commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: AmigaEsref üzerinde Haziran 03, 2017, 00:50:35 ÖÖ



Konu Başlığı: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: AmigaEsref üzerinde Haziran 03, 2017, 00:50:35 ÖÖ
Selam arkadaşlar başlıktan da anlaşılacağı üzere :) kendimden biraz bahsedeceğim. 1982 doğumluyum. Almanya'da küçük bir kasabada doğdum. Babam Almanya'ya işci olarak gitmiş o dönem. O dönemlerde takribi ben 4-5 yaşlarındayken Almanya'da Şirinler ve bildiğimiz bütün seri çizgi filmlerin ilk bölümleri yayınlanıyordu. Ben onlarla büyüdüm. Renkli televizyon ben doğduğumda vardı Almanya'da. Godzillalar, kingkonglar, red  baronlar transformerslar alabildiğine rengarenk ve curcuna doluydu ortam. Micheal Jackson Bad albümünü çıkarmış her yerde bize küçük yaşta break dansı yaptırıyorlar :) Ateri salonları var Almanya'da o dönem acayip popiler. İlk defa 1988 di sanırım çok küçüktüm. Bir uzak doğulu arkadaşımın evinde ateri gördüm ama ufak ve açık renkli bir cihazdı. O zamanlar kimse de görmemiştim. Derken 89 larda Memleketime döndüm. Ne göreyim :) trt 1 hatta renki tv bile yeni çıkıyor gibiydi. Millet sokaklarda :) küfür gırla :) Bir şok yaşadım doğrusu :) Hala atlatabilmiş değilim gerçi. Neyse. Babamlar o zaman ben okula başlamıştım commodore 64 getirmişlerdi yazın. ilk Commodore ile tanışmam bu şekilde oldu. Amcam da video dükkanı açmıştı tabi almanyadan video oynatıcılar katlı teypler var evde. Sürekli amcamın dükkandan anime alıp izliyodum. Tabi arada ... :) görüyoduk yani. 1993 tu galiba, bir arkadaşımdan şuan evimde olan Amiga 500'ümü aldım. 512 kb idi. Çok az oyun çalıştırıyordu ve o oyunlardan biride Another Worlddu. Oynadığım ilk Amiga oyunudur ve hiç unutamam. Hayatımın sonraki dönemleri berbat :) Ergenlik, sonra fakirlik meslek lisesi :) kabus inflamesler, tiamatlar dönemi. O dönem tek hatırladığım müzik grupları kurup takıldığımdı. Sonrasında babam elektrikçi olacaksın elin meslek tutsun dedi. İlk yaz stajında ben bu işi yapmam dedim. Tasarımcı olacağım dedim evden kaçtım :P yok öyle olmadı da ona benzer bir durum oldu. Milleete söylemeden gsf ye hazırlandım ve kazandım. O dönem şanslıydım bizim jenerasyon abileri ondan çok severim. Beni hiç karşılık beklemeden eğitmişti. Sayesinde elim ekmek tutuyor şuan. Böyle bişey işte. Şirinlerin çok etkisinde olduğum için hayata bakış açım biraz komünist ve biraz sevgi dolu :) yanlış anlamayın tamamen bana aşılanan olaylardan ötürü :) Saygılarımla


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: i_r_on üzerinde Haziran 03, 2017, 01:06:20 ÖÖ
Hoşgeldin AmigaEsref :)


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: RetroClub üzerinde Haziran 03, 2017, 01:14:26 ÖÖ
Hoşgeldin Bursa'lı dost :)


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: phoenix üzerinde Haziran 03, 2017, 01:14:51 ÖÖ
Hoşgeldin AmigaEsref  ;)


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: joker_ üzerinde Haziran 03, 2017, 02:02:00 ÖÖ
AmigaEsref, geçte olsa aramıza hoşgeldin kardeşim :)


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: AmigaEsref üzerinde Haziran 03, 2017, 02:22:29 ÖÖ
AmigaEsref, geçte olsa aramıza hoşgeldin kardeşim :)
Teşekkür ederim abi


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: savagery üzerinde Haziran 03, 2017, 06:40:35 ÖÖ
Hoşgeldin Eşref.
Forumun enerji içeceği gibisin.
Bu arada toplantıda bana hediye ettiğin Flashback oyunu için çok teşekkürler.


