commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: designer üzerinde Haziran 03, 2008, 14:29:50 ÖS



Konu Başlığı: Merhaba!
Gönderen: designer üzerinde Haziran 03, 2008, 14:29:50 ÖS
Eski bir c64 kullanıcısından herkese merhaba!




Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: DevilisH üzerinde Haziran 03, 2008, 15:03:42 ÖS
Çok fazla tanıtıcı olmasa da aramıza Hoşgeldin designer..



Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: Nazmiye üzerinde Haziran 03, 2008, 15:19:25 ÖS
Merhaba, foruma hoş geldin


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: kuzgun üzerinde Haziran 03, 2008, 15:32:12 ÖS
Evet, bir katılımcı daha , hoş geldiniz ama sizi daha yakın tanımak isteriz.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: designer üzerinde Haziran 03, 2008, 16:57:18 ÖS
Hoşbulduk..

Kendimden kısaca bahsetmem gerekirse Kocaeli / Gölcük'te oturuyorum. Zamanımın büyük bir çoğunu bilgisayar ve internet dolduruyor, bunun dışında tasarımla ilgiliyim amatörce..

Nick'imden de anlaşılıyor zaten. (designer ingilizce bir kelime olup "tasarımcı" anlamına gelmektedir.)

bu nick'i seçme sebebime gelince biraz beni yansıtıyor diye düşündüğüm için olsa gerek...genellikle yazmayı, çizmeyi, resim yapmayı severim..bir gün internette sörf yaparken gördüğüm bir yazıydı sanıyorum ve o anda karar verdim nick'im designer olmalıydı ve yine bu nick'e uygun bir avatar olarak da bir çok forumda göz kullanırdım .. tasarımcı ve çevreyi izleyen bir göz gibi bir mantık kurmaya çalışıyordum, bu ayrıntının dışında başka bir ayrıntı daha belirmek istiyorum..

nickimin ilk harfi olan d kasıtlı olarak küçük yazılmıştır, nedeni küçük d'yi büyük d'den daha estetik bulmamdır.... daha sonraları ise bu nick'imi değiştirdim, biraz üstü kapalı bir nick olduğunda vs..yeni nickim farsça bir kelime olan deruni'dir, anlamı: içsel, içe ait demektir..

burada designer nick'imi kullanmayı seçtim.

c64 emulatör ve oyunlarını araştırıyorum bazen, bu siteyi de keşfetmem  böyle oldu.

Benimle ilgili merak ettiğiniz bir sorunuz varsa sorabilirsiniz?


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: ruzgar üzerinde Haziran 03, 2008, 17:42:21 ÖS
Hoşgeldin...

Nick'ini bu kadar derinlemesine açıkladığın için teşekkürler....:D

Aradığın bilgilere bu siteden ulaşmanı dilerim.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: kaptan akgun üzerinde Haziran 04, 2008, 08:52:47 ÖÖ
Hoş Geldin Arkadaş


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: comozor üzerinde Haziran 04, 2008, 11:10:58 ÖÖ
Hoşgeldin designer...


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: unckle üzerinde Haziran 04, 2008, 11:46:41 ÖÖ
burası derya deniz bu yolculukta sana hoşca vakit geçirmeni diliyorum.
hoşgeldin


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: kaplan135 üzerinde Haziran 04, 2008, 12:00:25 ÖS
sen desinger sın bende pessengerım hayırlısı olsun...
soru japonlar neden yaşlanmaz...
cevabı yok arama...


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: designer üzerinde Haziran 04, 2008, 12:13:59 ÖS
Hoşbulduk :)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: tabu üzerinde Haziran 04, 2008, 13:01:18 ÖS
Hoşgeldin brader... Ben çooook uzun süredir bu nick i kullandığım için değişemiyom, rol gibi yapıştı üstüme meret. Anlamıda Tabutatatör(tabu tanımaz,tabu yıkıcı.)ün kısaltılmışıdır...:)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Haziran 04, 2008, 16:01:56 ÖS
Hoş Geldin dostum,
Formumuzda ihtiyaç duyduğun yardımı, bilgileri, arkadaşlıkları bulacaksın.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: kuzgun üzerinde Haziran 04, 2008, 16:14:27 ÖS
@tabu 
Nikin Ne kadar eski? Bayağı bir eskilerde olsa gerek; Tabutatatör'e benzer tabudelen diye bir karakter vardı, sanırım 90'lı yıllarda Hıbır dergisindeydi, senle bir bağı olabilir mi? Aslında tüm tabular yıkılmalı, böyle bir düşünce için bile seni kutluyorum.


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: tabu üzerinde Haziran 04, 2008, 20:16:46 ÖS
dooru o karakterden esinlenmiştim zaten :)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: emreharun13 üzerinde Haziran 30, 2009, 13:25:54 ÖS
selamun aleykum abicim ben daha yeni katıldım


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Haziran 30, 2009, 14:45:37 ÖS
A.S hoşgeldin :)


Konu Başlığı: Ynt: Merhaba!
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Haziran 30, 2009, 16:31:46 ÖS
Hoşgeldin