commodore.gen.tr

Genel Kategori => Genel Sohbet => Konuyu başlatan: murtek üzerinde Kasım 05, 2023, 01:30:25 ÖÖ



Konu Başlığı: Bit Pazarı Gezintileri
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 05, 2023, 01:30:25 ÖÖ
Merhaba arkadaşlar,
Eskiler bilir, o zamanlarda malzeme bulmak, temin etmek, cihaz sahibi olmak o kadar zor ve ulaşılmazdı ki bulduğumuz arttırdığımız herşeyi bir kenara saklar ve yıllarca muhafaza ederdik; çünkü malzemenin değerinden çok ulaşılması zordu. Şimdilerde öylemi, artık lazım olan malzeme her köşe başında neredeyse bulunabilir oldu. Sizde varmı bilmem ama bende eskiden kalma böyle alıp bir kenara koyma alışkanlığı var, "hiç birşeyi atamama hastalığı" diyorum ben buna. Özellikle büyük şehirlere gittiğimde bit pazarlarını, hurda pazarlarını, eskici pazarlarını gezmeyi oralarda vakit geçirmeyi çok seviyorum. İkinci el web sitelerinden takip ettiğim birçok malzemeyi bu pazarlardan neredeyse 1/4 fiyatına bile bulmaktayım. Özellikle imkanların elvermediği zamanlarda isteyipte alamadığım birçok şeyi gördükçe alıp bir kenara koyuyorum, buda beni çok mutlu ediyor. Tabi hanımlara göre bunlar çöplük onlar pek razı olmuyor bu işlere ama yapacak birşey yok. Pazardan pazara gezipte aldığım  malzeme ve bilgilerini sizinle paylaşacağım.
 İlgilenen arkadaşları bilgilendirmiş oluruz alınan yerler ve fiyatları konusunda.

Kadıköy Bit Pazarı. Cuma günleri açık.
https://maps.app.goo.gl/gzjWpMQEDyuyB4nK6

Feriköy Antika Pazarı. Pazar günleri açık.
https://maps.app.goo.gl/eLL2h18a6gYcM3CJ8

Antalya Bit Pazarı. Cumartesi günleri açık.(Açık Oto Pazarı)
https://maps.app.goo.gl/5XfosuiGXijsvjmp6


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 05, 2023, 01:47:25 ÖÖ
Sony HandyCam. 50 tl
Antalya Cumartesi bit pazarı


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 05, 2023, 01:53:57 ÖÖ
Arduino UNO ve Motor driver modülü açılmamış paketler. 10 tl
Antalya Cumartesi bit pazarı


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: segaa üzerinde Kasım 05, 2023, 01:57:28 ÖÖ
Gittiğin yerleri, aldıklarını ve fiyatlarını paylaşmanı heyecanla bekliyorum hocam.
Bende çok çok seviyorum böyle bit pazarı, eskici hurdacı pazarlarını falan, aradıklarımı pek bulamasam da nedense bu yerler teknolojik ve sıfır her şeyin bulunduğu yerlerden daha çok ilgimi çekiyor,

hele parçalık olarak aldığım bir cihazı tamir etmek tekrar kullanılabilir hale getirmek beni acaip mutlu ediyor.

Sorun şu ki eskisi gibi ilgimi çeken pek bir şey bulamıyorum, ya bana kalmıyor ya da artık çıkmıyor.  :D Fiyatlar da eskiye göre epey pahalandı.



Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 05, 2023, 01:36:59 ÖÖ
Kafadengiyiz ozaman :D
Bizim gibi birçok arkadaşın olduğunu düşünüyorum forumda. Aynen arızalı alıp tamir etmek ayrı bir keyif veriyor hemde uygun fiyata alıyorsun. Pazarlara erken saatte gitmek gerekiyor inanki bizim gibi meraklısı çok bunların erkenden gelip topluyorlar. Bu konuda İstanbulda olanlar bayaa şanslı orada çeşit çok, pazar çok ve fiyatlar çok uygun oluyor. Paylaştığım resimdeki Arduino modülü dışarıda 200₺ civarı benim aldığım fiyat komik derecede gördüğün gibi, satan adamda ne sattığını bilmiyor zaten.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 05, 2023, 11:44:28 ÖÖ
Bir poşet kaset 19 adet. 20 tl
Manyetik bozukluk varmı bilmiyorum ama hepsi iyi görünüyor
Antalya Cumartesi pazarı


