|
Konu Başlığı: CNet.device yenilendi.. PCMCIA Network kartı sürücüsü... Gönderen: LW3D üzerinde Ocak 07, 2007, 16:02:29 ÖS PCMCIA network kartlarını Amiga 600 ve 1200'e tanıtmakta kullanılan cnet.device yenilenmiş. Göz atmakta fayda var.. Amiga600 ya da 1200'e PCMCIA Network kartı takacaklar için faydalı bir site...
http://www.g-mb.de/cnet/index_e.html Konu Başlığı: Ynt: CNet.device yenilendi.. PCMCIA Network kartı sürücüsü... Gönderen: gaddar üzerinde Ocak 14, 2007, 00:37:37 ÖÖ Bak bu iyi olmuş,
Bir dönem çok kasmıştık sonra 4000 aldım ben PCMCIA slot yok:) Konu Başlığı: Ynt: CNet.device yenilendi.. PCMCIA Network kartı sürücüsü... Gönderen: ozkano üzerinde Ocak 14, 2007, 01:18:34 ÖÖ amiga 4000 ne mediator alıcan butun sorunların bitecek
Konu Başlığı: Ynt: CNet.device yenilendi.. PCMCIA Network kartı sürücüsü... Gönderen: Mathman üzerinde Ocak 14, 2007, 01:37:11 ÖÖ Gaddarın tek eksiği ethernet kartı 215 avro verip mediator kart alacağına 93 avroya x-surf III ethernet kartı alsın.. mis gibi 20 megabit network hızı ile coşsun
Konu Başlığı: Ynt: CNet.device yenilendi.. PCMCIA Network kartı sürücüsü... Gönderen: gaddar üzerinde Ocak 14, 2007, 09:24:09 ÖÖ Ayıptır söylemesi Picasso IV gibi devrin ötesinde bir ekran kartım varken,
Mediator'e Vodoo takasım gelmiyor:) Şu an için bir ethernet lazım bana..sonra montaja başlarım:) Konu Başlığı: Ynt: CNet.device yenilendi.. PCMCIA Network kartı sürücüsü... Gönderen: DevilisH üzerinde Ocak 14, 2007, 09:26:37 ÖÖ GaDDaR'a katılıyorum.Bende de BVision var.Mediator geldiğinde A1200'e ya 060'lık bir Turbo takarım ya da gider bi PPC daha alırım.BVision'a kıyamam :)
|