commodore.gen.tr

Amiga => Amiga Yazılım => Konuyu başlatan: Mathman üzerinde Ocak 28, 2007, 12:33:25 ÖS



Konu Başlığı: OIL IMPERIUM oynamak için yardım . . .
Gönderen: Mathman üzerinde Ocak 28, 2007, 12:33:25 ÖS
amiga 1200 lerimizdeki ram ve/veya kickstart 3.x olduğu için çalışmayan oyunlar olduğunda bir disket yardımı ile 512k chip 512k fast ram ve kickstart 1.3 e çevirirdik. "1200 aga tool kit" gibi birşey kalmış aklımda ama yanılıyor da olabilirim. Bu işlemi yapacak bir diskete ihtiyacım var sanırım.

kısacası amigamda oynamak istediğim bir oyun var "Oil Imperium". Ama cpu, ram ve kickstartım uyumsuz. WhdLoad versionu da henüz piyasaya çıkmamış. Nasıl ederim de bu oyunu makinemde çalışır hale getirebilirim... Hdd versionu olmasa da olur. Disketten de oynayabilirim... Yeter ki çalışır hale gelsin ...
Amigamın konfigürasyonu imzamda yazıyor.


Konu Başlığı: Ynt: OIL IMPERIUM oynamak için yardım . . .
Gönderen: coze üzerinde Ocak 28, 2007, 12:48:27 ÖS
Aradigin disket relokick olmasi lazim. cu amiga 52. inci sayi (http://nthdimension.emuunlim.com/51-60.htm)da verilmisti zamaninda.


Konu Başlığı: Ynt: OIL IMPERIUM oynamak için yardım . . .
Gönderen: Mathman üzerinde Ocak 28, 2007, 19:19:07 ÖS
evet relokick i indirdim ve disket haline getirdim. Gayet başarılı bir şekilde 512 chip 1024 fast memory ayarlayıp kickstart 1.3 e döndüm. Oil imperium oyunum şahane çalışır hale geldi ... Ama o ne... cpu hızı o kadar yüksek ki.. oyun oynanamaz bir halde... kuyu açmak için kontrol etmemiz gereken sonda aşırı hız yüzünden kontrol edilemez bir durumda... joystick elimde öööle kalakaldım ... 68 mips biraz fazla geldi Oil Imperium un bünyesine... ne yapabilirim hızı düşürmek adına fikri olan var mı ?