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: Feandreu üzerinde Kasım 05, 2023, 16:28:25 ÖS
Hobicinin Pazar Postası gibi başlık, takipteyiz @murtek hocam =)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: atariManyagi üzerinde Kasım 11, 2023, 18:35:05 ÖS
Duchell markalı bir golf topu. 10₺
Biraz kaba temizlik gerekli onun dışında kasasında erime, vb. sıkıntısı yoktur.
Kadıköy Salıpazarı. (Cuma günlerinde pazar yerinin yarısı Bit Pazarı olarak kullanılır.)
Araya girdim, kusuruma bakmayın. :-[ :-\
Edit 1: Ayrıca MultiCanal ve CINE5 şifre kırıcıları, Nintendo DS ve 3DS Kartuşlarının bulunduğu bir kutu, Mekanik Futbol oyunu, Bezik Marközleri (Bezik Oyununda Kullanılan Puan Cetvelleri) ile Modelini ve Hangi cihaz ile uyumlu olduğunu bilemediğim QuickShot çiftli Joystick gördüm.
Edit 2: Bir Adet Beyaz İçli Ejder Meyvesi ve Bir Salkım Muz Aldım.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 12, 2023, 12:30:02 ÖS
Duchell markalı bir golf topu. 10₺
Biraz kaba temizlik gerekli onun dışında kasasında erime, vb. sıkıntısı yoktur.
Kadıköy Salıpazarı. (Cuma günlerinde pazar yerinin yarısı Bit Pazarı olarak kullanılır.)
Araya girdim, kusuruma bakmayın. :-[ :-\

Bende oradaydım belkide yanımdan geçtin bir ara :)

Çok güzel hayırlı olsun. Antalya Cumartesi bit pazarından bir tanede ben almıştım beyazdı ve sıfır golf topu.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: atariManyagi üzerinde Kasım 12, 2023, 16:01:02 ÖS
Fark edemedim.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: phoenix üzerinde Kasım 12, 2023, 18:45:48 ÖS
Önümüzdeki cuma günü, Kadıköy cuma pazarına gelebilecek olanlar yazsın. Buluşalım, birlikte gezelim ;) Madem geliyorsunuz, bi buluşalım. 400 mt mesafede evim :)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 12, 2023, 20:39:15 ÖS
Ben büyük ihtimalle orada olurum. Ctesiye kadar İstanbuldayım.
Bugün Feriköy Bit pazarını deşeledim. 300 tl lik ses kayıt cihazına 50 tl dedi kasetide içinde; veririm ama yanında tetriside 50 tl ye alırsan olur dedi. Bende inatlaştım almadım, gitti güzelim Kasetli Ses kayıt cihazı. Fiyatlar pahalıydı Kadıköye göre, işime yarayacak birşey bulamadım, 1 parça cihaz alabildim, paylaşırım resimleri.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 12, 2023, 20:44:53 ÖS
Önümüzdeki cuma günü, Kadıköy cuma pazarına gelebilecek olanlar yazsın. Buluşalım, birlikte gezelim ;) Madem geliyorsunuz, bi buluşalım. 400 mt mesafede evim :)

Bu vesile ile organize olup buluşabiliriz. İstanbul organizatörüne duyrulur. Varsa böyle biri.
 :) ;)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 12, 2023, 21:19:22 ÖS
iMac G4. Adaptörlü temiz durumda. Eve gelince denedim çalışıyor. 200 TL
İstanbul. Pazar. Feriköy bit Pazarı.