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: Aykiri1 üzerinde Haziran 03, 2017, 08:30:45 ÖÖ
Eşref hoşgeldin... Renkli kişiliğinle ışık saçıyorsun


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: AmigaEsref üzerinde Haziran 03, 2017, 09:58:01 ÖÖ
@savagery, @Aykiri1 çok saolun abi. Forum açıkçası hayatta biraz nefes almamı sağladı. Sizin gibi değerli abilerle tanışmak çok keyifli saoulun. İnşallah daha neler yapacağız :D


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: Agony üzerinde Haziran 03, 2017, 10:08:20 ÖÖ
Tekrar hoşgeldin Eşref. Benden iki yaş büyükmüşsün ver elini öpem abi :D

Bu arada arkadaşlar, Eşref'e hediye mediye göndermeyin. Adam misliyle geri dönüş yapıyor size. Mahçup ediyor adamı. :D


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: onursapci üzerinde Haziran 03, 2017, 10:37:33 ÖÖ
Hoş geldin Eşref. Seninle yüzyüze tanışma  şerefine nail oldum :)

@Agony benden de 4 yaş küçüksün ,bana amca diyebilirsin  :D
Bu arada haklısın Eşrefe bir şey vermek çok tehlikeli misliyle karşılık veriyor mahcup oluyorsun :)


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: witchdoktor üzerinde Haziran 03, 2017, 10:46:42 ÖÖ
Hoşgeldin Eşref, içinde bulunduğun boşluğu doldurmana katkıda bulunduğumuz için teşekkür edebilir, kaçırdığın yıllara da hayıflanabilirsin, kimbilir şimdiye admin bile olabilirdin. Bi çay rica etsem? ;)


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: AmigaEsref üzerinde Haziran 03, 2017, 12:03:57 ÖS
@Agony abi beni gerçekten gördüğünde bırak elimi öpmeyi enseme şaplak atmadan kendini tutabilicek misin emin değilim :D :D saol var ol.
@OnurSapcı abi diyerek başlamak istiyorum :) elini öpeyim önce :) o şeref bana ait abi bende çok memnun oldum. Bazı mutluluklar paylaştıkça artıyor. Paylaştıklarının değerini bilen insanlar olunca çevremde mutlu oluyorum. Özellikle Amiga söz konusu olunca. Sorun yok birşeye ihtiyacınız olursa haber edin abi.
@witchdoctor çok saol abi, hemen veriyoruumm abiimmeee :)


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: Agony üzerinde Haziran 03, 2017, 14:15:15 ÖS
@Agony abi beni gerçekten gördüğünde bırak elimi öpmeyi enseme şaplak atmadan kendini tutabilicek misin emin değilim :D :D saol var ol.

Ahahah yok yav estaf. :D

Hoş geldin Eşref. Seninle yüzyüze tanışma  şerefine nail oldum :)

@Agony benden de 4 yaş küçüksün ,bana amca diyebilirsin  :D
Bu arada haklısın Eşrefe bir şey vermek çok tehlikeli misliyle karşılık veriyor mahcup oluyorsun :)

Ver elini öpem amca, önümüz bayram harçlık verirsin :D

Bu arada gene yapmış yapacağını Eşref.  :)

http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=14227.msg175012#msg175012 (http://www.commodore.gen.tr/forum/index.php?topic=14227.msg175012#msg175012)


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Haziran 03, 2017, 14:17:58 ÖS
Hoşgeldin eşref ;)

Gürültülü patırtılı konulardaki 2 tarafa da ılımlı yaklaşımını ve yapıcı davranmanı ve ortamı yumuşatma çabanı, çok takdir ediyorum..

Neşeli bir kişiliğin var. Forumun maskotu gibisin desem, umarım kırılmazsın.

Ben de bol bol :) kulanmasını severim ama sen benden 2-3 kat daha fazla kullanıyorsun :D
 


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: Decypher üzerinde Haziran 03, 2017, 14:47:59 ÖS
Valla Eşref iyi ki katıldın şu foruma, hem çok yeteneklisin, hem de neşe kaynağısın :) Amiga aşkını da ayrı takdir ediyorum zaten.


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: onursapci üzerinde Haziran 03, 2017, 14:48:19 ÖS
@Agony hay Allah ben harcligi hesaba katmamistim  :D


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: sukru83 üzerinde Haziran 03, 2017, 15:35:23 ÖS
Aga hoşgeldin


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: AmigaEsref üzerinde Haziran 03, 2017, 17:38:31 ÖS
@cdemir yok abi nedemek gerçekten sanırım yaş olarak en küçük üyelerden biri sayılırım siz büyüklerimin maskot olarak görmesi gurur verici abi çok saollun abi.
@Decypher abi çok onur duydum, beni ilk agony gaza getirdi abi, sonradasında senin projelerinle daha da gaza gelip ilerlemeye çalışıyorum. Sıkı bir hayranınım abi. Saygılar
@sukru83 AGA (Advanced Graphics Architechture) :D saol sukru abi


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: sukru83 üzerinde Haziran 03, 2017, 18:31:44 ÖS
@cdemir yok abi nedemek gerçekten sanırım yaş olarak en küçük üyelerden biri sayılırım siz büyüklerimin maskot olarak görmesi gurur verici abi çok saollun abi.
@Decypher abi çok onur duydum, beni ilk agony gaza getirdi abi, sonradasında senin projelerinle daha da gaza gelip ilerlemeye çalışıyorum. Sıkı bir hayranınım abi. Saygılar
@sukru83 AGA (Advanced Graphics Architechture) :D saol sukru abi

abi en küçük sen değilsin, senden 1 yaş küçüğüm. En küçük galiba Fitzgerald, 17 veya 18 yaştı galiba


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: hades üzerinde Haziran 03, 2017, 18:40:53 ÖS
1968 doğumlu bir dinozor olarak hoş geldin diyorum.


