|
Konu Başlığı: Merhaba Gönderen: gaktan üzerinde Ekim 03, 2021, 06:01:11 ÖÖ Ben Gökhan Aktan 77 liyim
ve izmirde yaşamaktayım yıllar önce ilk aldığım commodore 'un üzerinden yıllar sonra tekrar aldım dün elime geçti ve daha önce farketmediğim bu siteyi bulmamıda sağlayan Onur ŞAPÇI Arkadaşımıza da Buradan Teşekkür ediyorum gerçekten bazen acaba insan kaldı mı derken bu güzel arkadaşımız sayesinde yeniden çocukluk yıllarıma döndüm izmirin güzel ilçesi karşıyakada oturmaktayım ve dürüst çe söyleyebilirmi çok cahil kalmışım yıllardır bilgisayar kullanmama rağmen bunların hepsini yeni anladım. Elimde c64 yeni elime geçti ve bir amiga 512 im var ama pc deki oyunları buna aktarabilmeye çalışıyorum ve Sizler gibi güzel insanlar sayesinde bunları bulacağıma inanıyorum başka ne diyebilirim hakkımda bilemiyorum herkese iyi günler dilerim. Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: Kaan Akkurt üzerinde Ekim 03, 2021, 06:32:39 ÖÖ Hoş geldiniz
Amiga için gotek alıp Flashfloppy firmware yükledikten sonra dahili sürücü yerine kullanabilirsiniz. TRY 195.01 15%OFF | Ücretsiz kargo SFR1M44-U100 Normal sürüm 3.5 inç 1.44MB USB SSD disket sürücü EMULATOR GOTEK https://a.aliexpress.com/_vbSMo4 Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: onursapci üzerinde Ekim 03, 2021, 07:13:39 ÖÖ Gökhan abi hoş geldin :)
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: mrmojorisin üzerinde Ekim 03, 2021, 07:18:08 ÖÖ Hoşgeldin. Bende Karşıyaka'lıyım :)
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: sabri64 üzerinde Ekim 03, 2021, 09:09:50 ÖÖ Hoşgeldin Gökhan,bende senin karşı taraf Konak'tayım.:)
Burada tanıştığım değerli dostlarla 33 yıllık 64'mü topladım. Keyifli forumlar dilerim. Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: Solomon üzerinde Ekim 03, 2021, 09:29:22 ÖÖ Gökhan hocam hoşgeldin.
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: cidocego üzerinde Ekim 03, 2021, 09:32:23 ÖÖ Hoş geldiniz
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: Cydonian üzerinde Ekim 03, 2021, 10:50:28 ÖÖ Hoş geldiniz sefalar getirdiniz
:) Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: buraksoner34 üzerinde Ekim 03, 2021, 11:18:06 ÖÖ hoş geldiniz
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ekim 03, 2021, 11:31:39 ÖÖ Hoş geldiniz. :)
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: freedom üzerinde Ekim 03, 2021, 11:35:55 ÖÖ @gaktan
Hoşgeldin. Forumumuz çok kıymetli arkadaşlardan oluşan, nezih bir forumdur. İçinizdeki ışık yeniden yandıysa, iyi vakit geçireceğinizi düşünüyorum. Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: muhendis üzerinde Ekim 03, 2021, 11:49:42 ÖÖ Hoşgeldiniz iyi forumlar
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: ksercan5 üzerinde Ekim 03, 2021, 12:18:22 ÖS Hoş geldiniz, keyifli forumlar, burada takıldıkça eski günleri ve c64 ünüzü hatırlarsınız yavaş yavaş.
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: agg1401 üzerinde Ekim 03, 2021, 12:33:26 ÖS Ben Ayhan 28 yaşındayım ve oyun geliştirmekten kaçmaya çalışan ama kurtulamayan zavallıyım.
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: Theoden (CYON4D) üzerinde Ekim 03, 2021, 13:01:56 ÖS Hoş geldiniz.