Tek cihaz alabildim ama iyi alışveriş oldu sanki


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: phoenix üzerinde Kasım 12, 2023, 22:08:43 ÖS
Önümüzdeki cuma günü, Kadıköy cuma pazarına gelebilecek olanlar yazsın. Buluşalım, birlikte gezelim ;) Madem geliyorsunuz, bi buluşalım. 400 mt mesafede evim :)
liriz bu vesile ile
Önümüzdeki cuma günü, Kadıköy cuma pazarına gelebilecek olanlar yazsın. Buluşalım, birlikte gezelim ;) Madem geliyorsunuz, bi buluşalım. 400 mt mesafede evim :)

Bu vesile ile organize olup buluşabiliriz. İstanbul organizatörüne duyrulur. Varsa böyle biri.
 :) ;)

Benim o işte :)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 12, 2023, 22:27:49 ÖS
Önümüzdeki cuma günü, Kadıköy cuma pazarına gelebilecek olanlar yazsın. Buluşalım, birlikte gezelim ;) Madem geliyorsunuz, bi buluşalım. 400 mt mesafede evim :)
liriz bu vesile ile
Önümüzdeki cuma günü, Kadıköy cuma pazarına gelebilecek olanlar yazsın. Buluşalım, birlikte gezelim ;) Madem geliyorsunuz, bi buluşalım. 400 mt mesafede evim :)

Bu vesile ile organize olup buluşabiliriz. İstanbul organizatörüne duyrulur. Varsa böyle biri.
 :) ;)

Benim o işte :)

Ozaman başlık işi sende, sonra erken söyleseydin bahaneleri oluyor biliyorsun. :)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 12, 2023, 22:51:07 ÖS
Bil-Tek C64 Adaptör. 20 TL
Kadıköy Cuma Pazarı. Kabloların arasına karışmış, ayıkladım. Temiz, kondisyon iyi. Elimde bundan yoktu iyi oldu. :)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 13, 2023, 19:14:55 ÖS
Antika Lambalı Radyo. 200 tl.
Kadıköy cuma Pazarından, kondüsyonu iyi, çalışıyor. Çalışması için ısınması bekleniyor haliyle lambalı yaa... :)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: integer üzerinde Kasım 14, 2023, 10:36:25 ÖÖ
Merhaba
Kadıköyde cumartesi günü demi bit pazarı var? Varsa nerde?


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 14, 2023, 11:18:58 ÖÖ
Kadıköy Bit Pazarı. Kadıköy salı pazarıda deniyor, salı günleri sosyete pazarı, cuma günleri bit pazarı olarak faaliyet gösteriyor.

https://maps.app.goo.gl/gzjWpMQEDyuyB4nK6


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 15, 2023, 09:24:46 ÖÖ
Merhaba
Kadıköyde cumartesi günü demi bit pazarı var? Varsa nerde?

@integer kusura bakma yanlış yazmışım günleri şaşırdım, Kadıköy bit pazarı ctesi değil Cuma günleri kuruluyor, Salı günleri aynı yerde sosyete pazarı oluyor. Pazar günleride Feriköy bit pazarı. Konu girişinde de yerleri ve günleri belirttim. Aslında @atariManyagi yazmış gününü,uyarmaya çalışmış ama farketmemişim.  :)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 15, 2023, 12:51:48 ÖS
2 adet El atarisi. 15 TL
Pil taktım çalışıyor ama biraz bakım gerekiyor.
Kadıköy Cuma pazarı.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: integer üzerinde Kasım 15, 2023, 14:11:20 ÖS
Merhaba,
Hiç önemli değil. Cuma günleri kurulduğunu ben de biliyorum acaba cumarteside mi ? kuruluyor diye şaşırdım.
Yanıt için teşekkürler.


Merhaba
Kadıköyde cumartesi günü demi bit pazarı var? Varsa nerde?

@integer kusura bakma yanlış yazmışım günleri şaşırdım, Kadıköy bit pazarı ctesi değil Cuma günleri kuruluyor, Salı günleri aynı yerde sosyete pazarı oluyor. Pazar günleride Feriköy bit pazarı. Konu girişinde de yerleri ve günleri belirttim. Aslında @atariManyagi yazmış gününü,uyarmaya çalışmış ama farketmemişim.  :)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: muhendis üzerinde Kasım 15, 2023, 17:37:43 ÖS
c64 adaptör biltek tam nostalji olmuş güle güle kullan


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 15, 2023, 20:37:03 ÖS
:) :) Ok. Cuma günü görüşürüz ozaman.

