|
Konu Başlığı: Merhabalar Gönderen: Sheltox üzerinde Ekim 16, 2021, 14:20:36 ÖS Merhabalar,
Ben Sezgi. 87 doğumluyum. İstanbul kozyatağında yaşıyorum. Mesleğim siber güvenlik alanında faaliyet gösteren global bir şirketin profesyonel hizmetler danışmanlığını yapıyorum. Retro oyun konsolu koleksiyoncusuyum. Özellikle kartuşlu konsolları ve tabikide oyunlarını topluyorum ve orijinal ürün olmasına özen gösteriyorum. Çocukluğumuzda yıllarca bu cihazların (atari,nes,snes,md...vb) klonları ile vakit geçirdiğimizi ve aslında bunların orijinallerinin çok farklı olduğunu anladığım günden beri bu hobiye merak salmış durumdayım. Herkese kolay gelsin Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: onursapci üzerinde Ekim 16, 2021, 14:32:34 ÖS Hoş geldiniz 3-4 sene önce dogsaydiniz Commodore cu da olurdunuz :) nintendo ve aterici de çok var aramızda tabi :)
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: Sheltox üzerinde Ekim 16, 2021, 14:36:28 ÖS Onur Bey Hoş bulduk :)
Aslında commodore'a da ciddi bir ilgilim var. Fakat öncelikle öbür tarafı tamamlamak istiyorum. Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: AmigaEsref üzerinde Ekim 16, 2021, 14:37:37 ÖS Forumumuza hoşgeldiniz :)
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: Solomon üzerinde Ekim 16, 2021, 15:58:07 ÖS Sezgi hocam hoşgeldiniz.
Commodore'a sıra gelene kadar yolunuz uzun olabilir :) Keyifli forumlar dilerim. Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: muhendis üzerinde Ekim 16, 2021, 16:19:01 ÖS hoşgeldiniz iyi forumlar dilerim
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: sabri64 üzerinde Ekim 16, 2021, 16:20:09 ÖS Hoşgeldiniz,iyi forumlar
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: Theoden (CYON4D) üzerinde Ekim 16, 2021, 16:34:36 ÖS Hoş geldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Ekim 16, 2021, 16:57:46 ÖS Hoş geldiniz Sezgi Bey.
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: cidocego üzerinde Ekim 17, 2021, 10:04:32 ÖÖ Hoşgeldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: Exu üzerinde Ekim 17, 2021, 19:15:26 ÖS Hoşgeldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: ercanersoy üzerinde Ekim 17, 2021, 19:30:52 ÖS Hoş geldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: freedom üzerinde Ekim 17, 2021, 20:01:36 ÖS @Sheltox,
Forumumuza hoşgeldiniz. İyi vakit geçireceğinizden eminim. Siz doğduğunuzda ben lise sonda imişim. ATARI 800XL ile uğraşıyordum. C64 ü olan arkadaşlarım vardı. Siz genç arkadaşlarında bu hobilerle ilgilenmesi güzel. Biz hep ihtiyarlarla başbaşa kalırdık sonra. :) Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: malik üzerinde Ekim 17, 2021, 23:44:47 ÖS Hosgeldiniz.
Konu Başlığı: Ynt: Merhabalar Gönderen: Sheltox üzerinde Ekim 18, 2021, 09:44:40 ÖÖ Herkese teşekkür ederim. Şimdiden bir çok konuyu gezmeye çalıştım. Biryerden yakalamaya çalışıyorum :)
|