commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: EmrePAK üzerinde Kasım 22, 2018, 17:04:04 ÖS



Konu Başlığı: Herkese Merhaba
Gönderen: EmrePAK üzerinde Kasım 22, 2018, 17:04:04 ÖS
İsmim Emre PAK. İstanbul Kadıköy Acıbademliyim. Yaşım 35. evli ve bir çocuk babasıyım. Yazılım ve Oyun geliştirme şirketimiz var. Ağırlıklı olarak devlet kurumlarına içerik üreten bir firmayız. 2 Yıl önce oğlumun geleceği ve babasının nasıl büyüdüğünü anlaması adına; Kendimce koleksiyon yapmaya başladım. Ağırlıklı olarak Sega ve Nintendo toplasamda Xbox kullanıcısıyım ve Özgür Dereli abimden aldıktan sonra Arcade makinası sahibiyim.

Sosyal medya üzerinde, alım ve satımlardan bazılarınız ile alışverişimiz ve kesinlikle muhattabiyetimiz olmuştur.

Burada da aranıza katılmaktan ve ailenin bir mensubu olmaktan mutluluk ve gurur duyarım.
En içten saygı ve sevgilerimle


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Kasım 22, 2018, 17:07:14 ÖS
Hoş geldin Emre kardeşim. Yol yakınken dön bağımlılık yapıyor bu site. Şaka şaka. :P


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: EmrePAK üzerinde Kasım 22, 2018, 17:20:05 ÖS
Hoş geldin Emre kardeşim. Yol yakınken dön bağımlılık yapıyor bu site. Şaka şaka. :P
hoşbuldukk. :) Zaten kolu kaptırdık. Sorun yok. Hiç değilse, seçkin ve kalitesi yüksek bir grup içerisinde oluşsun bağlılık ;)


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 22, 2018, 17:20:56 ÖS
Emre kardeşim hoşgeldin foruma tanidinmi beni.. :)   bu arada  Özayin  hakkı var :D


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: EmrePAK üzerinde Kasım 22, 2018, 17:32:01 ÖS
Emre kardeşim hoşgeldin foruma tanidinmi beni.. :)   bu arada  Özayin  hakkı var :D
Mortal Kombat 1 desem? Bilirmiyim...? :))


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: muhendis üzerinde Kasım 22, 2018, 17:33:48 ÖS
hoşgeldiniz


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: EmrePAK üzerinde Kasım 22, 2018, 17:34:43 ÖS
hoşgeldiniz
Hoşbulduuuk


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: onursapci üzerinde Kasım 22, 2018, 17:50:25 ÖS
Hosgeldiniz. cok gencsiniz daha yazik  :P Bagimlilik yapiyor yalan degil :)


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: EmrePAK üzerinde Kasım 22, 2018, 17:56:09 ÖS
Hosgeldiniz. cok gencsiniz daha yazik  :P Bagimlilik yapiyor yalan degil :)
:)) gençliğimi böyle güzel bağımlılıklarla heder etmeyeceksem; hiç genç olmamışım demektir.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: Agony üzerinde Kasım 22, 2018, 18:10:07 ÖS
Hoşgeldiniz. Facebook üzerinden dialoğumuz ve alışverişimiz olmuştu. Büyüklerimizin dediği gibi bağımlılık yapar bura. Kamu spotu çekilip televizyonlarda yayınlacak yakında :P Hiç yazmasan bile ara sıra bakarsın.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Kasım 22, 2018, 18:19:45 ÖS
Foruma hoşgeldiniz :)


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: zanpinoz üzerinde Kasım 22, 2018, 19:28:48 ÖS
Hoşgeldiniz..


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: freedom üzerinde Kasım 22, 2018, 21:03:44 ÖS
@EmrePak,

Aramıza hoşgeldiniz Üstad. Ben de eskiden Acıbadem karakol durağında otururdum.

"Üstad" derken 9 mesajda 5 yıldız üye olmak nasıl bir şey anlayamadım. :) Kayıt yaparken bir yere "tick" atmayı mı unuttuk diye düşündüm ki yıllarca burda olanlar bile buna ulaşamıyor. Bu nu bir yönetici açıklayabilir mi? Belki de sadece ben bilmiyorum. Yanlış anlamayın sadece merak ettim.  Sanırım bu sebeple üstad demem doğru.



Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: EmrePAK üzerinde Kasım 22, 2018, 21:09:04 ÖS
Hoşgeldiniz. Facebook üzerinden dialoğumuz ve alışverişimiz olmuştu. Büyüklerimizin dediği gibi bağımlılık yapar bura. Kamu spotu çekilip televizyonlarda yayınlacak yakında :P Hiç yazmasan bile ara sıra bakarsın.

Hoşbuldukkk  :))


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: EmrePAK üzerinde Kasım 22, 2018, 21:09:32 ÖS
Foruma hoşgeldiniz :)
Hoşgeldiniz..


Çok teşekkür ederim..


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: onursapci üzerinde Kasım 22, 2018, 21:13:16 ÖS
@EmrePak,

Aramıza hoşgeldiniz Üstad. Ben de eskiden Acıbadem karakol durağında otururdum.

