|
Konu Başlığı: A1200 Clone u Gönderen: ozkano üzerinde Ekim 28, 2008, 07:03:58 ÖÖ koleksiyoncular için bulunmaz bir ürün,
http://cgi.ebay.com/Access-RARE-official-Commodore-Amiga-1200-Clone-030-SBC_W0QQitemZ400004310013QQcmdZViewItem?hash=item400004310013&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318 (http://cgi.ebay.com/Access-RARE-official-Commodore-Amiga-1200-Clone-030-SBC_W0QQitemZ400004310013QQcmdZViewItem?hash=item400004310013&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318) Konu Başlığı: Ynt: A1200 Clone u Gönderen: LW3D üzerinde Ekim 28, 2008, 12:46:20 ÖS Bunun varlığından haberim yoktu...İlginç bir cihazmış... Turgay abiye bir sorsaydım keşke, biraz önce burdaydı :) Belki Turkiyeye getirip satmıştır.
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Clone u Gönderen: yucelbilik üzerinde Ekim 28, 2008, 12:53:09 ÖS konuyla alakası yok ama bizim sitenin saatini kim geri alacak :D
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Clone u Gönderen: LW3D üzerinde Ekim 28, 2008, 13:42:44 ÖS yönetici alır..
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Clone u Gönderen: Arda üzerinde Ekim 28, 2008, 14:19:58 ÖS yönetici alır.. DST ayarı forumun profil bölümünden her kullanıcı kendine göre yapmıyor mu?Konu Başlığı: Ynt: A1200 Clone u Gönderen: Yönetici üzerinde Ekim 28, 2008, 14:48:27 ÖS her üye kendisi ayarlayabileceği gibi, forumun geneli içinde bir düzenleme yapılabiliyor. her ikiside mümkün.
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Clone u Gönderen: witchdoktor üzerinde Ekim 28, 2008, 20:21:45 ÖS Amiga her daim şaşırtabiliyor bizleri. Zamanında değişik şirketlere lisansladıklarını açıklamışlardı ama sonuçlarını görememiştik. Başka bir firmanın orijinal Amiga konseptini veriyolu iletişimi vb'deki iyileştirmelerle daha iyi bir noktaya getirebilmiş olması da şaşırtıcı doğrusu. İddialar pratikte ne derecede doğru bilemiyoruz tabi ki. LW3D alsa da denesek :)
Konu Başlığı: Ynt: A1200 Clone u Gönderen: LW3D üzerinde Ekim 28, 2008, 20:51:11 ÖS Bu tür cihazlar beni aşar :) Koleksiyona girer bunlar...ben daha göz önünde olan, daha bilindik cihazlar peşindeyim... hani elime düşse, kaçırmam tabii ki :) Ama diğer elimdekilerden ilgilendiğini denemek istediğin zaman ayarlayabiliriz.
|