Merhaba,
Hiç önemli değil. Cuma günleri kurulduğunu ben de biliyorum acaba cumarteside mi ? kuruluyor diye şaşırdım.
Yanıt için teşekkürler.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 15, 2023, 20:38:11 ÖS
Teşekkürler @muhendis

c64 adaptör biltek tam nostalji olmuş güle güle kullan


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 15, 2023, 20:56:08 ÖS
Batarya test cihazı yanında scart kablo
2 parça 5 TL kapanış fiyatı.
Kadıköy Cuma Pazarından


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 16, 2023, 13:25:22 ÖS
Pazardan almadım ama paylaşayım dedim. Memlekete Hayırlı olsun.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 17, 2023, 20:28:38 ÖS
Oyun kolu, spider. 50 tl
Kadıköy cuma pazarı.
Kondüsyon iyi temiz


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 17, 2023, 20:35:31 ÖS
20 adet paketli FloppyDisk. 25 tl
kadıköy cuma bit pazarı.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 17, 2023, 20:40:22 ÖS
Atari Oyun Kolları 2adet 40 tl
kadıköy cuma bit pazarı.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 17, 2023, 20:53:39 ÖS
El atarisi. 30 tl
kadıköy cuma bit pazarı.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 17, 2023, 21:00:14 ÖS
Kadıköy pazarına Bizlerden giden oldumu bilmiyorum ama çok kalabalıktı bugün. 8)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: Foxbat üzerinde Kasım 17, 2023, 22:32:10 ÖS
Kadıköy pazarına Bizlerden giden oldumu bilmiyorum ama çok kalabalıktı bugün. 8)

Ben uğradım bugün, ama pek bir şey yoktu diyeceğim de sen bir şeyler bulmuşsun yine :D, ben sadece 2.5 inch ide harddisk alabildim. Bu arada saat kaçta gidiyorsunuz siz?


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 18, 2023, 10:58:52 ÖÖ
Normalde sabah 5-6 gibi gitmek gerekiyor, o saatlerde hareketlenme başlıyor ve ilerleyen saatlerde çok kalabalık oluyor. Ben geceden gitmiştim, saat 2 gibi tezgahların bir kısmı açılıyor ama ışıklar açılmıyor karanlıkta geziyorsunuz.Malzemeler çok karışık oluyor tezgahlarda o yüzden iyi bakman gerekiyor. İrili ufaklı 40-50 parça almışım,aslında malzeme çokta, talebinize uygun malzeme yokmuş demekki, yada çok geç gitmişiniz.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 18, 2023, 11:52:07 ÖÖ
Sinclair Power. 30 tl
kondüsyon olarak iyi denemedim
Kadıköy cuma pazarı


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 18, 2023, 11:56:53 ÖÖ
Sony Walkman. 40 tl
Kondüsyon iyi denemedim
kadıköy pazarı


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 18, 2023, 12:00:13 ÖS
Atari tabanca. 10 tl
İyi görünüyor. Denemedim
Ataköy bit paz.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 18, 2023, 12:03:31 ÖS
Arduino uno. 20 tl
İyi görünüyor. Denemedim. Bozuksa tamir eder kullanırım.
Kadıköy Pazarı


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 18, 2023, 12:09:38 ÖS
2.88 Disket Sürücü. 20 tl
Çok temiz duruyor. Denemedim.
Kadıköy


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 18, 2023, 12:18:01 ÖS
İstanbulda aldıklarımı deneme imkanım olmadığından bazı cihazların durumlarını bilmiyorum, İskenderun a döndüğümde denemelerimi yapıp durumlarına bakacağım. ;)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: Foxbat üzerinde Kasım 18, 2023, 12:20:15 ÖS
Abi benim birşey bulamamam normalmiş, sen benden önce gelip herşeyi toplamışın :D. Özellikle 2.88 sürücüyü baya kıkandım ;).
Iskenderuna dönünce durum raporlarını bekliyoruz :)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 18, 2023, 12:58:03 ÖS
Abi benim birşey bulamamam normalmiş, sen benden önce gelip herşeyi toplamışın :D. Özellikle 2.88 sürücüyü baya kıkandım ;).
Iskenderuna dönünce durum raporlarını bekliyoruz :)