"Üstad" derken 9 mesajda 5 yıldız üye olmak nasıl bir şey anlayamadım. :) Kayıt yaparken bir yere "tick" atmayı mı unuttuk diye düşündüm ki yıllarca burda olanlar bile buna ulaşamıyor. Bu nu bir yönetici açıklayabilir mi? Belki de sadece ben bilmiyorum. Yanlış anlamayın sadece merak ettim.  Sanırım bu sebeple üstad demem doğru.



Evet abi yeni farkettim ben de anlamadım :)

Uzman olmuş bile :D bu hızla yarin genel yönetici  :D


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: EmrePAK üzerinde Kasım 22, 2018, 21:16:46 ÖS
@EmrePak,

Aramıza hoşgeldiniz Üstad. Ben de eskiden Acıbadem karakol durağında otururdum.

"Üstad" derken 9 mesajda 5 yıldız üye olmak nasıl bir şey anlayamadım. :) Kayıt yaparken bir yere "tick" atmayı mı unuttuk diye düşündüm ki yıllarca burda olanlar bile buna ulaşamıyor. Bu nu bir yönetici açıklayabilir mi? Belki de sadece ben bilmiyorum. Yanlış anlamayın sadece merak ettim.  Sanırım bu sebeple üstad demem doğru.
Hoşbulduk eski komşum... Benim herhangi bir titr yada Yıldız v.s bilgim, anladığım yok.. Öyle bir çabamda yok :) Merakınızı yöneticiye direkt mesajda sorsaydınız keşke  :)) Bir yöneticiden rica ediyorum, beni sadece mesaj atabilen en düşük üye seviyesine çeksin. ;)


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: onursapci üzerinde Kasım 22, 2018, 21:18:33 ÖS
@EmrePak,

Aramıza hoşgeldiniz Üstad. Ben de eskiden Acıbadem karakol durağında otururdum.

"Üstad" derken 9 mesajda 5 yıldız üye olmak nasıl bir şey anlayamadım. :) Kayıt yaparken bir yere "tick" atmayı mı unuttuk diye düşündüm ki yıllarca burda olanlar bile buna ulaşamıyor. Bu nu bir yönetici açıklayabilir mi? Belki de sadece ben bilmiyorum. Yanlış anlamayın sadece merak ettim.  Sanırım bu sebeple üstad demem doğru.
Hoşbulduk eski komşum... Benim herhangi bir titr yada Yıldız v.s bilgim, anladığım yok.. Öyle bir çabamda yok :) Merakınızı yöneticiye direkt mesajda sorsaydınız keşke  :)) Bir yöneticiden rica ediyorum, beni sadece mesaj atabilen en düşük üye seviyesine çeksin. ;)


Yok öyle bir takintimiz oldugundan degil yanlis anlama hep boyle kal :). Nasil olabildigini cozemedik :)


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: EmrePAK üzerinde Kasım 22, 2018, 21:20:37 ÖS
@EmrePak,

Aramıza hoşgeldiniz Üstad. Ben de eskiden Acıbadem karakol durağında otururdum.

"Üstad" derken 9 mesajda 5 yıldız üye olmak nasıl bir şey anlayamadım. :) Kayıt yaparken bir yere "tick" atmayı mı unuttuk diye düşündüm ki yıllarca burda olanlar bile buna ulaşamıyor. Bu nu bir yönetici açıklayabilir mi? Belki de sadece ben bilmiyorum. Yanlış anlamayın sadece merak ettim.  Sanırım bu sebeple üstad demem doğru.
Hoşbulduk eski komşum... Benim herhangi bir titr yada Yıldız v.s bilgim, anladığım yok.. Öyle bir çabamda yok :) Merakınızı yöneticiye direkt mesajda sorsaydınız keşke  :)) Bir yöneticiden rica ediyorum, beni sadece mesaj atabilen en düşük üye seviyesine çeksin. ;)


Yok öyle bir takintimiz oldugundan degil yanlis anlama hep boyle kal :). Nasil olabildigini cozemedik :)
Yazılım şirketiyiz yazdım tanıtımımda. ))) Hackledik forumu :P
vallahi inanın bi bilgim yok benimde.. şimdi siz söyleyince fark edip baktım desem yalan değil.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: freedom üzerinde Kasım 22, 2018, 21:26:11 ÖS
Canın sağolsun arkadaşım. Hack lenmiş olabilir evet. :)

Buradaki herkes 5 yıldız insanlar zaten.
Şeklen olan birşey bu önemli birşey değil. Samimiyetle sorduğum bir soru bu. Yanlış anlamayın.

Tekrar hoşgeldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: Heroman üzerinde Kasım 22, 2018, 21:33:55 ÖS
Emre kardeşim hoşgeldin foruma tanidinmi beni.. :)   bu arada  Özayin  hakkı var :D
Mortal Kombat 1 desem? Bilirmiyim...? :))
Aynen emre bildin kardeşim tekrar hosgeldin. ..


