commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Donanım => Konuyu başlatan: onursapci üzerinde Mart 09, 2017, 07:10:57 ÖÖ



Konu Başlığı: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: onursapci üzerinde Mart 09, 2017, 07:10:57 ÖÖ
Arkadaşlar selam, aşağıdaki mpuse 9 pin ama uyum sağlar mı sizce . Teknik bilgi çok iyi değil bu konuda  :D

http://urun.n11.com/diger/netscroll-seri-fare-mouse-9-pin-rs232-seri-mause-P168978437?Se%C3%A7enek+1=De%C4%9Fer+1&Se%C3%A7enek+2=De%C4%9Fer+2&cid=604001&gclid=CODGxdHTyNICFUw8GwodJh8GkQ&gclsrc=aw.ds (http://urun.n11.com/diger/netscroll-seri-fare-mouse-9-pin-rs232-seri-mause-P168978437?Se%C3%A7enek+1=De%C4%9Fer+1&Se%C3%A7enek+2=De%C4%9Fer+2&cid=604001&gclid=CODGxdHTyNICFUw8GwodJh8GkQ&gclsrc=aw.ds)


Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: Kaan Akkurt üzerinde Mart 09, 2017, 07:19:14 ÖÖ
Bu fareyi kullanamazsın. Ama Aminette bir çok  seri fare sürücüleri var bunlar ile deneyebilirsin. Tabii bir de 9pin 25 pin seri port dönüştürücüye ihtiyacın olacak.

Bence en temizi amigateknik ten ps2 fare adaptörü alıp ps2 fare takıp kullanmak :)


Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: onursapci üzerinde Mart 09, 2017, 07:21:22 ÖÖ
Tamam teşekkür ederim :) elimdeki mouse un sol tusu basmıyor yapamazsam öyle yapayım :)


Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: Kaan Akkurt üzerinde Mart 09, 2017, 07:23:53 ÖÖ
fare tuşlarına ait switchleri değiştirebilirsiniz. Ayak sayısına göre bakıp alıp elinizden geliyorsa kolayca yenisini takarsınız. Bu switchlerden Robotistan da bir ara görmüştüm.

http://www.robotistan.com/6x6-2-pinli-push-buton-5mm
http://www.robotistan.com/4-pinli-push-buton-siyah-6x6x5mm


Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: izmirmaster üzerinde Mart 09, 2017, 08:06:07 ÖÖ
hocam yıprandığından oluyor, değişirsen güzel olur değişim imkanının yoksada sol switch üzerine butonu kaplayacak kadar kalın çift taraflı bant, bantın üst kısmının yapışkan koruması üzerinde kalacak veya sıcak silkonla az birşey damlat


Tamam teşekkür ederim :) elimdeki mouse un sol tusu basmıyor yapamazsam öyle yapayım :)


Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: izmirmaster üzerinde Mart 09, 2017, 08:11:47 ÖÖ
(http://i.hizliresim.com/5g28Qd.jpg)
(http://i.hizliresim.com/ALgAkq.jpg)


Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: Agony üzerinde Mart 09, 2017, 09:02:40 ÖÖ
Settlers oynamaktan tank farenin sağ tuşu haşat olmuştu bende de. :D

Bu resimdeki switchleri değiştirsek düzelir mi ki?

(http://i.hizliresim.com/ALgAkq.jpg)



Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: Kaan Akkurt üzerinde Mart 09, 2017, 09:11:01 ÖÖ
Öyle bir düzelir ki şaşar kalırsın :P


Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: onursapci üzerinde Mart 09, 2017, 09:16:16 ÖÖ
Tavsiyeler için çok sağoğulun cemkaan , izmir master . önce bir izmirmaster kardeş seninkini deneyeyim. xcopy programıyla hata aldığımda da sen yardımcı olmuştun xcopy i değiştir demiştin düzelmişti . ben a500 ün flopy de problem var sanmıştım :) . ben şimdi çift taraflı bant koyayım üst tarafını kaldırmadan bakalım olacak mı. teşekkürler herkese


Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: izmirmaster üzerinde Mart 09, 2017, 09:30:02 ÖÖ
çok detaylı anlamasamda başıma gelenlerden az çok tecrübe kazandım hocam
bantı kalınlık incelik ayarına dikkat edersen sol tuş hertürlü basar lakin biraz sert olur

Tavsiyeler için çok sağoğulun cemkaan , izmir master . önce bir izmirmaster kardeş seninkini deneyeyim. xcopy programıyla hata aldığımda da sen yardımcı olmuştun xcopy i değiştir demiştin düzelmişti . ben a500 ün flopy de problem var sanmıştım :) . ben şimdi çift taraflı bant koyayım üst tarafını kaldırmadan bakalım olacak mı. teşekkürler herkese


Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: BlitzBasic üzerinde Mart 09, 2017, 09:36:20 ÖÖ
Tank mouse ile setterls ha? İyi sabır varmış :) Amiga2PS2 çeviricilerden alın rahat edin, Amiga gibi makine yap yanında tank mouse ver, PEAH!!!

Not: Seri2PS2 çeviriciler var onlar çalışmaz hatta cihaza zarar verebilir, uzak durun.


Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: hasimayaz üzerinde Mart 09, 2017, 10:05:34 ÖÖ
Seri mouselar oyunlarin çoğunda, özellikle  ndos disklerde calismiyor. İki seçeneğiniz var ya tom çevirici alıp usb hid mouse veya jerry çevirici (bununla ynı işi yapan, farklı isimde çok cevirici var.) alıp ps2 veya ps2 uyumlu usb mouse kullanacaksınız.


Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: Agony üzerinde Mart 09, 2017, 10:06:24 ÖÖ
Öyle bir düzelir ki şaşar kalırsın :P

Ooo deneyem bir ara ben onu.

Tank mouse ile setterls ha? İyi sabır varmış :) Amiga2PS2 çeviricilerden alın rahat edin, Amiga gibi makine yap yanında tank mouse ver, PEAH!!!

Not: Seri2PS2 çeviriciler var onlar çalışmaz hatta cihaza zarar verebilir, uzak durun.

Üstad, sene 95-96, Settlers2 o yıllarda pclerde maclerde boy gösteriyor, ben ilk oyunu tank fareyle bileklerim ağrıya ağrıya saatlerce oynardım. O zaman çevirici mevirici yok tabi.

Sonradan bir tane çevirici edindim. Daha rahatım şimdi. :) Orjinal her zaman iyidir tabi.


Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: BlitzBasic üzerinde Mart 09, 2017, 12:16:01 ÖS
Öyle bir düzelir ki şaşar kalırsın :P

Ooo deneyem bir ara ben onu.

Tank mouse ile setterls ha? İyi sabır varmış :) Amiga2PS2 çeviricilerden alın rahat edin, Amiga gibi makine yap yanında tank mouse ver, PEAH!!!

Not: Seri2PS2 çeviriciler var onlar çalışmaz hatta cihaza zarar verebilir, uzak durun.

Üstad, sene 95-96, Settlers2 o yıllarda pclerde maclerde boy gösteriyor, ben ilk oyunu tank fareyle bileklerim ağrıya ağrıya saatlerce oynardım. O zaman çevirici mevirici yok tabi.

Sonradan bir tane çevirici edindim. Daha rahatım şimdi. :) Orjinal her zaman iyidir tabi.

O zaman durum farklı hocam :) Bende tank mouse'un üst kapağını söküp öyle kullanırdım, sorunlu switchleri fön makinasının switchleri ile değiştirmiştim :D


Konu Başlığı: Ynt: Amiga ya bu mouse olur mu sizce ?
Gönderen: hasimayaz üzerinde Mart 09, 2017, 17:38:15 ÖS
4 seçeneğiniz var en soldaki seçenek her seri mouse ile çalışmaz. Seri hızının yavaş olması ve düşük buffer'a sahip portlarla uyumlu olması gerekir.

(http://i.hizliresim.com/r3R9bP.jpg)