Ben de İzmir Bostanlı'da oturuyorum. Forumda İzmir'lilerin sayısının arttığını görmek çok güzel. Dilerim forumda güzel vakit geçirirsiniz. Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: PROTEUS1968 üzerinde Ekim 03, 2021, 13:42:02 ÖS Hoşgeldiniz güzel sohbetler dilerim onur gibi çok değerli ve saygılı kardeşime denk gelmişsiniz çok şanlısınız güzel forumlar.
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: onursapci üzerinde Ekim 03, 2021, 13:46:22 ÖS Hoşgeldiniz güzel sohbetler dilerim onur gibi çok değerli ve saygılı kardeşime denk gelmişsiniz çok şanlısınız güzel forumlar. Sağol Timur abi Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: gaktan üzerinde Ekim 03, 2021, 18:18:39 ÖS Hoş bulduk hepinize çok teşekkür ediyorum beni bu kadar güzel karşıladığınız için umarım hepinizle bir araya gelip hoş muhabbetler etme şansını da yakkalarız ben bunu çok istiyorum elbette hayat kaygızı çalışmamız da gerek ama hafta sonları tanışırız konuşuruz dediğim kendimi 10-12 yaşlarıma gittim geldim hala o çocukluğumu yaşıyorum sayenizde
- Kaan Akkurt Hocam bilgi için teşekkürler onu aldım ben ama bilgisayarımın içine bağlamam gerekti forumdan önce yabancı sitelerde gezerken buldum ve aldım ama sizin bir proje ile dışarıdan bağlantı yaptığınızı biliyorum asıl derdim o amigamın orjinal kalmasını arzulamaktayım df1 olarak bağlamak istemekteyim bununla ilgili sizinle konuşmayı arzulamaktayım - mrmojorisin Hocam Hoşbulduk bende tam olarak tershane mahallesinede ikamet etmekteyim memnun oldum en kısa sürede buluşmak dileği ile - sabri64 Hocam Hoşbulduk iş yerimde sizlere yakın çankayadayız -Solomon , Cydonian , buraksoner34 , fort_apocalypse ,freedom , muhendis ,ksercan5 ,NESDelisi , Theoden (Arethrid) (umarım sizinlede karşılaşma şansımız olur ), PROTEUS1968 , Ve adını dahi bilmesem diğer arkadaşlar hoş bulduk Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: coskund üzerinde Ekim 03, 2021, 18:44:48 ÖS Hoş Geldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: Simon (Özay Turay) üzerinde Ekim 03, 2021, 20:14:28 ÖS Gökhan foruma hoş geldin. Birazcık geç kalmış olsan da arayı kısa sürede kapatacağına ve forumda iyi vakit geçireceğine eminim. Ama dikkatli ol forum ve eski cihazları toplamak bağımlılık yapar. ::)
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: AmigaEsref üzerinde Ekim 03, 2021, 20:23:56 ÖS Aramıza hoşgeldiniz. En güzel üyelerimizden biri olan Onur abi ile tanışmışımız bile :D Virüs biterse İstanbul ve Ankara buluşmalarına da bekleriz. Sevgiler.
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: onursapci üzerinde Ekim 03, 2021, 20:55:38 ÖS Aramıza hoşgeldiniz. En güzel üyelerimizden biri olan Onur abi ile tanışmışımız bile :D Virüs biterse İstanbul ve Ankara buluşmalarına da bekleriz. Sevgiler. 🥰 Teşekkürler o senin güzelliğin Eşrefcim . Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: amigateknik üzerinde Ekim 04, 2021, 10:41:51 ÖÖ Hoş Geldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Ekim 04, 2021, 19:59:17 ÖS Bu güzel ortama hoş geldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: pofpor üzerinde Ekim 04, 2021, 20:29:17 ÖS Hoş geldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Merhaba Gönderen: yusufy üzerinde Ekim 04, 2021, 22:19:10 ÖS hoş geldiniz
|