünen Amiga dostlarına duyurulur.


Konu Başlığı: Ynt: A1200 arıyorum.
Gönderen: fst üzerinde Temmuz 07, 2016, 23:24:29 ÖS
Evet arkadaslar bozuk dahi olsa eli yuzu duzgun gorunen bir Amiga 1200 yok mudur elinizde? :)


Konu Başlığı: Ynt: A1200 arıyorum.
Gönderen: AmigaFUN üzerinde Temmuz 08, 2016, 08:42:54 ÖÖ
Buralardan bulamazsanız yada şişirilmiş fiyatlardan fenalık gelmiş ise:

Sıfır Amiga1200 kasa: 30Euro
http://amigastore.eu/en/486-original-amiga-1200-case.html (http://amigastore.eu/en/486-original-amiga-1200-case.html)

Sıfır Amiga1200 kasa + Klavye: 75Euro
http://amigastore.eu/en/140-a1200-case-keyboard-original.html (http://amigastore.eu/en/140-a1200-case-keyboard-original.html)



Konu Başlığı: Ynt: A1200 arıyorum.
Gönderen: fst üzerinde Temmuz 08, 2016, 23:22:52 ÖS
Teşekkür ederim. Ah şu gümrük kısıtlaması olmasa ordan güzel güzel şeyler sipariş verirdim de işte çok kısıtlı şeyler alabiliyoruz. Ama bakalım floppy, adaptör filan da ayarlamak gerekiyor. Bir şekilde hallederim yavaş yavaş.


Konu Başlığı: Ynt: A1200 arıyorum.
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Temmuz 09, 2016, 00:02:21 ÖÖ
Board revizyonu 2b ise kolaylıkla Amiga 500 klavyesi bağlanabiliyor, 30€'ya da bir kasa aldın mı çoğunu toparlamış olursun, gümrük sorunu falan da olmaz. ;)


Konu Başlığı: Ynt: A1200 arıyorum.
Gönderen: fst üzerinde Temmuz 11, 2016, 01:02:27 ÖÖ
AmigaStore Paypal ile çalıştığından artık orası iptal. Swift filan ile çok masraflı oluyor.


Konu Başlığı: Ynt: A1200 arıyorum.
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Temmuz 11, 2016, 08:04:44 ÖÖ
O sorunu US PayPal hesabı alarak aştık, forumdaki PayPal konusuna bir göz at istersen. ;)


Konu Başlığı: Ynt: A1200 arıyorum.
Gönderen: POLAT27 üzerinde Temmuz 11, 2016, 22:43:29 ÖS
http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=12434.0 (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=12434.0)


Konu Başlığı: Ynt: A1200 arıyorum.
Gönderen: POLAT27 üzerinde Temmuz 11, 2016, 22:44:47 ÖS
benim ilanım  link attım