|
Konu Başlığı: Amiga Music rip Gönderen: silencer üzerinde Ocak 11, 2007, 17:14:32 ÖS Arkadaşlar;
Amiga'dan direk oyundan rip'lenmiş music dosyalarını (uzantısı yok) MOD haline nasıl çevirebiliriz? bilen varmı? durum bu... (http://img213.imageshack.us/img213/6980/5kq5.jpg) Konu Başlığı: Ynt: Amiga Music rip Gönderen: coze üzerinde Ocak 11, 2007, 17:34:56 ÖS Amiga oyun muziklerinin bir cogu kendine ozel formatlari vardir. Bunlari basit bir sekilde standart bir formata ceviremezsin. Ancak deliplayer gibi mod calicilari bu formatlarin bir cogunu tanir ve calabilir. Diyecegim o ki eger mod calici yazilimin oyunun muzik formatini destekliyorsa herhangi bir cevirme islemi yapmana gerek yok.
Konu Başlığı: Ynt: Amiga Music rip Gönderen: silencer üzerinde Ocak 11, 2007, 17:39:13 ÖS mp3'e çevireceğim o yüzden sordum.
Konu Başlığı: Ynt: Amiga Music rip Gönderen: coze üzerinde Ocak 11, 2007, 19:48:23 ÖS deliplayer wav a ceviriyor diye biliyorum.
Konu Başlığı: Ynt: Amiga Music rip Gönderen: silencer üzerinde Ocak 11, 2007, 23:33:38 ÖS yok çevirmiyor hiçbir şeye.
saol Konu Başlığı: Ynt: Amiga Music rip Gönderen: coze üzerinde Ocak 12, 2007, 01:24:30 ÖÖ Deliplayer normal versiyonda mono wav kayit etme opsiyonu mevcut (stream recorder ile). stereo kayit icin register etmen gerekiyor.
http://www.deliplayer.com/forum2/phpBB2/viewtopic.php?t=299&sid=34c1e6d421f0d7729e1a397e0eb42be2 http://www.deliplayer.com/forum2/phpBB2/viewtopic.php?p=758&sid=29d249f371e8cc61327f8e1d47cb29b2 Konu Başlığı: Ynt: Amiga Music rip Gönderen: silencer üzerinde Ocak 12, 2007, 01:35:55 ÖÖ coze
ben dedim sadece 1 tane parça çalabildi yani işime yaramaz.Ben ondan soundtrack çıkarmak istiyordum hepsi bu.hemde Mono olmasını zaten kabul edemem. bu kadar kendini parçalamana gerek yok illa cevap vermek için. Konu Başlığı: Ynt: Amiga Music rip Gönderen: coze üzerinde Ocak 12, 2007, 02:03:43 ÖÖ parcayi calmiyorsa yapacak birsey yok tabi. keske bastan oyle soyleseydin.
Konu Başlığı: Ynt: Amiga Music rip Gönderen: silencer üzerinde Ocak 12, 2007, 02:09:36 ÖÖ sadece tek bir parçayı çalıyor oda zaten herkes de var.
saol. en sevdiğim oyunlardan biri olduğu için bu kadar peşine düştüm. ben şimdi kablo ile bağlantıyı yapıp oynamadığım oyunların peşine düşeceğim.Monitör dedim ama 19'inch WS kullanırken çok ufak gelir 1084S...yurt dışında 17' Amiga monitörü varmış ama nasıl gelir kim bilir.En iyi scarttan TV'ye bağlamak şu an herhalde. eheh eheh Bilirim tabii 1084'ler rengi temiz verirdi..höh.. |