|
Konu Başlığı: A-EON yönecitici Trevor Dickinson ile söyleşi Gönderen: witchdoktor üzerinde Mayıs 10, 2010, 15:24:39 ÖS A-EON şirketi ve yeni AmigaOne X1000 konusunda Trevor Dickinson ile yapılan bir söyleşi konuyla ilgilenenlerin ilgisini çekebilir. Adam sıkı Commodore/Amiga'cı.
http://obligement.free.fr/articles_traduction/itwdickinson_en.php (http://obligement.free.fr/articles_traduction/itwdickinson_en.php) Konu Başlığı: Ynt: A-EON yönecitici Trevor Dickinson ile söyleşi Gönderen: SinanG üzerinde Mayıs 11, 2010, 17:53:26 ÖS Evet
Trevor aynı zamanda uzun zamandır aktif bir OS4 Beta Tester'ı... Firmanın içinde geçmişi bilen kullanıcıları tanıyan birisi olması oldukça iyi. Bu arada AmigaOS4.1'in X1000 64bit Cpu üzerinde ilk görüntüsü de söyleşide mevcut... (http://obligement.free.fr/gfx/amigaonex1000_amigaos41workbench.jpg) |