|
Konu Başlığı: DHL kargo 59.99 dan başlayan fiyatlarla.. Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Haziran 20, 2025, 14:49:35 ÖS Biraz reklam gibi oldu ama.. :D
Dhl gönderi fiyatları 59.99 dan başlıyor. (Sitede böyle görünüyor. Heralde şubelerde de aynıdır.) Kargo vb. işiniz olduğunda bakabilirsiniz. https://bireysel.dhlecommerce.com.tr/bireysel-gonderi Konu Başlığı: Ynt: DHL kargo 59.99 dan başlayan fiyatlarla.. Gönderen: hayat bir oyundur üzerinde Haziran 20, 2025, 14:51:33 ÖS başladığı yer değil bittiği yer önemli.
Konu Başlığı: Ynt: DHL kargo 59.99 dan başlayan fiyatlarla.. Gönderen: ekenciz üzerinde Haziran 20, 2025, 16:50:13 ÖS Başladığı yer de önemli, bir zarfı 180 liraya kabul edenler var, hele yurtiçi yok mu.
Konu Başlığı: Ynt: DHL kargo 59.99 dan başlayan fiyatlarla.. Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Haziran 20, 2025, 17:16:14 ÖS başladığı yer değil bittiği yer önemli. İstanbul Van arası max 2 kg lik paket. 153.08 oldu.. Yukarıda da söylediğim gibi, sitede sorun yok ve şubede de fiyatlar böylese gerçekten çok iyi fiyat. Konu Başlığı: Ynt: DHL kargo 59.99 dan başlayan fiyatlarla.. Gönderen: hayat bir oyundur üzerinde Haziran 20, 2025, 18:51:53 ÖS bu kargocuları millet şımarttı bir şey yollayacağız kargo fiyatı içindekinin üç katı boykot şart sözde kar yapacaklar yirmi tane yollayacağıma bir tane yolluyorum haberleri yok ama voliyi böyle de vurdular şubeye dalmadan sevinmemek lazım şubede karşınıza ellerini ovuşturarak size sırıtarak bakan bir memur görmek olası en insaflısı ptt ama artık tövbe etmiş bir şirket olduğu ispatlanırsa iyi olur da nerede öyle şirket dere ve paça meselesi bu milleti yolmaya alıştılar milletin gıkı çıkmıyor kargoyla ruj terlik lazımlık alanlar var.şimdi yukarıdaki fiyatları doğrulayacak bir kahraman aranıyor.mucize olursa buraya yazsın hemen yararlanalım.kuyruk uzamazsa tabi.
https://m.youtube.com/watch?v=tPchEvy7PwI&pp=ygUiw6fDtnDDp8O8bGVyIGtyYWzEsSBrdXlydWsgc2FobmVzaQ%3D%3D Konu Başlığı: Ynt: DHL kargo 59.99 dan başlayan fiyatlarla.. Gönderen: haydar_abi üzerinde Haziran 21, 2025, 09:55:31 ÖÖ Bildiğim kadarıyla dhl kargo mng kargoyu aldı.
Konu Başlığı: Ynt: DHL kargo 59.99 dan başlayan fiyatlarla.. Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Haziran 21, 2025, 13:34:48 ÖS Bildiğim kadarıyla dhl kargo mng kargoyu aldı. Evet öyle oldu. Bizim burada araçların boyasını bile yenilememişler.Mng yazıyor halâ :D Konu Başlığı: Ynt: DHL kargo 59.99 dan başlayan fiyatlarla.. Gönderen: hayat bir oyundur üzerinde Haziran 21, 2025, 18:13:14 ÖS MNG nin türkçesi Mangır yoksa Nah Gider di.bence yine de bu değişmez.
Konu Başlığı: Ynt: DHL kargo 59.99 dan başlayan fiyatlarla.. Gönderen: izmirmaster üzerinde Haziran 21, 2025, 23:41:16 ÖS ALLAH pttye zeval vermesin , ucuz olması iyi tek sıkıntısı 1-2 gün geç gidiyor. Tabi bölgesine göre sorun yaşanmıyor değil.
|