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: LW3D üzerinde Kasım 22, 2018, 21:59:06 ÖS

"Üstad" derken 9 mesajda 5 yıldız üye olmak nasıl bir şey anlayamadım. :) Kayıt yaparken bir yere "tick" atmayı mı unuttuk diye düşündüm ki yıllarca burda olanlar bile buna ulaşamıyor. Bu nu bir yönetici açıklayabilir mi? Belki de sadece ben bilmiyorum. Yanlış anlamayın sadece merak ettim.  Sanırım bu sebeple üstad demem doğru.

Emre'yi Facebook aracılığıyla tanıdım ve sevdiğim, güvendiğim bir kardeşimiz. Bugün forumda ilan vereceğini dikkat etmesi gereken bir husus olup olmadığını sorduğunda, bilgi verdim. Ardından abi bir mesaj geldi ama cevaplayamadım diyince, geçici süre Uzman statüsüne alarak, yardımcı olmak istedim. Bu sırada kendisini tanıtıcı bir başlık açarak, ilk üye kısıtlamasından kurtulabileceğini söylemiştim... İş güç derken unuttum... Kusura bakmasın...Hem kendisi, hem forum üyeleri... Ama kendisi retro konusunda uzman zaten...Biraz daha birbirinizi tanıdığınız da sizde fark edeceksiniz zaten...

Not: Diğer yöntici arkadaşların da haberi yok aslında...Kendilerinden özür dilerim...


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: freedom üzerinde Kasım 22, 2018, 22:12:39 ÖS
Sayın @LW3D
Benimki si samimiyetle belirteyim ki serzeniş değildi. Gerçekten merak ettim. Bundan ibarettir. Kimseyi kırmak veya rahatsız etmek değildir. Açıklamalarınız içinde teşekkürler. İyi oldu. Zaman zaman demek ki böyle durumlar gerekli oluyormuş. Bunu anlamış oldum.  Yeni üye arkadaşımız da belki yanlış anlamış olabilir ancak burayı tanıdıkça sanırım alışacaktır.
Herkese hayırlı geceler.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: ibeser (Ayak Takımı) üzerinde Kasım 23, 2018, 21:17:33 ÖS
Hoş geldin Emre.
Forumun yaş ortalamasını birazcık olsun düşürdün.
"Angara" buluşmalarımıza da bekleriz. Son 5 buluşmayı alttaki linkten izleyerek, kim kimdir, kim ne yer ne içer, kimler patatestir (son güncel video) öğrenebilirsin :)
https://www.youtube.com/watch?v=EhZ-ObBZvUc&list=PLFAIIXyLEXs4lmGGLBnX1xR-bra4_tNxo (https://www.youtube.com/watch?v=EhZ-ObBZvUc&list=PLFAIIXyLEXs4lmGGLBnX1xR-bra4_tNxo)


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: arne_saknussemm üzerinde Kasım 24, 2018, 15:27:42 ÖS
hoşgeldin Emre hocam :)


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: evreno üzerinde Kasım 24, 2018, 15:59:01 ÖS
Foruma hoşgeldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: EmrePAK üzerinde Kasım 24, 2018, 22:18:50 ÖS
Hoşgeldiniz :)

hoşgeldin Emre hocam :)
Foruma hoşgeldiniz.

Hepinize çok çok teşekkür ederimmm. Hoşbuldukk :))


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: EmrePAK üzerinde Kasım 24, 2018, 22:20:17 ÖS
Hoş geldin Emre.
Forumun yaş ortalamasını birazcık olsun düşürdün.
"Angara" buluşmalarımıza da bekleriz. Son 5 buluşmayı alttaki linkten izleyerek, kim kimdir, kim ne yer ne içer, kimler patatestir (son güncel video) öğrenebilirsin :)
https://www.youtube.com/watch?v=EhZ-ObBZvUc&list=PLFAIIXyLEXs4lmGGLBnX1xR-bra4_tNxo (https://www.youtube.com/watch?v=EhZ-ObBZvUc&list=PLFAIIXyLEXs4lmGGLBnX1xR-bra4_tNxo)
35 Yaş ile ortalamayı düşürdüyseeem... :) ankaraya çok zor.. Geçen buluşma benim evimin altındaki MakerHane de yapılmış. Ozaman bilmiyordum. İstanbul buluşmasına tabi ki katılırım bir daha..


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Kasım 26, 2018, 08:05:34 ÖÖ
Hoş Geldiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: EmrePAK üzerinde Kasım 26, 2018, 18:32:35 ÖS
Hoş Geldiniz.

Hoşbuldukkkk :)


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: phoenix üzerinde Kasım 26, 2018, 19:16:47 ÖS
Hoşgeldin Emre.  İki Acıbademli olduk gelişinle :D


Konu Başlığı: Ynt: Herkese Merhaba
Gönderen: kirkoryan üzerinde Kasım 26, 2018, 19:52:01 ÖS
Bu güzel ortama hoş geldin Emre doğru yolu bulup foruma üye olduğun için tebrik ederim 😛 şaka bir yana forumda'da aramızda olmandan mutluluk duydum en kısa zamanda bir toplantı olursa senide aramızda görmekten mutluluk duyarız tekrar hoşgeldin.