commodore.gen.tr

Genel Kategori => Tanışma Forumu => Konuyu başlatan: serkanos üzerinde Mayıs 27, 2009, 21:02:53 ÖS



Konu Başlığı: Herkese merhaba!!
Gönderen: serkanos üzerinde Mayıs 27, 2009, 21:02:53 ÖS
Merhaba arkadaşlar.Yine eski toz pembe günlerimin anısını canladırdım bu forum sayesinde.Eski amiga, 64 ler sayılarını tekrar indirdim.Oyunların gerçekten oyun olduğu günlerdi gerçekten.Ya da biz çocuktuk herşey daha tatlı geliyordu bilemiycem artık.Neyse 28 yaşındayım.Balıkesirliyim ama iş nedeniyle istanbulda oturuyorum artık.Bilgisayarı aldığım ilk günden beri Oyunların nasıl yapıldığını merak ettiğim için mutlaka bir dalını öğrenmem gerektiğini hisstettim ve karakter animasyonu ile ilgilenmeye başladım.Şu an bi animason şirketinde çalışyorum.Ama oyun şirketi olmasını daha çok isterdim. :(İLerde inşallah.Zamanında amigam ve ya c64 üm yoktu.2mb ram li bir pce sahiptim.Ama oyun çektirmeye gittiğim zmanlarda amigaya veya c4 kasetlerine oyun çektirenlere hep gıpta ile bakmışımdır.Çünkü onlardaki gibi bir oyun pc de hiç olmadı.Şimdi ancak romlarla idare ediyoruz. :-\Neyse benden bu kadar ;)


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!!
Gönderen: Cengiz Demir üzerinde Mayıs 27, 2009, 23:25:12 ÖS
Hoşgeldin hocam :)


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!!
Gönderen: Gokhan Ozkan üzerinde Mayıs 28, 2009, 11:28:19 ÖÖ
Hoşgeldin Dostum


Konu Başlığı: Ynt: Herkese merhaba!!
Gönderen: modelist üzerinde Mayıs 28, 2009, 11:42:37 ÖÖ
bir 10 yas daha erken dogmuş olsaydın gıpda ile baktıklarına sahip olabilirdin neyse .... :)