commodore.gen.tr

Genel Kategori => Genel Sohbet => Konuyu başlatan: gprs78 üzerinde Kasım 14, 2009, 13:10:09 ÖS



Konu Başlığı: Microsoft banlamaya başladı!
Gönderen: gprs78 üzerinde Kasım 14, 2009, 13:10:09 ÖS
http://teknoloji.milliyet.com.tr/Teknoloji/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&ArticleID=1161553&KategoriID=&Date=14.11.2009&b=Binlerce%20cipli%20oyun%20bloke%20edildi&ref=milliyet_anasayfa (http://teknoloji.milliyet.com.tr/Teknoloji/HaberDetay.aspx?aType=HaberDetay&ArticleID=1161553&KategoriID=&Date=14.11.2009&b=Binlerce%20cipli%20oyun%20bloke%20edildi&ref=milliyet_anasayfa)


Konu Başlığı: Ynt: Microsoft banlamaya başladı!
Gönderen: Arda üzerinde Kasım 14, 2009, 13:47:35 ÖS
o zaman "dostumuz xbox360'lardan PC yapalım" başlıkları açılsın artık....


Konu Başlığı: Ynt: Microsoft banlamaya başladı!
Gönderen: gprs78 üzerinde Kasım 14, 2009, 14:13:02 ÖS
:P Aman banlasınlar bişi demiyorumda live ücretsiz olsun .


Konu Başlığı: Ynt: Microsoft banlamaya başladı!
Gönderen: max.damage üzerinde Kasım 14, 2009, 14:31:56 ÖS
@Arda

 Bak, bu da olasi mod'un matematiksel kaniti ; 3+6+0=8


Konu Başlığı: Ynt: Microsoft banlamaya başladı!
Gönderen: yatuyu üzerinde Kasım 14, 2009, 14:51:25 ÖS
live uyeligi 1 lira olsun icinden bedava ciksin...


Konu Başlığı: Ynt: Microsoft banlamaya başladı!
Gönderen: peandoas üzerinde Kasım 14, 2009, 16:13:53 ÖS
Otoked için bir xbox alayım bari bende.


Konu Başlığı: Ynt: Microsoft banlamaya başladı!
Gönderen: gprs78 üzerinde Kasım 14, 2009, 20:23:38 ÖS
şimdi etraf banlı xbox kaynıcak :PPPP çok cüzi miktarlara alınabilecek .


Konu Başlığı: Ynt: Microsoft banlamaya başladı!
Gönderen: witchdoktor üzerinde Kasım 15, 2009, 20:41:58 ÖS
İlk 'banlama' furyasından bu yana 2 yıldan fazla zaman geçmiştir herhalde. O zaman basının ilgisini pek çekmemişti. İşin ilginci Microsoft insanları Live'a alıştırıp $50'lerini alıp sonra bir dalga ile banlıyor. Korsancıların cebinden bu şekilde belli dönemlerde $50'lerini almış oluyor.


Konu Başlığı: Ynt: Microsoft banlamaya başladı!
Gönderen: Arda üzerinde Kasım 15, 2009, 21:21:36 ÖS
@Arda

 Bak, bu da olasi mod'un matematiksel kaniti ; 3+6+0=8

ozaman, dostumuz xboxlardan komodor64 yapalım başlıkları açılsın, lakin
c=(-3)
c+6+4=8