commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Genel => Konuyu başlatan: AmigaMania üzerinde Şubat 15, 2018, 03:34:45 ÖÖ



Konu Başlığı: Mutluluk çubu :D
Gönderen: AmigaMania üzerinde Şubat 15, 2018, 03:34:45 ÖÖ
Sahibinden de bir ilan  :D


Konu Başlığı: Ynt: Mutluluk çubu :D
Gönderen: atlantis üzerinde Şubat 15, 2018, 07:32:18 ÖÖ
 ;D ;D ;D

O nasıl bir ilan öyle ya?


Konu Başlığı: Ynt: Mutluluk çubu :D
Gönderen: malik üzerinde Şubat 15, 2018, 08:04:59 ÖÖ
Yabnncılar Happystick diyor.  ;D


Konu Başlığı: Ynt: Mutluluk çubu :D
Gönderen: integer üzerinde Şubat 15, 2018, 08:57:35 ÖÖ
Şu bilen bilir lafına ne kadar gıcık oluyorum bilemezsiniz klasik sahibinden dolandırıcı lafı.


Konu Başlığı: Ynt: Mutluluk çubu :D
Gönderen: witchdoktor üzerinde Şubat 15, 2018, 09:21:15 ÖÖ
"Mutluluk çubu"nda mutlu son garantisi de yoktur ayrıca, switch'ler sıklıkla arıza yapar çünkü...


Konu Başlığı: Ynt: Mutluluk çubu :D
Gönderen: onursapci üzerinde Şubat 15, 2018, 10:46:56 ÖÖ
"Mutluluk çubu"nda mutlu son garantisi de yoktur ayrıca, switch'ler sıklıkla arıza yapar çünkü...

"Mutluluk çubu"nda mutlu son garantisi de yoktur ayrıca, switch'ler sıklıkla arıza yapar çünkü...

 :D


Konu Başlığı: Ynt: Mutluluk çubu :D
Gönderen: muhendis üzerinde Şubat 15, 2018, 11:09:46 ÖÖ
:)


Konu Başlığı: Ynt: Mutluluk çubu :D
Gönderen: AmigaEsref üzerinde Şubat 15, 2018, 14:09:34 ÖS
:) görünce gülüyorum mutluluk çubu