|
Konu Başlığı: Doom'un çalışmadığı bir yer kalmıştı... Gönderen: Oğuzhan üzerinde Temmuz 05, 2025, 20:23:07 ÖS Doom'u buzdolabı ekranından, MR cihazının menüsüne kadar her yerde çalıştırdılar.
Peki denemedikleri ne kalmıştı? Doom içinde doom çalıştırmak :) Onu da yapmışlar :) https://www.youtube.com/watch?v=c6hnQ1RKhbo (https://www.youtube.com/watch?v=c6hnQ1RKhbo) Konu Başlığı: Ynt: Doom'un çalışmadığı bir yer kalmıştı... Gönderen: sgi üzerinde Temmuz 06, 2025, 00:28:04 ÖÖ Videonun tamamını seyretmedim ama doomception olmuş :) Minecraft'ta da çalışan bilgisayar yapmışlardı...
https://www.pcgamer.com/hardware/this-computer-built-inside-minecraft-has-1-107-419-blocks-over-15-million-views-on-tiktok-and-all-started-for-the-fun-of-it/ (https://www.pcgamer.com/hardware/this-computer-built-inside-minecraft-has-1-107-419-blocks-over-15-million-views-on-tiktok-and-all-started-for-the-fun-of-it/) |