commodore.gen.tr

Genel Kategori => Genel Sohbet => Konuyu başlatan: Oğuzhan üzerinde Ağustos 02, 2020, 08:57:54 ÖÖ



Konu Başlığı: Android TV Box tavsiyesi
Gönderen: Oğuzhan üzerinde Ağustos 02, 2020, 08:57:54 ÖÖ
Android tv box almayı düşünenler için xiaomi box s 4k şu anda en uygun fiyat amazon.com.tr de 408.59 TL kaçırmasınlar

https://www.amazon.com.tr/dp/B07K3KC5CP/ref=cm_sw_r_apa_i_5A.eFbPT64VEJ (https://www.amazon.com.tr/dp/B07K3KC5CP/ref=cm_sw_r_apa_i_5A.eFbPT64VEJ)

Bu tarz bir sey lazim bana. Benim tv’nin adı smart ama gordugum sn salak tv :)

1-) Bu alette hey google deyip sarki soyletebiliyor muyuz :) (yani google assistant miydi adi neydi ondan var mi?)

2-) 400 verecegine ver 500 bak şu daha kaliteli dediginiz bir cihaz var mi?

Thanks


Konu Başlığı: Ynt: Android TV Box tavsiyesi
Gönderen: Cimihendriks üzerinde Ağustos 02, 2020, 10:37:54 ÖÖ
Google assistant var şarkı söyler mi bilmiyorum :)

yazılım çok akıcı

wifi biraz seçici olabiliyor ama kanalı onun seveceği bir kanal ayarlayınca çok sorunsuz

netflix lisanslı

ve android tv yazılımının tüm yazılımlarından faydalanabiliyor.

benim evimde uydu vs. yok tek cihaz olarak salak tv'de bunu kullanıyorum. IPTV, Netflix, Youtube, Steam Link vs.


Konu Başlığı: Ynt: Android TV Box tavsiyesi
Gönderen: Cimihendriks üzerinde Ağustos 02, 2020, 10:38:21 ÖÖ
şarkı söyle dedim lalalalala dedi  :)


Konu Başlığı: Ynt: Android TV Box tavsiyesi
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Ağustos 02, 2020, 10:55:28 ÖÖ
Şu anda alınabilecek, mi box 4k ve amazon firestick var bildiğim kadarıyla. :)


Konu Başlığı: Ynt: Android TV Box tavsiyesi
Gönderen: witchdoktor üzerinde Ağustos 02, 2020, 12:30:53 ÖS
Tanix TX6 var bende. O da fena değil. Ama ufak tefek pürüzler olmuyor değil. 4GB RAM ve 32GB depolaması var. Hepsiburada, Case4U kendi markası altında pazarlıyor. İnceleyen binlerce insan var. Bir gözat derim.

https://www.hepsiburada.com/case-4u-tanix-tx6-4k-hdr-tv-box-android-9-4-gb-ram-32-gb-hafiza-p-hbv00000jgidz (https://www.hepsiburada.com/case-4u-tanix-tx6-4k-hdr-tv-box-android-9-4-gb-ram-32-gb-hafiza-p-hbv00000jgidz)


Konu Başlığı: Ynt: Android TV Box tavsiyesi
Gönderen: EMREZ üzerinde Ağustos 03, 2020, 22:03:34 ÖS
Mi box var bende, memnunum


Konu Başlığı: Ynt: Android TV Box tavsiyesi
Gönderen: pofpor üzerinde Ağustos 04, 2020, 11:22:39 ÖÖ
Mibox S kullanıyorum. Tavsiye ederim.


Konu Başlığı: Ynt: Android TV Box tavsiyesi
Gönderen: deksar üzerinde Ağustos 04, 2020, 11:39:16 ÖÖ
Bir karaliste varsa "Wechip" markasını dahil edebilirsiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Android TV Box tavsiyesi
Gönderen: Oğuzhan üzerinde Ağustos 04, 2020, 13:15:36 ÖS
mi box s aldım

yorumlarımı paylaşırım test edince.


Konu Başlığı: Ynt: Android TV Box tavsiyesi
Gönderen: appiah4 üzerinde Ağustos 04, 2020, 14:11:44 ÖS
Ben de eski bir webOS versiyonu kullanan LG Plasma akıllı TV var artık yavaş kalıyor ve yakında Netflix dahil hiçbirşeyi çalıştırmayacağını tahmin ediyorum.  Aşağıdaki servisleri izleyebileceğim bir AndroidTV Box arıyorum:

BeIn Connect, Netflix, Amazon

Ayrıca desteklerse SyFy, Hulu, Disney+ da kullanabilirim.

Bu streaming servislerini destekleyen güncel hızlı nasıl bir cihaz alabilirim?  Cidden bu cihazların kabiliyetleri hakkında hiçbir fikrim yok..


Konu Başlığı: Ynt: Android TV Box tavsiyesi
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Ağustos 04, 2020, 14:58:23 ÖS
Amazon Frestick'i bir araştırın isterseniz.
Tam emin değilim ama söylediğiniz platformların tümünü sorunsuzca izleyebilirsiniz sanırım.

Ben de eski bir webOS versiyonu kullanan LG Plasma akıllı TV var artık yavaş kalıyor ve yakında Netflix dahil hiçbirşeyi çalıştırmayacağını tahmin ediyorum.  Aşağıdaki servisleri izleyebileceğim bir AndroidTV Box arıyorum:

BeIn Connect, Netflix, Amazon

Ayrıca desteklerse SyFy, Hulu, Disney+ da kullanabilirim.

Bu streaming servislerini destekleyen güncel hızlı nasıl bir cihaz alabilirim?  Cidden bu cihazların kabiliyetleri hakkında hiçbir fikrim yok..


Konu Başlığı: Ynt: Android TV Box tavsiyesi
Gönderen: Humphrey üzerinde Ağustos 04, 2020, 19:17:47 ÖS
mi box s aldım

yorumlarımı paylaşırım test edince.

Kodi yi çok kurcalama derim ;)