 :D :D :D
Sesli güldüm. Haklısın


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 23, 2023, 19:29:19 ÖS
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım. ::)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: phoenix üzerinde Kasım 23, 2023, 21:09:36 ÖS
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım. ::)

Millet aç aç :D Konnektör arıyoruz :D


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: freedom üzerinde Kasım 23, 2023, 22:33:51 ÖS
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım. ::)

ATARI ST için 13 pin DIN görüntü kablo soketine benziyor


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 25, 2023, 15:58:38 ÖS
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım. ::)

Millet aç aç :D Konnektör arıyoruz :D



 :D :D :D ;D

Pazara gelen malı kapar kardeş. 8)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: murtek üzerinde Kasım 25, 2023, 16:04:44 ÖS
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım. ::)

ATARI ST için 13 pin DIN görüntü kablo soketine benziyor

Atari 1040 tan direk vga görüntü alabilirmiyim bu kabloyu yapsam? ::)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: freedom üzerinde Kasım 25, 2023, 20:58:32 ÖS
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım. ::)



ATARI ST için 13 pin DIN görüntü kablo soketine benziyor

Atari 1040 tan direk vga görüntü alabilirmiyim bu kabloyu yapsam? ::)

Sanırım Hires de VGA monochrome görüntü veriyor.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: fort_apocalypse üzerinde Kasım 25, 2023, 21:07:55 ÖS
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım. ::)

ATARI ST için 13 pin DIN görüntü kablo soketine benziyor

Atari 1040 tan direk vga görüntü alabilirmiyim bu kabloyu yapsam? ::)


Şöyle birşey var

https://www.pcbway.com/project/shareproject/ATARI_ST___STE_RGB_to_VGA_video_Adapter_with_AV_RCA_and_JACK.html (https://www.pcbway.com/project/shareproject/ATARI_ST___STE_RGB_to_VGA_video_Adapter_with_AV_RCA_and_JACK.html)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: freedom üzerinde Kasım 25, 2023, 21:16:43 ÖS
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım. ::)

ATARI ST için 13 pin DIN görüntü kablo soketine benziyor

Atari 1040 tan direk vga görüntü alabilirmiyim bu kabloyu yapsam? ::)


Şöyle birşey var

https://www.pcbway.com/project/shareproject/ATARI_ST___STE_RGB_to_VGA_video_Adapter_with_AV_RCA_and_JACK.html (https://www.pcbway.com/project/shareproject/ATARI_ST___STE_RGB_to_VGA_video_Adapter_with_AV_RCA_and_JACK.html)

Böyle birşey yapılırsa ben de isteyebilirim.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: phoenix üzerinde Kasım 26, 2023, 00:32:52 ÖÖ
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım. ::)

ATARI ST için 13 pin DIN görüntü kablo soketine benziyor

Atari 1040 tan direk vga görüntü alabilirmiyim bu kabloyu yapsam? ::)


Şöyle birşey var

https://www.pcbway.com/project/shareproject/ATARI_ST___STE_RGB_to_VGA_video_Adapter_with_AV_RCA_and_JACK.html (https://www.pcbway.com/project/shareproject/ATARI_ST___STE_RGB_to_VGA_video_Adapter_with_AV_RCA_and_JACK.html)

bu elzem :D ama din sokette elzem :D Scart için.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım ve Fiyatları
Gönderen: Oğuzhan üzerinde Kasım 26, 2023, 10:56:19 ÖÖ
Pazardan böyle bir kablo buldum 5 tl, DIN konnektörü yabancı gelmiyor ama çıkaramadım. ::)

ATARI ST için 13 pin DIN görüntü kablo soketine benziyor

Atari 1040 tan direk vga görüntü alabilirmiyim bu kabloyu yapsam? ::)

uygun bir şemayla yapabilirsin. Ama çıkış 15Khz :) 15khz destekli vga monitörün varsa işine yarar.