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: WildLord üzerinde Haziran 03, 2017, 19:06:30 ÖS
İstanbul'da tanışma fırsatı bulduğum arkadaşım, iyi niyetli ve sıcak kişiliğinle bir fark oluşturuyorsun, hoş geldin sefa getirdin.


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: BioMenace üzerinde Haziran 03, 2017, 19:17:33 ÖS
Hoşgeldin Eşref ;)

1968 doğumlu bir dinozor olarak hoş geldin diyorum.

:o Hürmetler


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: AmigaEsref üzerinde Haziran 03, 2017, 19:24:52 ÖS
@hades çok teşekkür ederim abi. Sizlerle birebir tanışmak büyük onur abi. Yaptığınız çalışmalara hayranım. saygılarımla


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: maverick üzerinde Haziran 03, 2017, 21:05:08 ÖS
Zaten uzun süredir hoşgelmiştin, bu da katmeri oldu Eşref hocam.

Antalya 'ya yolun düşerse mutlaka beklerim.


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Haziran 03, 2017, 21:09:21 ÖS
Eşref kardeşimin, kardeşini öncelikle ben tanıdım hepinizden önce. Sanırım sene 2006 idi, karting yarışında, Eşrefin kardeşi beni geçmişti... Kardeşi hep bizde Amiga var diyordu. Nihayet abisi ile de tanıştım :)
Hoş gelmişsin.


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Haziran 03, 2017, 21:34:38 ÖS
Bu güzel ortama hoş gelmişsin.


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: AmigaEsref üzerinde Haziran 03, 2017, 21:52:37 ÖS
@maverick abi Antalya GSF de okudum çok sevdiğim arkadaşlarım var Antalya'da görüşmek üzere diyelim :) Saollasın.

@ibeser, benim kardeşim ve turnuvaları :D wipeoutu kazandı manyak sonrada dükkan açtı kendine :D Her defasında abi gel yarışalım gel kapışalım :D hayatım böyle geçiyor ve çoğu arkadaşımı benden önce tanıyor bu arada :D ama tabiki de en ufak bir yarışa bile girmiyorum kendisiyle asla da girmem :). Bir tek Cs ve Amiga'da kapışıyorum kendisiyle :) o kadar. Amiga'yı topladım arada geliyor beraber evde oynuyoruz. Saollasın abi saygılarımla.

@Gokhan Ozkan saollsın abi. Tanışma platformu güzel oldu aslında bu bölümde birbirimizi daha iyi tanıyarak. Forumda daha başarılı çalışmalar yapabiliriz diye düşünüyorum. Saygılarımla


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: onursapci üzerinde Haziran 05, 2017, 18:10:48 ÖS
Esref seni kınamak için ayrı başlık açacaktım ama en iyi kendi başlığından kınayabilirim diye düşündüm. yapma gercekten şunu yav :) cok tesekkurler cok guzeller :)


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: AmigaEsref üzerinde Haziran 05, 2017, 18:43:10 ÖS
Abi güle güle kullan. senin seti tamamladık :) içini abi ayrı iki parça olarak yolladım. onu birbirine yapıştırıp kutunun içine koyarsan abi disketler içinde oynmadan sabit kalabilir.


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: onursapci üzerinde Haziran 05, 2017, 18:55:49 ÖS
vallahi tam another world seti oldu. en sevdigim amiga oyunu. tsort kupa mouse pad den sonra nihayet tamamlandi set . artik baska birsey gonderme aman tum set tamam :)


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: AmigaEsref üzerinde Haziran 05, 2017, 19:06:38 ÖS
Benimde en sevdiğim oyun abi. Aşağıda abi iç kısmının fotosunu paylaşıyorum. Bunun gibi yapıştırabilirsin abi. Yeni versiyonda üstleri kesmiştim. Daha rahat kapansın diye kutu.


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: onursapci üzerinde Haziran 05, 2017, 19:08:48 ÖS
tamam kardesim ;)


Konu Başlığı: Ynt: AmigaEsref Kim Acaba?
Gönderen: segaa üzerinde Haziran 09, 2017, 00:02:02 ÖÖ
Hoş geldiniz.