commodore.gen.tr

Commodore => Commodore Yazılım => Konuyu başlatan: ilkerficicilar üzerinde Haziran 10, 2019, 07:18:05 ÖÖ



Konu Başlığı: Plus/4 (C16/C116) BASIC'i ile Üç Boyutlu Uzay Mekiği Çizimi
Gönderen: ilkerficicilar üzerinde Haziran 10, 2019, 07:18:05 ÖÖ
BASIC 3.5'un grafik çizim komutlarını kullanarak ve uzay mekiği 3B verisinini NASA'dan temin ederek şöyle bir çizim yapmış Georgias Patsos:

https://www.youtube.com/watch?v=OGSwoVhIU3E (https://www.youtube.com/watch?v=OGSwoVhIU3E)

(boosterlar ile birlikte: https://www.youtube.com/watch?v=3vc08dxoiIk (https://www.youtube.com/watch?v=3vc08dxoiIk))

Toplamda 2956 kenar ve 795 görünür yüzey mevcut. Emülatörde %2000 (20 kat) hızda çizdirmiş bunu. BASIC biraz yavaş anlaşılan :)

not: Youtube'u 2 kat hızlı oynatmaya ayarlamak iyi olabilir.