Konu Başlığı: Ynt: Bit Pazarı Gezintileri _ Alınanlar ve Fiyatlar
Gönderen: murtek üzerinde Ocak 07, 2024, 01:09:48 ÖÖ
Bu haftanın Pazar hediyeleri
Antalya Bit Pazarı
El Atarisi Araba Yarışı


Konu Başlığı: Ynt: Bit Pazarı Gezintileri _ Alınanlar ve Fiyatlar
Gönderen: murtek üzerinde Ocak 07, 2024, 01:11:19 ÖÖ
Floppy Disket Sürücü
2 adet disket


Konu Başlığı: Ynt: Bit Pazarı Gezintileri _ Alınanlar ve Fiyatlar
Gönderen: freedom üzerinde Ocak 07, 2024, 11:38:11 ÖÖ
Hepsi birbirinden güzel filmler. Bu hafta bit'te set halinde karşıma çıktı. Kıyamadım aldım. :)


Konu Başlığı: Ynt: Bit Pazarı Gezintileri _ Alınanlar ve Fiyatlar
Gönderen: murtek üzerinde Ocak 07, 2024, 13:09:09 ÖS
 Kutulu filmler çok denk geliyor ama bunları zamanla deforme oluyor diye hiç almadım. Bozulmayacaklarını bilsem bende arşiv yapmak isterim.
 :)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: murtek üzerinde Şubat 17, 2024, 14:39:42 ÖS
Bugünkü Bit Pazarı Hasılatım.
 


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: Oğuzhan üzerinde Şubat 18, 2024, 13:21:01 ÖS
Bugünkü Bit Pazarı Hasılatım.

PCMCIA wireless kart amiga uyumlu olsaymış keşke :)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: Foxbat üzerinde Şubat 18, 2024, 16:34:23 ÖS
Bugünkü Bit Pazarı Hasılatım.
 
Senin hasılatlar hep güzel duruyor abi maşallah. Benim gözüm hala o 20TLlik 2.88 disket sürücüde kaldı mesela :D


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: onair234 üzerinde Şubat 20, 2024, 01:05:56 ÖÖ
3.Boyut Ansiklopedi CD-ROM ürünü de var mıydı bit pazarında veya Gezi Dergisi CD'leri?


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: murtek üzerinde Şubat 20, 2024, 12:16:42 ÖS
Bugünkü Bit Pazarı Hasılatım.

PCMCIA wireless kart amiga uyumlu olsaymış keşke :)

Keşke olsaydı işime yarardı. Amiga ile uyumlu olup olmadığını nasıl anlarız böyle bir liste varmı sorgulayabileceğimiz bir yer veya. ::)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: murtek üzerinde Şubat 20, 2024, 12:22:29 ÖS
Bugünkü Bit Pazarı Hasılatım.
 
Senin hasılatlar hep güzel duruyor abi maşallah. Benim gözüm hala o 20TLlik 2.88 disket sürücüde kaldı mesela :D
Bugünkü Bit Pazarı Hasılatım.
 
Senin hasılatlar hep güzel duruyor abi maşallah. Benim gözüm hala o 20TLlik 2.88 disket sürücüde kaldı mesela :D

@Foxbat Maşallah maşallah. İnş seninde olur kardeş, elimde fazla olsaydı hediye ederdim bir tane sana. 2.88 disket sürücü nerede işime yarar bilmiyorum ama henüz deneyemedim bile fırsat bulup. Retro cihazlarla uyumsuzdur herhalde. ::) ::)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: Oğuzhan üzerinde Şubat 20, 2024, 12:23:57 ÖS
Bugünkü Bit Pazarı Hasılatım.

