|
Konu Başlığı: kaç tane Amiga satıldı? Hangi ülkelerde? Gönderen: LW3D üzerinde Aralık 23, 2006, 15:22:47 ÖS hangi ülkede ne kadar Amiga satıldığını merak edenler aşağıdaki sayfaya göz atabilirler. Bunlar sadece resmi satışlar ve Türkiye gibi birçok Avrupa ülkesi hesaba katılmamış. Yaklaşık olarak bu rakkamların 4 katından söz ediliyor..
http://www.amigahistory.co.uk/sales.html Konu Başlığı: Ynt: kaç tane Amiga satıldı? Hangi ülkelerde? Gönderen: Felix_c64 üzerinde Aralık 23, 2006, 19:24:38 ÖS Bunun nedeni ben ve benim gibilerin ilk Amiga'sının kaçıncı el olduğunun bile belli olmamasıdır herhalde. :D mesela benim A1200'ün kutusu kargo etiketleriyle kaplıydı.Türkiye'yi gezmiş bir seyyahtı, Bana da uğradı bi ara gitti :)
Konu Başlığı: Ynt: kaç tane Amiga satıldı? Hangi ülkelerde? Gönderen: witchdoktor üzerinde Aralık 23, 2006, 19:39:26 ÖS Almanya ve diğer Avrupa ülkelerinde satıldığı iddia edilen ürünlerden Doğubank işhanı vb aracılığıyla çok sayıda cihaz kayıt dışı olarak (Teleteknik dışı) Türkiye'ye girmiştir bence :)
|