|
Konu Başlığı: Amiga soundtrack'lerim... Gönderen: silencer üzerinde Ocak 02, 2007, 23:42:07 ÖS sürekli güncelleme yapmış olduğum ed2k (emule) ağında olmayan amiga-commodore
müzikleri ile ilgili direk ed2k client'ınıza paste edbileceğiniz sunumlarımın linklerini yollamak istediğim arkadaşlar. not: amaç reklam değil yardım ve paylaşımdır. sevgiler. Silencer. ed2k://|file|FIFA.International.Soccer.1994.Amiga.Soundtrack.by.Silencer.rar|8742220|875E1E8AFB833835A48B9547BCA43A44|h=G37OJECU7HXIRUWFJIHL3YFBKZHP5QCH|/ ed2k://|file|Flashback.[Amiga.Game.Soundtrack.Delphine].released.by.Silencer.rar|15630483|ED074628F25DC3C2E09874D43B15582C|h=CQBVEXSM6LPLZMHNP55AKGR6JWA6YF37|/ ed2k://|file|Jaguar.XJ220.Amiga.Soundtrack.shared.by.Silencer.rar|36901441|054406D5094892979767CBE6C7549663|h=4GICJUTHNZKRGZOMUV3FQDRAVCSCQIVF|/ ed2k://|file|Lotus.3.[Amiga.Game.Soundtrack.Magnetic.Fields].released.by.Silencer.rar|29851872|1C05061E834E356E237319F05871A48D|h=3BDDDVZFNTOWHCIFCFABVPYUXGEB47JW|/ ed2k://|file|Matt%20Furniss%20-%20Manchester%20United.Amiga.Game.Music.1990.Krisalis.by.Silencer.mp3|3716904|BBF0B46A82A9454978A1AD2AE03D9E3C|h=A4HGP2HAQ2FNH45UUNUQ4H6YO7XMASX7|/ ed2k://|file|Monkey.island.2.Amiga.Soundtrack.Shared.by.Silencer.rar|54882476|0F91180DF6F06E09D013E528CAE822A4|h=7BNT2VRGRYZE6OHZAD3AWOZMP3VIG7ZK|/ ed2k://|file|Outrun.Europa.c64.Soundtrack.[www.outrun.org].shared.by.Silencer.rar|33983914|08071F17A9140468ACAFDF3916E70750|h=GLD2XPFL6N2YUDVMRGKKGH5K7YY2IDBP|/ ed2k://|file|Overdrive.[Amiga.Game.Soundtrack.Team17.].released.by.Silencer.rar|30381994|D2057380A1F53AA0FAC80094315FDCA4|h=VQ4UCS4U63RRBIEJNOMJXUXH677YUSMZ|/ ed2k://|file|Pinball.Dreams.[Amiga.Soundtrack.1993].released.by.Silencer.rar|44567690|8926A2D6E08DDD841D8F19B0C94B49B4|h=RET3CG2VIRJFF7YOINHWACM27Z6CRS5F|/ ed2k://|file|Stardust.[Amiga.Game.Soundtrack.Bloodhouse].released.by.Silencer.rar|28960492|33D94DEEA55055BE1BD965B940A848CB|h=Y4OYMOAGRABL5LTRG4CG6LVI3JYPT7ET|/ Konu Başlığı: Ynt: Amiga soundtrack'lerim... Gönderen: LW3D üzerinde Ocak 03, 2007, 11:06:58 ÖÖ teşekkürler... ama edonkey türü birşey kullanmayalı yıllar oldu...Hatta hiç kullanmadım :) Bunları sunmanın başka yoluda olmalı...
Konu Başlığı: Ynt: Amiga soundtrack'lerim... Gönderen: silencer üzerinde Ocak 03, 2007, 12:56:13 ÖS valla emule'ye geçmek gerek eski tarz dosyalarda arıyorsak.
ben 3 seneyi aşkın sunumculuk tarafındayım ed2k ağında. http olarak tercih etmiyorum paylaşımı. belli bir sırası bir yöntemi olması gerek. |