|
Konu Başlığı: Amiga Utility Disketleri Gönderen: coze üzerinde Kasım 07, 2006, 08:05:52 ÖÖ Merhaba arkadaşlar,
Mutlaka aranızda hatırlayanlar vardır, eski amiga dergilerinin bir geleneği de, bazı sayılarla birlikte kullanıcıların işine yarayacak utility disketleri vermeleriydi. Bu konuyu başlatmamın amacı bu disketleri aramızda paylaşmak. Gerçi zamanımızda aminet gibi bir arşiv varken bu disketlerin pek anlamı kalmamış gibi görünüyor ama aminet maalesef tüm programları arşivlemiyor. Özellikle X-Copy gibi oyun kopyalanmasına yönelik programlar bulunmuyor. Bu yüzden aranızda bu disketlere sahip olup adf yapma imkanı olan varsa adf leyip buraya eklerse sevinirim. İlk eklemeyi ben amiga dünyasının verdiği (hangi sayı olduğunu maalesef hatırlamıyorum) napalm-utility disketi ile yapıyorum. Bu disketteki x-copy 8 AGA makinelerde de çalışabildiği için özellikle yararlı bir program. Ayrıca diskmaster 2'yi de oldukça yararlı buldum. oyun kırıp sprite, mod riplemek isteyen arkadaşlar içinde oldukça yararlı programlar var. beermon gibi programların açıklamalarını amiga dünyası dergisinde bulabilirsiniz. umarım işinize yarar. http://rapidshare.com/files/2312934/napalm-utility.adf.html Napalm Utility Mirage Tool v1.0 Nuke Killer v1.4b Deksid v2.0 GfxRip v0.9 Pseudo-ops vk v2.1 Asm-One v1.21 Black'nDecker v2.1 X-copy v8.0 Rebels bplhckr v4.0 powerWindows v2.0 powerpacker v4.0 D-copy v3.0 doubleaction v1.0 star editor v1.3 (sprite editörü) trackwrite v1.02 zoom v5.3 proripper v2.0 beermon v0.37 shades tracker v1.5 diskmaster v2.0 Konu Başlığı: Ynt: Amiga Utility Disketleri Gönderen: peandoas üzerinde Şubat 07, 2007, 20:28:06 ÖS @coze: abi rica etsem aynı adf'yi tekrar paylaşıma açman mümkün mü? ilgimi çeken programlar var içerisinde paketin : ).
Konu Başlığı: Ynt: Amiga Utility Disketleri Gönderen: Mathman üzerinde Şubat 07, 2007, 21:52:51 ÖS link çalışmıor "file not bulamadım" diyor başka bişiy demiyor..
Konu Başlığı: Ynt: Amiga Utility Disketleri Gönderen: Arda üzerinde Şubat 08, 2007, 00:25:57 ÖÖ rollback'e denk gelmiş galiba, dosya yok.
Bir de zip yapıp şifre koyarsan ömrü daha uzun olur coze. Konu Başlığı: Ynt: Amiga Utility Disketleri Gönderen: coze üzerinde Şubat 08, 2007, 04:14:09 ÖÖ e abi uc ay olmus upload edeli calismaz tabi :)
istek uzerine yeniden upload edilmistir link : http://rapidshare.com/files/15446580/napalm-utility.zip.html sifresini uyuz oldugum icin soylemiyorum ama fazla hayalgucu kullanmadan bulabilirsiniz. Konu Başlığı: Ynt: Amiga Utility Disketleri Gönderen: LW3D üzerinde Şubat 08, 2007, 11:34:29 ÖÖ coze'nin affına sığınarak, dosyayı aynı zamanda aşağıdaki adrese yükledim. Böylece rapidshare'den silinse bile sunucularımızdan ulaşabileceksiniz.
http://www.commodore.gen.tr/dosyalar/amiga/napalm-utility.rar Not: Şifreyi kırdım :D |