|
Konu Başlığı: 10.000 e yakın Amiga Oyun, ve Yazılımları Online Gönderen: reflex üzerinde Ağustos 10, 2016, 20:19:58 ÖS https://archive.org/details/softwarelibrary_amiga#
Konu Başlığı: Ynt: 10.000 e yakın Amiga Oyun, ve Yazılımları Online Gönderen: ibo1973 üzerinde Ağustos 10, 2016, 20:39:17 ÖS bende seste sorun var tama ekran olmuyor tam oturmamış sanırım site biraz daha oturması için zamanı var sanırım.
Konu Başlığı: Ynt: 10.000 e yakın Amiga Oyun, ve Yazılımları Online Gönderen: hakanzade üzerinde Ağustos 10, 2016, 23:05:21 ÖS bende seste sorun var tama ekran olmuyor tam oturmamış sanırım site biraz daha oturması için zamanı var sanırım. Archive.org 'un oturtmayla uğraşacağını sanmam internette kapanıp giden bir sitenin arşividir sonuçta. https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_games Konu Başlığı: Ynt: 10.000 e yakın Amiga Oyun, ve Yazılımları Online Gönderen: Def Leppard üzerinde Ağustos 11, 2016, 10:30:41 ÖÖ zamanında ingiliz birinden 9 dvd ultimate amiga arşivi almıştım. gördüğüm kadarıyla amiga ile ilgili her şey var. isteyen olursa dvd ler benden 40TL gibi bir fiyata kopye yapıp gönderebilirim.
Konu Başlığı: Ynt: 10.000 e yakın Amiga Oyun, ve Yazılımları Online Gönderen: ibo1973 üzerinde Ağustos 11, 2016, 14:01:52 ÖS bende seste sorun var tama ekran olmuyor tam oturmamış sanırım site biraz daha oturması için zamanı var sanırım. Archive.org 'un oturtmayla uğraşacağını sanmam internette kapanıp giden bir sitenin arşividir sonuçta. https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_games Konu Başlığı: Ynt: 10.000 e yakın Amiga Oyun, ve Yazılımları Online Gönderen: kaptan akgun üzerinde Ağustos 12, 2016, 08:53:16 ÖÖ Arkadaşlar,
İlgili siteden bir kaç oyunu deneme olarak açıp oynamak istedim. Ancak başlatmak için Joystıck Fire tuşuna basın diyor. Fire tuşu olarak klavyeden hangi tuşu seçmem lazım. Çok deneme yapmama rağmen bulamadım. Amıga oyunlarını emulatorle oynamak için illaki joystık mi lazım. Bendeki bir Logiteck Joystiği USB den PC ye taktım. Ama oyunda yıne işe yaramadı. Joystiğn hangi tuşuna basarsam bassam bir türlü oyunu başlatamadım. Örneğin Batmen oyunu Fire tuşuna basıp oyunu başlatın ekranında kaldı. |