commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: Levent (Lvnt) üzerinde Ağustos 11, 2016, 23:59:34 ÖS



Konu Başlığı: MNT VA2000, an Amiga 2000 Graphics Card (Zorro II)
Gönderen: Levent (Lvnt) üzerinde Ağustos 11, 2016, 23:59:34 ÖS
Kicad şemaları ve Xilinx ISE/Verilog dosyaları

https://github.com/mntmn/amiga2000-gfxcard