commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Yazılım => Konuyu başlatan: coze üzerinde Kasım 07, 2006, 08:05:52 ÖÖ



Konu Başlığı: Amiga Utility Disketleri
Gönderen: coze üzerinde Kasım 07, 2006, 08:05:52 ÖÖ
Merhaba arkadaşlar,
Mutlaka aranızda hatırlayanlar vardır, eski amiga dergilerinin bir geleneği de, bazı sayılarla birlikte kullanıcıların işine yarayacak utility disketleri vermeleriydi. Bu konuyu başlatmamın amacı bu disketleri aramızda paylaşmak. Gerçi zamanımızda aminet gibi bir arşiv varken bu disketlerin pek anlamı kalmamış gibi görünüyor ama aminet maalesef tüm programları arşivlemiyor. Özellikle X-Copy gibi oyun kopyalanmasına yönelik programlar bulunmuyor. Bu yüzden aranızda bu disketlere sahip olup adf yapma imkanı olan varsa adf leyip buraya eklerse sevinirim. İlk eklemeyi ben amiga dünyasının verdiği (hangi sayı olduğunu maalesef hatırlamıyorum) napalm-utility disketi ile yapıyorum. Bu disketteki x-copy 8 AGA makinelerde de çalışabildiği için özellikle yararlı bir program. Ayrıca diskmaster 2'yi de oldukça yararlı buldum. oyun kırıp sprite, mod riplemek isteyen arkadaşlar içinde oldukça yararlı programlar var. beermon gibi programların açıklamalarını amiga dünyası dergisinde bulabilirsiniz. umarım işinize yarar.

http://rapidshare.com/files/2312934/napalm-utility.adf.html

Napalm Utility

Mirage Tool   v1.0
Nuke Killer   v1.4b
Deksid      v2.0
GfxRip      v0.9
Pseudo-ops vk   v2.1
Asm-One      v1.21
Black'nDecker   v2.1
X-copy      v8.0
Rebels bplhckr   v4.0
powerWindows   v2.0
powerpacker   v4.0
D-copy      v3.0
doubleaction   v1.0
star editor   v1.3   (sprite editörü)
trackwrite   v1.02
zoom      v5.3
proripper   v2.0
beermon      v0.37
shades tracker   v1.5
diskmaster   v2.0


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Utility Disketleri
Gönderen: peandoas üzerinde Şubat 07, 2007, 20:28:06 ÖS
@coze: abi rica etsem aynı adf'yi tekrar paylaşıma açman mümkün mü? ilgimi çeken programlar var içerisinde paketin : ).


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Utility Disketleri
Gönderen: Mathman üzerinde Şubat 07, 2007, 21:52:51 ÖS
link çalışmıor "file not bulamadım" diyor başka bişiy demiyor..


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Utility Disketleri
Gönderen: Arda üzerinde Şubat 08, 2007, 00:25:57 ÖÖ
rollback'e denk gelmiş galiba, dosya yok.
Bir de zip yapıp şifre koyarsan ömrü daha uzun olur coze.


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Utility Disketleri
Gönderen: coze üzerinde Şubat 08, 2007, 04:14:09 ÖÖ
e abi uc ay olmus upload edeli calismaz tabi :)

istek uzerine yeniden upload edilmistir link :
http://rapidshare.com/files/15446580/napalm-utility.zip.html
sifresini uyuz oldugum icin soylemiyorum ama fazla hayalgucu kullanmadan bulabilirsiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Amiga Utility Disketleri
Gönderen: LW3D üzerinde Şubat 08, 2007, 11:34:29 ÖÖ
coze'nin affına sığınarak, dosyayı aynı zamanda aşağıdaki adrese yükledim. Böylece rapidshare'den silinse bile sunucularımızdan ulaşabileceksiniz.

http://www.commodore.gen.tr/dosyalar/amiga/napalm-utility.rar

Not: Şifreyi kırdım :D