commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: aNNaTaR üzerinde Ekim 03, 2016, 20:53:53 ÖS



Konu Başlığı: Selam
Gönderen: aNNaTaR üzerinde Ekim 03, 2016, 20:53:53 ÖS
Retro bilgisayarlarla hiç ilişkim olmadı. Ama forumdaki yazışmalar hoşuma gittiği için üye oldum.


Konu Başlığı: Ynt: Selam
Gönderen: emarti üzerinde Ekim 03, 2016, 21:03:49 ÖS
Bizimle kal. Üzüm gibi kararır, Kurbağa gibi yavaş yavaş ısınan suyun farkına bile varmazsın :)


Konu Başlığı: Ynt: Selam
Gönderen: izmirmaster üzerinde Ekim 03, 2016, 21:04:48 ÖS
ilk günlerim aklıma geldi hoş geldin.


Konu Başlığı: Ynt: Selam
Gönderen: phoenix üzerinde Ekim 03, 2016, 21:04:52 ÖS
Hoşgeldin aNNaTaR


Konu Başlığı: Ynt: Selam
Gönderen: aNNaTaR üzerinde Ekim 03, 2016, 21:11:36 ÖS
Hoşbulduk arkadaşlar.


Konu Başlığı: Ynt: Selam
Gönderen: Olcay ANAÇ üzerinde Ekim 03, 2016, 21:18:36 ÖS
Hoşgeldin. Retro bilgisayarlara ilgili çoğu yazışmayı bende anlamıyorum ama çeken bişeyler var işte 😉


Konu Başlığı: Ynt: Selam
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Ekim 03, 2016, 21:19:10 ÖS
Foruma hoşgeldiniz. ;)


Konu Başlığı: Ynt: Selam
Gönderen: ogün üzerinde Ekim 03, 2016, 21:24:43 ÖS
Hoşgeldiniz


Konu Başlığı: Ynt: Selam
Gönderen: malik üzerinde Ekim 04, 2016, 00:18:01 ÖÖ
Sende hoşgeldin aNNaTaR, geçmişle ilgili yeni yeni bilgiler öğrendikçe, eski teknolojileri yeni teknolojilerle bağdaştıraçak çalışmaları gördükçe bu işi seninde çok seveceğine eminim.
Burada bununla ilgili gerçekten sanat eseri çıkaracak, yaratıcı tasarımcı arkadaşlar var, müthiş zevkli.
Takipte kal ve gör...


Konu Başlığı: Ynt: Selam
Gönderen: Agony üzerinde Ekim 04, 2016, 12:15:22 ÖS
Aramıza hoşgeldin vegeçmiş olsun. Şifayı kaptıysan kurtuluşun zor. Retro'nun ilacı, bol bol retro cihazla haşır neşir olmaktır. O da geçiçi bir tedavi. Doktorlar maalesef kalıcı bir tedavi bulamadı. :D