commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: hasimayaz üzerinde Temmuz 14, 2016, 09:18:06 ÖÖ



Konu Başlığı: Commodore monitor için Selector Switch
Gönderen: hasimayaz üzerinde Temmuz 14, 2016, 09:18:06 ÖÖ
1085'in 9 pin dsub kullandığını düşünürsek, şu ilanlardaki cihazları selector olarak kullanabilirmiyiz? Birden fazla cihazı rgb olarak kullanmak istiyorum. Endişem, kutu içindeki switch'in 9 pin için mi çalıştığı? yoksa sadece DTE-DCE için gerekli 3 pin için mi çalışıyor?

http://urun.n11.com/diger-aksesuar-yedek-parca/rs-232-data-switch-439lu-P105336819 (http://urun.n11.com/diger-aksesuar-yedek-parca/rs-232-data-switch-439lu-P105336819)

http://www.ebay.com/itm/DB-9-Pin-Male-Female-Connectors-Serial-4-Port-RS232-Switch-BT-/281979672864?hash=item41a74c5920:g:d88AAOSwwpdW9Rjw (http://www.ebay.com/itm/DB-9-Pin-Male-Female-Connectors-Serial-4-Port-RS232-Switch-BT-/281979672864?hash=item41a74c5920:g:d88AAOSwwpdW9Rjw)


Konu Başlığı: Ynt: Commodore monitor için Selector Switch
Gönderen: commander64 üzerinde Temmuz 14, 2016, 13:20:42 ÖS
Ben bunlardan çok söktüm, sviç 9 pin çalışıyor.


Konu Başlığı: Ynt: Commodore monitor için Selector Switch
Gönderen: solitude üzerinde Temmuz 14, 2016, 19:46:09 ÖS
Çalışır.