commodore.gen.tr

Genel Kategori => Genel Sohbet => Konuyu başlatan: Murat Çileli üzerinde Eylül 17, 2016, 20:16:26 ÖS



Konu Başlığı: Jon Hare - Narcissus
Gönderen: Murat Çileli üzerinde Eylül 17, 2016, 20:16:26 ÖS
Cannon Fodder'ın asker alımı ekranındaki müziğin, böyle harika bir şarkıdan alıntı olduğunu yeni öğrendim.

pMqOMFW3Gt8



Konu Başlığı: Ynt: Jon Hare - Narcissus
Gönderen: hasimayaz üzerinde Eylül 17, 2016, 20:25:55 ÖS
John hare oyunun yapımcısı aynı zamanda amatör bir müzisyen. Parçanın hikayesi şöyleymiş;

The song was written by me in 1984 and first played live on stage by myself and Chris Yates in the same year. In 1992 Richard and myself made the Amiga version and then the following year recorded the version on this video with myself (voice and guitars), Richard (keyboards) and Graham King (drums). The song was recorded in Joes Garage by John Lambert who was also our sound man for our gigs in 1988.. John invited a friend of his to play sax 'Ian Ritchie' who also plays and tours with Roger Waters of Pink Floyd (hence the amazing Floyd sound)


Konu Başlığı: Ynt: Jon Hare - Narcissus
Gönderen: Murat Çileli üzerinde Eylül 17, 2016, 20:34:45 ÖS
Respect!

(http://i.hizliresim.com/nEQA1g.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: Jon Hare - Narcissus
Gönderen: Alpyre üzerinde Eylül 17, 2016, 22:36:00 ÖS
Cannon Fodder'daki versiyonunun adı "Heroes in Victory"dir.
Bazen sadece bu müziği dinlemek için oyunu yüklediğim olurdu o zamanlar.


Konu Başlığı: Ynt: Jon Hare - Narcissus
Gönderen: ozgur106 üzerinde Eylül 20, 2016, 09:58:16 ÖÖ
sensible soccer ı tekrar yapıyorlar sociable soccer olarak


Konu Başlığı: Ynt: Jon Hare - Narcissus
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Eylül 20, 2016, 10:53:01 ÖÖ
Unutulmaz oyun!
O dönemlerde o oyunları zevkle oynadığım ve halen aynı duyguları tekrar hatırlattığı için çok şanslıyım.. şanslıyız...


Konu Başlığı: Ynt: Jon Hare - Narcissus
Gönderen: ozgur106 üzerinde Eylül 20, 2016, 11:23:56 ÖÖ
kick off revival çok beklediğim gibi olmadı bakalım ss nasıl olacak


Konu Başlığı: Ynt: Jon Hare - Narcissus
Gönderen: Murat Çileli üzerinde Eylül 20, 2016, 11:26:51 ÖÖ
Maalesef Remake'ler genelde hayal kırıklığı oluyor. Super Frog HD'ye 15 dakika dayanabilmiştim.


Konu Başlığı: Ynt: Jon Hare - Narcissus
Gönderen: spunky üzerinde Eylül 20, 2016, 13:32:25 ÖS
Ben hala sırf müziğini dinlemek için açıyorum baze CF1 ve 2'yi