PCMCIA wireless kart amiga uyumlu olsaymış keşke :)

Keşke olsaydı işime yarardı. Amiga ile uyumlu olup olmadığını nasıl anlarız böyle bir liste varmı sorgulayabileceğimiz bir yer veya. ::)

Şimdi şöyle; A1200 pcmcia portu 16bit kartları destekliyor.

bu kartlar 32-bit (altın kaplama ise uç kısmı %99 32bit. Gümüş renkse uç kısmı 16bit)

Temsili foto
https://www.amtron.com/service/16bit_vs_CardBus.jpg (https://www.amtron.com/service/16bit_vs_CardBus.jpg)

diyelim 16bit bu da yetmez :) driver desteği lazım :)

Bir liste var genelde doğru bir liste buradan baz alabilirsiniz.

http://www.g-mb.de/pcmcia_e.html (http://www.g-mb.de/pcmcia_e.html)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: murtek üzerinde Şubat 20, 2024, 13:09:43 ÖS
3.Boyut Ansiklopedi CD-ROM ürünü de var mıydı bit pazarında veya Gezi Dergisi CD'leri?

@onair234 tezgahları tarama yaparken retro cihazlara odaklandığımdan sadece onları görüyorum :D Belki senin istediklerinden vardır herzaman olmasa bile arada denk gelir takip etmen gerekiyor. :)


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: onair234 üzerinde Şubat 20, 2024, 13:30:00 ÖS
3.Boyut Ansiklopedi CD-ROM ürünü de var mıydı bit pazarında veya Gezi Dergisi CD'leri?

@onair234 tezgahları tarama yaparken retro cihazlara odaklandığımdan sadece onları görüyorum :D Belki senin istediklerinden vardır herzaman olmasa bile arada denk gelir takip etmen gerekiyor. :)

Anladım teşekkürler. Nerde bu bit pazarı?


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: murtek üzerinde Mart 31, 2024, 17:29:22 ÖS
Bugünkü Bit Pazarı Hasılatım.

PCMCIA wireless kart amiga uyumlu olsaymış keşke :)

Keşke olsaydı işime yarardı. Amiga ile uyumlu olup olmadığını nasıl anlarız böyle bir liste varmı sorgulayabileceğimiz bir yer veya. ::)

Şimdi şöyle; A1200 pcmcia portu 16bit kartları destekliyor.

bu kartlar 32-bit (altın kaplama ise uç kısmı %99 32bit. Gümüş renkse uç kısmı 16bit)

Temsili foto
https://www.amtron.com/service/16bit_vs_CardBus.jpg (https://www.amtron.com/service/16bit_vs_CardBus.jpg)

diyelim 16bit bu da yetmez :) driver desteği lazım :)

Bir liste var genelde doğru bir liste buradan baz alabilirsiniz.

http://www.g-mb.de/pcmcia_e.html (http://www.g-mb.de/pcmcia_e.html)

Bilgi için teşekkürler @Oğuzhan


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: murtek üzerinde Mart 31, 2024, 17:31:25 ÖS
3.Boyut Ansiklopedi CD-ROM ürünü de var mıydı bit pazarında veya Gezi Dergisi CD'leri?

@onair234 tezgahları tarama yaparken retro cihazlara odaklandığımdan sadece onları görüyorum :D Belki senin istediklerinden vardır herzaman olmasa bile arada denk gelir takip etmen gerekiyor. :)

Anladım teşekkürler. Nerde bu bit pazarı?

@onair234 Antalya Açık Oto pazarının olduğu yerde ctesi günleri sabahtan akşama kadar


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: murtek üzerinde Mart 31, 2024, 18:22:19 ÖS
Bu haftaki Pazar gezisinden payıma düşenler. Antalya bit pazarı ctesi


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: onair234 üzerinde Mart 31, 2024, 18:36:02 ÖS
Eski CD'ler de satılıyor mu? Program CD'leri özellikle.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: murtek üzerinde Nisan 01, 2024, 22:31:58 ÖS
Film CD leri gördüm 3-4 bavul vardı muhtemelen film CD leri satan bir yerin mallarıdır. PC CD leri varmı dikkatimi çekmedi


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: murtek üzerinde Nisan 10, 2024, 21:38:53 ÖS
 Slm Arkadaşlar iyi bayramlar. Kadıköy bit pazarı yarın açılacakmı, yoksa bayramdan dolayı kapalımıdır bilen varmı aceba; onagöre gideceğim boşa gitmiş olmayayım.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: phoenix üzerinde Nisan 10, 2024, 21:41:16 ÖS
Pazar cuma günleri açılıyor. Ancak pazarcıların çoğu bayram in memleketine gitmiş olduğundan tam perfomanslı bir pazar bekleme derim. Ama kısmet tabi, ne çıkacağı belli olmaz



Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: Foxbat üzerinde Nisan 11, 2024, 02:38:03 ÖÖ
Slm Arkadaşlar iyi bayramlar. Kadıköy bit pazarı yarın açılacakmı, yoksa bayramdan dolayı kapalımıdır bilen varmı aceba; onagöre gideceğim boşa gitmiş olmayayım.
Ben de gitmeyi planlıyorum ama Merter Abinin de dediği gibi çok bir şey beklememek lazım. En kötü ihtimalle ufak çaplı bir CGTR Buluşması olur :D.


Konu Başlığı: Ynt: Pazardan Aldıklarım _ Bit Pazarı Gezintisi
Gönderen: murtek üzerinde Nisan 13, 2024, 11:53:20 ÖÖ
Kadıköy Hasanpaşa pazarıda pahalanmış. ??? 850tl ye arabayı dolduruyordum eskiden. :)
(Amiga ve Atari leri eklemedim :D).   Çünkü yok


Konu Başlığı: Ynt: Bit Pazarı Gezintileri
Gönderen: murtek üzerinde Eylül 07, 2024, 17:18:39 ÖS
Kadıköy Cuma bit pazarından benim payıma düşenler.


Konu Başlığı: Ynt: Bit Pazarı Gezintileri
Gönderen: pofpor üzerinde Eylül 07, 2024, 19:54:53 ÖS
Kadıköy Cuma bit pazarından benim payıma düşenler.
Hayırlı olsun. Ne kadar ödediniz?


Konu Başlığı: Ynt: Bit Pazarı Gezintileri
Gönderen: phoenix üzerinde Eylül 07, 2024, 19:57:20 ÖS
Şok cihazını ne yapacaksın acaba :) ve atari logolu zamazingo nedir?


Konu Başlığı: Ynt: Bit Pazarı Gezintileri
Gönderen: murtek üzerinde Eylül 08, 2024, 00:45:16 ÖÖ
Kadıköy Cuma bit pazarından benim payıma düşenler.
Hayırlı olsun. Ne kadar ödediniz?

Yaklaşık 350₺ civarı harcadım gibi


Konu Başlığı: Ynt: Bit Pazarı Gezintileri
Gönderen: murtek üzerinde Eylül 08, 2024, 00:48:57 ÖÖ
Şok cihazını ne yapacaksın acaba :) ve atari logolu zamazingo nedir?

Şok cihazı portföyümde yoktu ondan ötürü aldım. Atari yazanda portatif HDD mış.


Konu Başlığı: Ynt: Bit Pazarı Gezintileri
Gönderen: onair234 üzerinde Eylül 08, 2024, 03:17:27 ÖÖ
Bit pazarlarında eski cd'ler de var mı acaba? Varsa hangi cd'ler var?


Konu Başlığı: Ynt: Bit Pazarı Gezintileri
Gönderen: phoenix üzerinde Eylül 08, 2024, 10:01:37 ÖÖ
Bit pazarlarında eski cd'ler de var mı acaba? Varsa hangi cd'ler var?

Bir sürü cd var, devamlı gidip "sizin" bakmanız lazım. Bir sefer gitmekle olmaz. Şansınıza ne çıkarsa.


Konu Başlığı: Ynt: Bit Pazarı Gezintileri
Gönderen: onair234 üzerinde Eylül 08, 2024, 16:40:25 ÖS
anladım teşekkürler bilginiz için


Konu Başlığı: Ynt: Bit Pazarı Gezintileri
Gönderen: murtek üzerinde Eylül 09, 2024, 02:17:09 ÖÖ
Bomantiden bana düşenler.

Şu ilkel oyun konsolunu sonunda portföye kattım;
Hesap makineside son anda iyi denk geldi.